pasning natten med - en masse tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2008

ivfmarie

Jamen det er jo umuligt det her... Der er ikke rigtig en optimal løsning.

Det er din veninde ikke? Så syns jeg at I skulle dele jer op - manden passer Iza, og du tager til bryllup OG FESTER FOR TO!!!.
Du har haft det megahådt på det sidste og trænger til at komme ud og tænke på noget andet end Iza. Men Iza er jo tydeligvis alt for afhængig af jeres (og især din) kærlighed til at undvære dig i et helt døgn!
Og undskyld, men jeg har ikke meget fidus til farmor - jeg tror hun har bestemt sig for at modbevise jeres teori om hvorfor Iza er som hun er. Jeg ville være bange for at hun lige tror at hun kan "fikse" noget på en enkelt overnatning, og det tror jeg IKKE at Iza vil ha godt af!

Jeg ved godt et det ikke er den optimale løsning, men når nu tingene ser ud som de gør, så bliver mit bud altså:

Tag til bryllup kære Jeanette, lad manden passe Iza, han kender hende - hun kender ham, og du kan tænke på noget andet. Du kommer hjem med nyopladte batterier. Og i mellemtiden er Iza og farmand blevet endnu tættere - der kan man bare se - TO gevinster!

Knus, og øv hvor ville jeg ønske at jeg kunne trylle!

Marie - der nok skal kysse og kramme Iza en hel nat, hvis du vil aflevere hende i Try

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Rasmine

Jeanette skriver:

mebach - kan se du bor i midtjylland. Jeg skal til bryllup i Funder, så jeg kører hende sgu ud til dig :D

Super, hvilken dato, så sætter jeg lige X!!!
Om ikke andet kan hende og Rasmus da flette fingre!
:D

Anmeld

8. juli 2008

Tikki

ivfmarie skriver:

Jamen det er jo umuligt det her... Der er ikke rigtig en optimal løsning.

Det er din veninde ikke? Så syns jeg at I skulle dele jer op - manden passer Iza, og du tager til bryllup OG FESTER FOR TO!!!.
Du har haft det megahådt på det sidste og trænger til at komme ud og tænke på noget andet end Iza. Men Iza er jo tydeligvis alt for afhængig af jeres (og især din) kærlighed til at undvære dig i et helt døgn!
Og undskyld, men jeg har ikke meget fidus til farmor - jeg tror hun har bestemt sig for at modbevise jeres teori om hvorfor Iza er som hun er. Jeg ville være bange for at hun lige tror at hun kan "fikse" noget på en enkelt overnatning, og det tror jeg IKKE at Iza vil ha godt af!

Jeg ved godt et det ikke er den optimale løsning, men når nu tingene ser ud som de gør, så bliver mit bud altså:

Tag til bryllup kære Jeanette, lad manden passe Iza, han kender hende - hun kender ham, og du kan tænke på noget andet. Du kommer hjem med nyopladte batterier. Og i mellemtiden er Iza og farmand blevet endnu tættere - der kan man bare se - TO gevinster!

Knus, og øv hvor ville jeg ønske at jeg kunne trylle!

Marie - der nok skal kysse og kramme Iza en hel nat, hvis du vil aflevere hende i Try

Ja, det er jeg også mest til, men hvorfor f......skal det være så svært at komme afsted begge to :S
Uhh Iza ville elske alle de kys, den lille nussenumse (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.