køb ikke din kagemand her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Steph_Laurits

Line1987 skriver:

Den gode nyhed er at din anmeldelse + billede af kagen nu er nummer 6 fra oven i en google søgning af "rømø bageri" 

Så ka de lære det!

Haha!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

twinboys

Line1987 skriver:

Den gode nyhed er at din anmeldelse + billede af kagen nu er nummer 6 fra oven i en google søgning af "rømø bageri" 

Så ka de lære det!

Smiler

Anmeld

15. november 2010

Mira0911

Dette der, kan man slet ikke byde sin kunde!!!!

Anmeld

15. november 2010

Lone Jakobsen

Line1987 skriver:

Så ka de lære det!

ha ha ha... kæft hvor er det genialt

det er sgu dårlig reklame

Anmeld

15. november 2010

lsvendsen

NEJ NEJ NEJ.... Det er sgu da ikke en kagemand, det er et monster...

Det er tragisk, men jeg er helt færdig af grin, den bager må sgu da have gået og sjusset den...

helt utroligt!!!

Så har man da set det med...

Anmeld

16. november 2010

Lone Jakobsen

prøvede lige at google den for at se, og ganske rigtigt....he he, min mand foreslog at jeg sku sende dem et brev hvor det stod i

Anmeld

16. november 2010

SiLiMiMa

HAHAHAHA!!! Den ligner chucky!!!! Man kan da fint bestille der, hvis man har fødselsdag halloween!!!

Anmeld

16. november 2010

Mathilde

Den er da absolut ikke særlig køn hold op jeg ville blive skuffet og vred! Det ligner bestemt ikke noget der er lavet af en bager...for så må han da have været stang stiv

Anmeld

16. november 2010

tinasmor

Ej for pokker. Jeg er så ked af det på dine vejne. Men sidder bare her og griner så tårene triller og at de kunne sælge den kage, og så de sjove kommentare her på tråden.

I det mindste kunne de have været ærlige og sagt de havde glemt det og så givet dig en eller anden lækker lagkage eller sådan noget istedet. Man kan da ikke give dig sådan en kagemand der ligner noget en 5 årig har lavet.

Ej, det er bare så tragisk at det er sjovt (her bagefter, sikkert ikke da du åbnede og så kagen)

Anmeld

16. november 2010

tinasmor

HAHAHAHA!!! Den ligner chucky!!!! Man kan da fint bestille der, hvis man har fødselsdag halloween!!!

Ha ha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.