Chatarina skriver:
det er vildt der kan være så stor forskel synes jeg. jeg fik kejsersnit sidste gang så har ikke helt noget at sammenligne med
Nicklas vendte forkert og det havde de ikke opdaget.... Jeg havde været til flere undersøgelser på Fg fordi jeg simpelthen ik ku forstå der ik snart skete noget, men de mente ikke jeg var ordenlig i fødsel. Men pludselig fik jeg presseveer derhjemme og ringede efter en ambulance, da jeg så kom op på sygehuset havde jeg åbnet mig alle 10 cm, men der opdagede de så at han ikke lagde helt som han skulle og derfor havde det taget så lang tid, jeg havde presseveer 3 timer inde de fandt ud af at jeg har en medfødt "fejl" i mit underliv.... Jeg blokere for babyen hovede, nærmest en ekstra kant, som skal skubbes væk ved hjælp af en Jm, mens jeg så presser.... Det havde de ikke opdaget, så de troede ikke på mig da jeg sagde jeg havde presseveer, men ik ku presse ham ud. Først da det begyndte at gå ud over han hjertelyd, tog de sig sammen til at tjekke mig ordenligt, og fandt "fejlen" Hjalp til med at få kanten skubbet væk også fødte jeg....
Det samme skete da jeg sku føde Mathias, dog kunne jeg her selv fortælle om den kant, så der hjalp min Jm mig med den da jeg fik presseveer..... Hun skal faktisk have hele hånden oppe, og rykke den væk fra hovedet før jeg kan føde...
Så jeg er blevet mere eller mindre bedt om at få planlagt kejsersnit næste gang, for den kant kan sidde så stramt om deres hovede at det ikker er til at hive den væk, og det kan i aller værste tilfælde koste barnets liv hvis det tager for lang tid....
Anmeld