hvor mange timer tog jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

B&J

Chatarina skriver:

har jeres mødres fødsler været som jeres så eller er der ingen sammenhæng der?

min mors tog 21 timer med mig men ford de ikke ville prikke hul ellers havde hun ca født 4-5 timer før det fortalte de hende og jeg født efter 16 timer så det passer ca...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Koen.

veer fra fredag til søndag, i alt 51 timer!

Anmeld

13. august 2010

ChatH

B&J skriver:

min mors tog 21 timer med mig men ford de ikke ville prikke hul ellers havde hun ca født 4-5 timer før det fortalte de hende og jeg født efter 16 timer så det passer ca...

okay min mors med mig to knapt 6 timer og med min bror ikke engang 2 timer.. så det er måske det jeg skal kigge lidt på

Anmeld

13. august 2010

Low

Den er svær for jeg blev sat igang i 3 dage og jeg fødte først på 3 dagen . Det var fordi jeg var gået over tid. Jeg blev sat igang 42+0 og igen 42+1 og jeg fødte 42+2.. men jeg fik af vide at det kun er 5% som kommer ud for det..

Anmeld

13. august 2010

SiLiMiMa

Chatarina skriver:

Jeg har også haft veer de sidste par dage meget uregelmæssige og bliver ikke til så meget så håber snart der sker noget

min lille maia endte med at komme på terminsdagen

held og lykke med fødslen, når den endelig går rigtig igang!

synes det var meget ubehageligt de 3 dage - var også på fødegangen til en generalprøve 2 dage før jeg fødte....

heise

Anmeld

13. august 2010

Stine23

Jo tak

Anmeld

13. august 2010

Valle81

Chatarina skriver:

Min er ligeop over og er godt nok lidt nervøs, hvor lang tid tog jeres??

Hvor er det spændende:0)

Asta tog det 12 timer fra føste ve Anton tog de 10 timer fra første ve:0)

Anmeld

13. august 2010

TbCp

Vandet gik 6.30 og det endte med akut kejsersnit 21.23.... Så omkring 15 timer

Hvor længe jeg var i aktiv fødsel husker jeg ikke... men blev hentet af Falck en time efter vandet var gået så var på sygehuset stort set hele tiden....

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

Chatarina skriver:

det er vildt der kan være så stor forskel synes jeg. jeg fik kejsersnit sidste gang så har ikke helt noget at sammenligne med

Nicklas vendte forkert og det havde de ikke opdaget.... Jeg havde været til flere undersøgelser på Fg fordi jeg simpelthen ik ku forstå der ik snart skete noget, men de mente ikke jeg var ordenlig i fødsel. Men pludselig fik jeg presseveer derhjemme og ringede efter en ambulance, da jeg så kom op på sygehuset havde jeg åbnet mig alle 10 cm, men der opdagede de så at han ikke lagde helt som han skulle og derfor havde det taget så lang tid, jeg havde presseveer 3 timer inde de fandt ud af at jeg har en medfødt "fejl" i mit underliv.... Jeg blokere for babyen hovede, nærmest en ekstra kant, som skal skubbes væk ved hjælp af en Jm, mens jeg så presser.... Det havde de ikke opdaget, så de troede ikke på mig da jeg sagde jeg havde presseveer, men ik ku presse ham ud. Først da det begyndte at gå ud over han hjertelyd, tog de sig sammen til at tjekke mig ordenligt, og fandt "fejlen" Hjalp til med at få kanten skubbet væk også fødte jeg....

Det samme skete da jeg sku føde Mathias, dog kunne jeg her selv fortælle om den kant, så der hjalp min Jm mig med den da jeg fik presseveer..... Hun skal faktisk have hele hånden oppe, og rykke den væk fra hovedet før jeg kan føde...

Så jeg er blevet mere eller mindre bedt om at få planlagt kejsersnit næste gang, for den kant kan sidde så stramt om deres hovede at det ikker er til at hive den væk, og det kan i aller værste tilfælde koste barnets liv hvis det tager for lang tid....

Anmeld

13. august 2010

LinLin

Vandet gik 5.30 (ingen veer inden!) han blev født 17.10 samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.