7 uger gammel.... Hvor meget sover jeres i streg om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

lulleh

smillaluna skriver:

Åh Gud hvor må det være hårdt! Så skal man dælme prise sig lykkelig for når ens egen lige tager 3-4 timer i streg.

Jaa det ska man. er bare super glaad for han sover igemmen. så har jeg mere overskyd til alt andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

lululupo

Malene84 skriver:

Vores tvillingedrenge tog 5-6 timer sammenlagt HVER NAT siden de var 4 uger  alle sys det er sååå vildt. Da de blev 8 uger begyndte de at sove fra 23 - 7, nu da de er blevet 3 måneder sover de fra 21 - 8 HVER NAAAT - WEEHUUUUU

uffff tell me how??

Anmeld

15. august 2010

Vidunderligeunger

da alberte var 7 uger ca sov hun fra 23-6/7 stykker nu sover hun fra 21-6 eller 22-7 nogle gange fra 20-6, det er hvis der er sket meget i løbet af dagen

Anmeld

15. august 2010

twinboys

smillaluna skriver:

Jeg har to 7 uger gamle tvillingedrenge, og jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor lang tid jeres på samme alder sover i streg om natten....

Det svinger lidt her. Nogle nætter er vi heldige hvis vi får 2 timer i streg, men andre gange tager de lige 5 timer i streg.

Jeg fisker lidt efter at høre om vi skal føle os priviligerede, eller om det er meget normalt i den alder at de somme tider tager 5 timer i træk. Vi synes jo det er vild luksus når de ikke vækker os andet end 1 gang om natten.

Ser frem til jeres svar

Mine sov igennem fra start... weeeeeeeeeeeeeee...

Fra kl. 23 til 7.30

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

Faith

twinboys skriver:

Mine sov igennem fra start... weeeeeeeeeeeeeee...

Fra kl. 23 til 7.30

Majbritt

Hov hov ikke prale

Anmeld

15. august 2010

Faith

BlyViol skriver:

da alberte var 7 uger ca sov hun fra 23-6/7 stykker nu sover hun fra 21-6 eller 22-7 nogle gange fra 20-6, det er hvis der er sket meget i løbet af dagen

Hvor er der mange herinde der har mønsterbabyer

Anmeld

15. august 2010

twinboys

smillaluna skriver:

Hov hov ikke prale

Smiler lover dig at du også nok skal prøve det... Måske når de bliver 18 år... griner...

Går det godt med dine små dejlige guldklumper???

God søndag søde...

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

Faith

twinboys skriver:

Smiler lover dig at du også nok skal prøve det... Måske når de bliver 18 år... griner...

Går det godt med dine små dejlige guldklumper???

God søndag søde...

Majbritt

Ja på et eller andet tidspunkt bliver det vel osse vores tur til at sove en hel nat. Det er hårdest ved manden. Han er i den grad ikke et nattemenneske. Jeg kan meget bedre klare at stå op om natten og bare sidde og hygge med dem i sofaen mens jeg fodrer. Han er mere på om dagen, hvor jeg MEGET gerne vil sove længe

Det går rigtig godt med drengene. De vejer lige knap 4 kg nu. De er så småt begyndt at tage øjenkontakt kort tid af gangen, og vi venter spændt på de første bevidste smil

Anmeld

15. august 2010

twinboys

smillaluna skriver:

Ja på et eller andet tidspunkt bliver det vel osse vores tur til at sove en hel nat. Det er hårdest ved manden. Han er i den grad ikke et nattemenneske. Jeg kan meget bedre klare at stå op om natten og bare sidde og hygge med dem i sofaen mens jeg fodrer. Han er mere på om dagen, hvor jeg MEGET gerne vil sove længe

Det går rigtig godt med drengene. De vejer lige knap 4 kg nu. De er så småt begyndt at tage øjenkontakt kort tid af gangen, og vi venter spændt på de første bevidste smil

såååååååååååå deeeejligt og så skønt at du kan om natten og han overtager når du har brug for hvile...

Kan godt huske amningerne savner dem helt

Majbritt

Anmeld

18. august 2010

NatasjaL

min dreng har sovet fra 22 - 7 siden han var 1 måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.