hvor mange timer tog jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

quar20

huha min slimprop gik på min termins dag d. 10 feb. 09

3 timer senerer startede veerne med 20min's mellemrum.. det fortsatte og fortsatte og kunne absolut ikke ligge eller sove.. DESVÆRRE..

d. 12 kl.01.30 gik vandet og ringede til FG da jeg nu havde haft veer længe og de var stadig med 20min's mellemrum..! var kun 3cm åben..!

kl.03.30 fik jeg vestorm og endte med at føde fredag d. 13 feb. 09 kl. 00.06

Håber det ikke blir så lang tid som sidst - denne gang..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Mette Nexø

Chatarina skriver:

Min er ligeop over og er godt nok lidt nervøs, hvor lang tid tog jeres??

Fra vandet gik til jeg havde fået min lille guldklump gik der 4 timer

Anmeld

16. august 2010

Lise

Første fødsel tog 8 timer fra vandafgang til fødsel.

Ved anden fødsel var der optræksveer i 6 timer, og aktiv fødsel (3 cm til baby) tog 1½ time.

Anmeld

16. august 2010

Orkide86

Fra mine veer tog til, til hun kom ud ved akut kejsersnit gik 19 timer.

Anmeld

16. august 2010

Thalia

Første gang tog fødslen et par dage. Jeg blev indlagt med kraftige veer søndag eftermiddag, men først tirsdag kom der rigtig skub i tingene. Tobias var stjernekigger og fødslen endte med at være ret voldsom, og jeg måtte klippes til sidst for at få ham ud. Han er født natten til onsdag klokken 01.38

2. gang gik vandet derhjemme, og 2½ time senere var Sebastian født. Jeg havde ikke fået så meget som en skramme, fødslen var vidunderlig, og efter at have ventet 3½ time på fødestuen gik vi hjem i morgensolen og hyggede med vores lille hjemme i vores egen sofa.

3. gang gik alt for hurtigt. Victor er en smule præmatur, og da jeg kom på sygehuset var det faktisk bare for at få noget til at stoppe mine plukveer. Den første rigtige ve kom lige da jeg trådte ind i sygehusets forhal. Det lykkedes mig at komme op på fødestuen før vandet gik (da havde jeg endnu ikke fået tøjet af), og derefter havde jeg 1 lang ve som varede i 20 minutter og så var Victor født. I alt tog fødslen 40 minutter fra første ve til det hele var ovre, og jeg var pænt chokeret bagefter.

Anmeld

16. august 2010

Tullebobs

Første gang var en langtrukket affære med vandgang i 24 timer uden veer - og derfor igangsættelse med vedrop - herefter tog det kun 5 timer...

Anden gang varede det hele fra første spæde ve til lillen lå på maven 7 timer (og 5min). Det var en fantastisk fødsel - og jeg var i kontrol med min krop hele tiden - så det gik hurtigt men ikke hurtigere end at det var til at holde ud og følge med, både fysisk og mentalt! Sådan en fødsel ønsker jeg dig

Anmeld

16. august 2010

millesofie

12timer og 20min fra første ve

fra jeg kom hen på sygehuset tog det 3 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.