hvor mange timer tog jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

ChatH

LouiseNielsen skriver:

Med Nicklas (3 år) Fik jeg veer mandag morgen kl 05.00 og han er født onsdag aften kl 20.47...... SÅ MANGE TIMER

Matthias (4mdr) Fik jeg veer 23.00 mandag aften og han er født 06.13 tirsdag morgen.....

det er vildt der kan være så stor forskel synes jeg. jeg fik kejsersnit sidste gang så har ikke helt noget at sammenligne med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

ChatH

Camilla_a skriver:

Første gang 5 timer og knap 2 timer anden gang

Det er godt nok også pænt hurtigt, må have været skønt!!

Anmeld

13. august 2010

B&J

Chatarina skriver:

se det er et tal jeg kan lidt at høre

ja kunne være dejligt med 4timer næste gang hihihihi selv om det tror jeg nu ikke på når den første tog 16 timer udd det er hårdt men man får det mest vidunderlig ud af det så ville nu gerne gøre det igen

Anmeld

13. august 2010

ChatH

B&J skriver:

ja kunne være dejligt med 4timer næste gang hihihihi selv om det tror jeg nu ikke på når den første tog 16 timer udd det er hårdt men man får det mest vidunderlig ud af det så ville nu gerne gøre det igen

Lige præcis, frygter den heller ikke, men er bare stadig lidt nervøs, for fik kejsersnit sidste gang så der var tingene ligesom bare bestemt

Anmeld

13. august 2010

SiLiMiMa

1: 21 timer ialt... men gik i stå på halvvejen. endte med vedrop.... aktiv fødsel ca 5-6 timer.

2: 1½ time ialt.

3: 3 timer.

4: kompliceret historie - veer on off i 3 dage..... aktiv fødsel 45 minutter-1time.

heise

Anmeld

13. august 2010

ChatH

har jeres mødres fødsler været som jeres så eller er der ingen sammenhæng der?

Anmeld

13. august 2010

Stine23

Det tog mig kun 10min fra start og det slut for at føde

Anmeld

13. august 2010

NoName

Chatarina skriver:

Min er ligeop over og er godt nok lidt nervøs, hvor lang tid tog jeres??

fra ve drop blev sat til til Caroline lå på min mave gik der 4 timer og 8 minutter...

Anmeld

13. august 2010

ChatH

Heise skriver:

1: 21 timer ialt... men gik i stå på halvvejen. endte med vedrop.... aktiv fødsel ca 5-6 timer.

2: 1½ time ialt.

3: 3 timer.

4: kompliceret historie - veer on off i 3 dage..... aktiv fødsel 45 minutter-1time.

heise

Jeg har også haft veer de sidste par dage meget uregelmæssige og bliver ikke til så meget så håber snart der sker noget

Anmeld

13. august 2010

ChatH

Stine23 skriver:

Det tog mig kun 10min fra start og det slut for at føde

10 min??? jeg tager satme hatten af for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.