hun vil bare ikke sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Synes altid det er når man er kommet ind i en god rytme, at de unger laver om på det hele

Kan du ikke aftale med din kæreste at han er hjemme om aftenen så i er to om det? Så er det ikke så hårdt.

har prøvet at lave de aftaler med ham men det hjælper ikke når han mangler det han skulle hente og hans kamerart først var hjemme her til aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

har prøvet at lave de aftaler med ham men det hjælper ikke når han mangler det han skulle hente og hans kamerart først var hjemme her til aften.

Nej det kan jeg godt se.

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Nej det kan jeg godt se.

nemlig. tror måske lidt det gør at der er for meget uro omkring hende om aftenen, han har tit gæster nemlig. og lige i aften har været ved svigerforældrene og spise. jeg tror måske det har gjort noget ved hende. men ved det ikke... 

Anmeld

12. august 2010

CamiRon

Astasmor skriver:

nemlig. tror måske lidt det gør at der er for meget uro omkring hende om aftenen, han har tit gæster nemlig. og lige i aften har været ved svigerforældrene og spise. jeg tror måske det har gjort noget ved hende. men ved det ikke... 

Måske bør I i en periode prioritere ro omkring Asta om aftenen? Altså ingen gæster i hjemmet... Bare en ide der måske kunne bruges til hun igen har en god rytme.

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

Ja det tror jeg da helt sikkert. Nå vi ved vi får gæster om aftenen, sover Maria nede i vores soveværelse for hun er så urolig når der er nogen her. (Hendes værelse ligger midt i huset og er meget lydt)

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Måske bør I i en periode prioritere ro omkring Asta om aftenen? Altså ingen gæster i hjemmet... Bare en ide der måske kunne bruges til hun igen har en god rytme.

ja vil også gerne ha der ikke er gæster om aftenen. men de kommer bare nogen gange uanmeldt. det er skide iriterrende. men det er min kæreste der skal forstå at asta bare ikke kan klare alt den uro omkring hende for at hun kan sove.

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ja det tror jeg da helt sikkert. Nå vi ved vi får gæster om aftenen, sover Maria nede i vores soveværelse for hun er så urolig når der er nogen her. (Hendes værelse ligger midt i huset og er meget lydt)

det er lige der problemet ligger vi ved aldrig hvornår vi får gæster. det render ind og ud af døren hele tiden næsten og der er aldrig fred eller ro her næsten. asta har værelse lige ved hoveddøren, så burde ligge hende ind i vores seng når vi rent faktis ved der kommer gæster men det ved jeg bare aldrig hvornår der gør, han ved det godt men glemmer at sige det til mig somregl

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

ja vil også gerne ha der ikke er gæster om aftenen. men de kommer bare nogen gange uanmeldt. det er skide iriterrende. men det er min kæreste der skal forstå at asta bare ikke kan klare alt den uro omkring hende for at hun kan sove.

Hvis han ikke forstår det så sig til ham at han må tage kampen!

Lidt hårdt sagt, men jah så forstår han det nok

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

det er lige der problemet ligger vi ved aldrig hvornår vi får gæster. det render ind og ud af døren hele tiden næsten og der er aldrig fred eller ro her næsten. asta har værelse lige ved hoveddøren, så burde ligge hende ind i vores seng når vi rent faktis ved der kommer gæster men det ved jeg bare aldrig hvornår der gør, han ved det godt men glemmer at sige det til mig somregl

Øv altså. Det er ikke sjovt når ens hjem er "åbent hus".

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Hvis han ikke forstår det så sig til ham at han må tage kampen!

Lidt hårdt sagt, men jah så forstår han det nok

nej gør han ikke. han bliver bare sur tager hende op og gir hende til mig. og så kan jeg starte forfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.