7 uger gammel.... Hvor meget sover jeres i streg om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.434 visninger
30 svar
1 synes godt om
13. august 2010

Faith

Jeg har to 7 uger gamle tvillingedrenge, og jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor lang tid jeres på samme alder sover i streg om natten....

Det svinger lidt her. Nogle nætter er vi heldige hvis vi får 2 timer i streg, men andre gange tager de lige 5 timer i streg.

Jeg fisker lidt efter at høre om vi skal føle os priviligerede, eller om det er meget normalt i den alder at de somme tider tager 5 timer i træk. Vi synes jo det er vild luksus når de ikke vækker os andet end 1 gang om natten.

Ser frem til jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Corn

Jeg er hamrende forbavset..  Aslan tager mindst en nat om ugen, hvor han tager 6 timer i træk, og det er helt overvældende. Det prøvede jeg ikke med hans brødre før de var omkring 3-4 mdr gamle.  

Så ren luksus herfra

Anmeld

13. august 2010

Malene84

smillaluna skriver:

Jeg har to 7 uger gamle tvillingedrenge, og jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor lang tid jeres på samme alder sover i streg om natten....

Det svinger lidt her. Nogle nætter er vi heldige hvis vi får 2 timer i streg, men andre gange tager de lige 5 timer i streg.

Jeg fisker lidt efter at høre om vi skal føle os priviligerede, eller om det er meget normalt i den alder at de somme tider tager 5 timer i træk. Vi synes jo det er vild luksus når de ikke vækker os andet end 1 gang om natten.

Ser frem til jeres svar

Vores tvillingedrenge tog 5-6 timer sammenlagt HVER NAT siden de var 4 uger  alle sys det er sååå vildt. Da de blev 8 uger begyndte de at sove fra 23 - 7, nu da de er blevet 3 måneder sover de fra 21 - 8 HVER NAAAT - WEEHUUUUU

Anmeld

13. august 2010

Annesofie.

her er han 3 mdr og har fra han var 1 mdr sovet ca. 7½ time hver nat SÅÅÅÅ dejligt for moar

Anmeld

13. august 2010

Faith

Malene84 skriver:

Vores tvillingedrenge tog 5-6 timer sammenlagt HVER NAT siden de var 4 uger  alle sys det er sååå vildt. Da de blev 8 uger begyndte de at sove fra 23 - 7, nu da de er blevet 3 måneder sover de fra 21 - 8 HVER NAAAT - WEEHUUUUU

Nøj ren luksus! Glæder mig meget til vores osse sover lidt mere regelmæssigt om natten. Vi ved aldrig hvad der venter når vi går i seng om aftenen

Anmeld

13. august 2010

Anne85

Må man venligst be om opskriften

Hilsen Anne med lille Nynne på 4 uger der max sover 3 timer ad gangen - og for det meste kun 2

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

Laura sov for det meste ikke mere end 4-4½ time i streg om natten - hun sov først igennem, da hun var 6 mdr.

K.h. Linda

Anmeld

13. august 2010

Betteisen

Hejsa!

Lille Laura på 7 uger har max taget 6 timer i stræk fra aften til midt nat. Jeg synes absolut ikke det gør noget, de små pus vågner hver 3. til 4. time... det er jo fordi de skal have nærring, og sådan er det bare at ha spædborn.

Anmeld

13. august 2010

lulleh

Johannes sov fra kl 21 - 06.30 hver nat og gør det stadig. dog ikke hvis han har ondt i maven . :/ så sover han fra 24 til 7

Anmeld

15. august 2010

Faith

Anne85 skriver:

Må man venligst be om opskriften

Hilsen Anne med lille Nynne på 4 uger der max sover 3 timer ad gangen - og for det meste kun 2

Puh ha det lyder da lidt hårdt. 2 timers søvn i streg er næsten ikke engang nok til at falde i dyb søvn før man bliver vækket igen.

I nat tog drengene lige 5 timer i streg. Lækkert! Især fordi manden og jeg havde været til gadefest i aftes og fået et par glas rødvin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.