køb ikke din kagemand her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Mor-til-asta-09

nutche skriver:

ja betalte desværre 100kr for den. burde ha kørt ned og smidt den efter dem i stedet for

Ja det burde du have gjort.. Det er bare slet ikke iorden at levere sådan en gang BIB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

tb

er da helt i chok!!!! den ligner da ligefrem lort. tror min pige på 9 kunne have gjort det bedre  utroligt at en bager kan lave sådan noget.. kan sku godt forstå du var skuffet..

Anmeld

12. august 2010

Lone Jakobsen

Muffi . skriver:

Ej for helvede   Undskyld jeg kunne ikke lade være at grine da jeg så den kage mand   Synd for jer ,,  De må da have glemt bestillingen og så har en af de unge piger der ekspederer da lige banket den sammen   Tænker også siden den ikke var færdig til tiden .. Jeg ville have troet jeg medvirkede i skjult kamera hvis jeg skulle have hentet den kage O.M.G

jamen jeg mistede helt mælet. ku slet ikke finde en grimasse der ku passe. også derfor jeg først reagerede da jeg kom tilbage til ferie hytten

Anmeld

12. august 2010

Lady Marion <3

nutche skriver:

jamen jeg mistede helt mælet. ku slet ikke finde en grimasse der ku passe. også derfor jeg først reagerede da jeg kom tilbage til ferie hytten

Om ikke andet så bringer den da smilet frem   Ligesom når man kigger på noget vores små poder har brygget sammen

Anmeld

12. august 2010

UngMor83

Hvor vover du at kritisere vores bager?? *GG*

Ejjj den var ikk vældig gennemført. Er da næsten helt flov på deres vejne!!

En pige i vuggeren havde kagemand med i mandags fra selvsamme bager, og den var bare super gennemført. Så det må ha været en dårlig dag da I fik jeres. Men havde dælme oz klaget hvis det var mig...

Og tak fordi jeg fik lov til at møde dig og din stor-familie. Var hyggeligt. Var i hvert fald mødet værd

Anmeld

12. august 2010

Lone Jakobsen

UngMor83 skriver:

Hvor vover du at kritisere vores bager?? *GG*

Ejjj den var ikk vældig gennemført. Er da næsten helt flov på deres vejne!!

En pige i vuggeren havde kagemand med i mandags fra selvsamme bager, og den var bare super gennemført. Så det må ha været en dårlig dag da I fik jeres. Men havde dælme oz klaget hvis det var mig...

Og tak fordi jeg fik lov til at møde dig og din stor-familie. Var hyggeligt. Var i hvert fald mødet værd

åhh jeg ventede på at du så min tråd

er glad for at høre at de faktisk kan lave noget der er til at holde ud at se på

har faktisk de skønneste billeder af vores børn jeg gerne vil ligge herind hvis det er okay med dig?

Anmeld

12. august 2010

UngMor83

nutche skriver:

åhh jeg ventede på at du så min tråd

er glad for at høre at de faktisk kan lave noget der er til at holde ud at se på

har faktisk de skønneste billeder af vores børn jeg gerne vil ligge herind hvis det er okay med dig?

Jeg har ventet på at du snart oprettede denne tråd søde

Ja da, skynd dig at lægge billeder ind. Er oz spændt på at se dem

Anmeld

12. august 2010

Sommerfuglelarven

Selv min datter på 4 år er bedre til at lave kager end dette! Jeg havde ikke betalt for den, det havde jeg altså ikke!

Anmeld

15. november 2010

Na-Wi

Hold da op, er det knækbrød med glasur ?

Anmeld

15. november 2010

Giraffen

nutche skriver:

er dårlige anmeldelser også okay. for så kommer der lige en her.

var på dejlige rømø i ferien. bestilte en kagemand til min søns fødselsdag og hentede dette, ved rømø bageri:

behøver jeg at sige at jeg ikke var tilfreds

Den gode nyhed er at din anmeldelse + billede af kagen nu er nummer 6 fra oven i en google søgning af "rømø bageri" 

Så ka de lære det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.