Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aj den er da seriøst grim...
var også blevet skuffet var det mig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op.. Kom du til at betale for den kage.. Den ser virkelig fesen ud... Kan godt forstå du ikke var tilfreds..
omg..blir ved med at stirre på den kage! Hvor er det godt i ikk skulle ha gæster. Sikke en skodstemning der havde været.. Det gik vidst i kage hva..ha...ha..eller´noget
rasser32 skriver: Selvom jeg ikke er en haj i et køkken, er jeg ret sikker på jeg kunne gøre det der bedere Dammm den er ringe lavet, kan godt forstå du er sur
Selvom jeg ikke er en haj i et køkken, er jeg ret sikker på jeg kunne gøre det der bedere
Dammm den er ringe lavet, kan godt forstå du er sur
tror faktisk de fleste kan gøre det bedre end det
mariaogmarcus skriver: aj den er da seriøst grim... var også blevet skuffet var det mig..
ja ik det værste var nok at min søn hørte hvor utilfreds jeg var med hans fødselsdags kage, og det hjalp jo ikke helt på stemningen.
forældre-til-Asta skriver: Hold da op.. Kom du til at betale for den kage.. Den ser virkelig fesen ud... Kan godt forstå du ikke var tilfreds..
ja betalte desværre 100kr for den. burde ha kørt ned og smidt den efter dem i stedet for
årh jaer, noget sjusk!
Shibby skriver: omg..blir ved med at stirre på den kage! Hvor er det godt i ikk skulle ha gæster. Sikke en skodstemning der havde været.. Det gik vidst i kage hva..ha...ha..eller´noget
det sagde jeg også til ham da jeg ringede. tænk hvis jeg sku ha haft gæster. det havde været dybt pinligt.
nutche skriver: ja ik det værste var nok at min søn hørte hvor utilfreds jeg var med hans fødselsdags kage, og det hjalp jo ikke helt på stemningen.
åhh nej det var lidt synd han overhørte det...
håber han fik en god dag alligevel
Ej for helvede Undskyld jeg kunne ikke lade være at grine da jeg så den kage mand Synd for jer ,, De må da have glemt bestillingen og så har en af de unge piger der ekspederer da lige banket den sammen Tænker også siden den ikke var færdig til tiden .. Jeg ville have troet jeg medvirkede i skjult kamera hvis jeg skulle have hentet den kage O.M.G
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128