Ja, jeg er bare sådan i tvivl pt. Vi skal til bryllup i Jylland (bor i København) om 3 uger og Iza er ikke inviteret. Det er en af mine bedste veninder, der skal giftes, så jeg vil meget gerne med. Vi har fået farmor til at passe Iza her hos os den weekend, men nu er jeg kommet i tvivl, om det er en god idé, som det ser ud pt. med Iza. Ja, jeg ved godt, nogen vil kalde mig pylret, men jeg har det meget svært med at have det godt med at forlade et meget ulykkeligt barn....sådan er jeg bare. Min datter er et følsomt lille menneske, som de fleste af jer nok allerede ved med mine mange frustrede indlæg om søvn og fremmedeangst, og selvom vi har øvet og øvet at få hende passet, går det lige skidt hver gang - hun bliver så ulykkelig og er flere uger om at komme sig - klamrer sig til os og er SÅ bange for vi forlader hende - selv efter blot et par timers pasning. Hun klamrer sig stadig til mig - putter sig ind til mig hele tiden og vil krammes konstant -siden jeg for 2 uger siden tog en hel weekend på tøsetur i Jylland :-o
Farmor ser hun meget sjældent, så hun kender hende ikke og græder helt vildt hver gang, hun kommer...fordi farmor jo vil pille og holde..nogen husker måske at hun løber væk fra os med Iza.
Vi må selvfølgelig se dem en del her op til pasningsweekenden, men desværre er farmor på ferie pt. og der vil således kun være ca. små 2 uger til at øve pasningen i. Og farmor bor ca. 1,5 timers kørsel fra os, så det er jo ikke bare sådan liiige at smutte forbi hinanden i hverdagen efter job. Vi har ikke andre til at passe. Jeg har det egentlig ok med, at det er farmor, der skal passe, for hun er sød og rar ved Iza, men er det fair at udsætte Iza for så lang en pasning og om natten, når hun er så utryg......jeg har det SÅ dårligt med det, for desværre ved jeg hun kommer til at græde og være ulykkelig det meste af tiden.....det er jo vores erfaring med alle de andre gange hun er blevet passet...
Nå, så lukker jeg luft ud igen, men hold da op hvor ligger jeg søvnløs over det pt.
/Jeanette, der i dag har fået alle 3 børn til at sove på samme tid
Anmeld