hun vil bare ikke sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Øv altså. Det er ikke sjovt når ens hjem er "åbent hus".

overhovedet ikke... og slet ikke når han ikke forstår jeg gerne vil have ro og fred så vi kan nyde at være sammen lidt og rent faktis få asta til at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

nej gør han ikke. han bliver bare sur tager hende op og gir hende til mig. og så kan jeg starte forfra

Ej! Bliver helt hidsig indeni på dine vegne

Det er jo et fælles ansvar at få barn.

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ej! Bliver helt hidsig indeni på dine vegne

Det er jo et fælles ansvar at få barn.

ja det er det. men sådan føles det ikke her

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

ja det er det. men sådan føles det ikke her

Jah kunne jo godt skrive at du skal overveje om du gider hans opførsel, men det er jo nemt at sige

Anmeld

12. august 2010

Mumto3

Astasmor skriver:

hun er næsten 14 mdr. hun har sovet på eget værelse siden 20 april i år så derfor forstår jeg bare ikke hun skal være sådan nu for der har ikke været noget med hende før.

jo vil gerne tage hende op, men så tror hun bare at hun kommer op hele tiden hvis der er det mindste med hende og det skal hun heller ikke tro.

sidder inde ved hende, og synger og trøster hende. nusser hende på ryggen og kinden og holder hende i hånden. det virker til hun sover godt og det hele når jeg går ud der fra men det gør hun jo så bare ikke.

hun har sovet i sin egen seng siden hun var godt 4 mdr gammel så hun kender den jo godt. og værelset kender hun også godt hun kravler selv der ind og leger og sådan nogen ting. men det er lige så snart det er mørkt der inde den er gal med hende, har prøvet at ha lys tændt der inde og det hjælper heller ikke.

OK, det synes jeg sætter det i et HELT andet lys!!!

Der er bare en verden til forskel på en lille bitte baby og så på en pige der er over 1 år!!!

Så forstår jeg dig meget bedre!

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Jah kunne jo godt skrive at du skal overveje om du gider hans opførsel, men det er jo nemt at sige

ved ikke hvor mange gange jeg har sagt noget til ham og hvor mange gange vi har været ved at gå fra hinanden.

Anmeld

12. august 2010

CamiRon

Kan ikke helt forstå at du gider blive ved sådan der. Har fulgt andre af dine tidligere indlæg og har en klar fornemmelse af at din kæreste er temmelig ligeglad med dine og Astas behov - men nyder godt af at pleje sine egne. Hvad med at stille ham stolen for døren? Forklare ham at der skal ændringer til hvis I skal blive ved. Ikke kun for dit eget bedste - men for Astas! Hun har tydeligvis ikke brug for al den uro og hun har da slet ikke brug for "bare at blive taget op og givet videre" fordi han ikke selv gider trøste hende... Og er det fair mod dig??

Ja det er bare nogle tanker jeg tit har gjort mig under læsningen af dine indlæg - ved godt at det er lettere sagt end gjort, men syntes det er så ærgeligt at se hvordan mange går alt for meget på kompromis med sig selv for at behage en anden...

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Mumto3 skriver:

OK, det synes jeg sætter det i et HELT andet lys!!!

Der er bare en verden til forskel på en lille bitte baby og så på en pige der er over 1 år!!!

Så forstår jeg dig meget bedre!

havde hun været helt lille ville jeg også tage hende op og trøste og ligge ned igen. men når hun er så gammel som hun er burde hun snart forstår når hun bliver puttet skal hun sove. for vi gør de samme ting hver aften.

hun er abre en pige der ikke har brug for alt for meget søvn, men derfor skal hun stadig sove når hun bliver puttet i seng og er træt.

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Kan ikke helt forstå at du gider blive ved sådan der. Har fulgt andre af dine tidligere indlæg og har en klar fornemmelse af at din kæreste er temmelig ligeglad med dine og Astas behov - men nyder godt af at pleje sine egne. Hvad med at stille ham stolen for døren? Forklare ham at der skal ændringer til hvis I skal blive ved. Ikke kun for dit eget bedste - men for Astas! Hun har tydeligvis ikke brug for al den uro og hun har da slet ikke brug for "bare at blive taget op og givet videre" fordi han ikke selv gider trøste hende... Og er det fair mod dig??

Ja det er bare nogle tanker jeg tit har gjort mig under læsningen af dine indlæg - ved godt at det er lettere sagt end gjort, men syntes det er så ærgeligt at se hvordan mange går alt for meget på kompromis med sig selv for at behage en anden...

vi har flere gange været ved at gå fra hinanden. og jeg har flere gange bedt ham lave om på det han gør, og det hjælper i en uge og så er han tilbage i gammel rutine igen.

nu er han hjemme og håber han tager lidt over nu for hun sover stadig ikke.

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

vi har flere gange været ved at gå fra hinanden. og jeg har flere gange bedt ham lave om på det han gør, og det hjælper i en uge og så er han tilbage i gammel rutine igen.

nu er han hjemme og håber han tager lidt over nu for hun sover stadig ikke.

Så tror jeg desværre ikke tingene forandrer sig og så må du jo gøre op med dig selv om du vil blive ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.