7 uger gammel.... Hvor meget sover jeres i streg om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Faith

lulleh skriver:

Johannes sov fra kl 21 - 06.30 hver nat og gør det stadig. dog ikke hvis han har ondt i maven . :/ så sover han fra 24 til 7

Total luksus!!!. Dygtig dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Faith

Annesofie. skriver:

her er han 3 mdr og har fra han var 1 mdr sovet ca. 7½ time hver nat SÅÅÅÅ dejligt for moar

Blærerøv

Anmeld

15. august 2010

Low

Min Alexander vågner 1-2 gange om natten

Anmeld

15. august 2010

Faith

Low skriver:

Min Alexander vågner 1-2 gange om natten

Det er jo slet ikke galt! Det kan man holde til. Synes det er værre når de vågner hver 2. time. Man får sku ikke en ordentlig søvn så.

Anmeld

15. august 2010

Low

smillaluna skriver:

Det er jo slet ikke galt! Det kan man holde til. Synes det er værre når de vågner hver 2. time. Man får sku ikke en ordentlig søvn så.

Ja det er meget rart . Jeg har ikke prøvet hver anden time endnu men jeg kunne forstille mig at det ikke var sjovt

Anmeld

15. august 2010

Faith

Low skriver:

Ja det er meget rart . Jeg har ikke prøvet hver anden time endnu men jeg kunne forstille mig at det ikke var sjovt

Vi har lidt større risiko for at blive vækket hver 2. time fordi vi har tvillinger. De sover ikke altid synkront selvom de får mad på samme tid. Synes det er lidt hårdt når den ene skriger en time og så endelig falder i søvn, og så tager den anden lige samme tur

Anmeld

15. august 2010

lulleh

smillaluna skriver:

Total luksus!!!. Dygtig dreng.

Jaa det er lidt luksus. 

har en veninde som har en søn. han sover aldrig helt igemmen og vågner hver time. han er altså 14 måneder nu.

Anmeld

15. august 2010

Low

smillaluna skriver:

Vi har lidt større risiko for at blive vækket hver 2. time fordi vi har tvillinger. De sover ikke altid synkront selvom de får mad på samme tid. Synes det er lidt hårdt når den ene skriger en time og så endelig falder i søvn, og så tager den anden lige samme tur

Det kan jeg sgu godtfor stå. Vækker de hinanden?

Anmeld

15. august 2010

Faith

lulleh skriver:

Jaa det er lidt luksus. 

har en veninde som har en søn. han sover aldrig helt igemmen og vågner hver time. han er altså 14 måneder nu.

Åh Gud hvor må det være hårdt! Så skal man dælme prise sig lykkelig for når ens egen lige tager 3-4 timer i streg.

Anmeld

15. august 2010

Faith

Low skriver:

Det kan jeg sgu godtfor stå. Vækker de hinanden?

Ja det tror jeg de gør sommetider... De ligger stadig i samme seng fordi de er for tidligt fødte og vi blev anbefalet ikke at skille dem ad. Men vi overvejer da godt nok at lægge dem i hver deres seng nu hvor jeg har haft termin og de er "rigtige" babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.