Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoriSverige skriver: Min kæreste vil rigtig gerne vide det, da han er sikker på han (vi) har lavet en dreng. Jeg vil ikke vide det, vil gerne vente og så betyder det ikke noget for mig om tøjet er blåt eller lyse rødt. Noget helt andet er at man skal selv betale for en kønsscanning i Sverige lige meget hvad og så skal vi kører omkring 200 km for at få sådan en scanning, så vi er blevet enige om at vi skal overraskes. Men vender den lille hele fronten ud af på mandag når vi skal scannes, så kan vi måske ikke undgå at se det Men så tager vi det med. Vi skal nu SLET IKKE have noget lyserødt tøj hvis vi får en pige for vi er begge rødhårede og synes ikke lyserødt passer til rødt hår. Hvis jeg får en pige bliver hun klædt i det tøj jeg/vi synes er sødt og pænt, om det så er rødt, lilla, blå eller grønt (osv.) er jeg lige glad med og det samme gælder hvis det bliver en dreng. Jeg kan nu sagtens se det praktiske i at vide det, men vi har ikke noget børneværelse der hvor vi bor og skal først flytte en gang efter fødslen, så der er ikke noget vi skal tænke på endnu.
Min kæreste vil rigtig gerne vide det, da han er sikker på han (vi) har lavet en dreng. Jeg vil ikke vide det, vil gerne vente og så betyder det ikke noget for mig om tøjet er blåt eller lyse rødt.
Noget helt andet er at man skal selv betale for en kønsscanning i Sverige lige meget hvad og så skal vi kører omkring 200 km for at få sådan en scanning, så vi er blevet enige om at vi skal overraskes. Men vender den lille hele fronten ud af på mandag når vi skal scannes, så kan vi måske ikke undgå at se det Men så tager vi det med.
Vi skal nu SLET IKKE have noget lyserødt tøj hvis vi får en pige for vi er begge rødhårede og synes ikke lyserødt passer til rødt hår. Hvis jeg får en pige bliver hun klædt i det tøj jeg/vi synes er sødt og pænt, om det så er rødt, lilla, blå eller grønt (osv.) er jeg lige glad med og det samme gælder hvis det bliver en dreng.
Jeg kan nu sagtens se det praktiske i at vide det, men vi har ikke noget børneværelse der hvor vi bor og skal først flytte en gang efter fødslen, så der er ikke noget vi skal tænke på endnu.
Må jeg spørge hvor I Sverige du bor henne??? Bor nemlig selv I Sverige - dog i Malmø.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg syntes det var meget rart at vide mere af praktiske årsager..
Ja vi fik jo afvide allerede ved NF (meget mod hospitalets politik) at vi ventede en lille pige, så jeg købte kjoler og hvad ved jeg - men til MD fik vi så afvide at vi faktisk ventede en lille dreng Så der var skam overraskelser nok Vi snakkede om på vejen til MD at det nu alligevel var lidt en skam at vi havde fået det afvide så tidligt, fordi der nu ikke var fler overraskkelser tilbage - nejnej Men det var der...
Malonde1985 skriver: Må jeg spørge hvor I Sverige du bor henne??? Bor nemlig selv I Sverige - dog i Malmø.
Selvfølgelig. Bor et godt stykke oppe i Ljusdal i nærheden af hudiksvall
Con skriver: Har aldrig hørt om, at man fik foretaget moderkagebiopsi for at få kønnet at vide - der må have været en anden indikation? Det ville i øvrigt være fuldstændig sindssygt at gøre det frivilligt, da der er en abortrisiko ved indgrebet, det er altså ikke for sjov, man får lavet sådan én.
Har aldrig hørt om, at man fik foretaget moderkagebiopsi for at få kønnet at vide - der må have været en anden indikation?
Det ville i øvrigt være fuldstændig sindssygt at gøre det frivilligt, da der er en abortrisiko ved indgrebet, det er altså ikke for sjov, man får lavet sådan én.
Nej nej jeg var bare i tvivl om hvordan det foregik Jeg er selv skrækslagen for nåle, så det er ikke noget jeg går og overvejer da... griner... Ville bare høre hvordan det præcis var det foregik
lisbethita skriver: Det er ved at få banket en nål ind i mavsen ind i moderkagen, så netop det kan jeg ikke lige anbefale. Vi havde et lavt tal, så vi var nødt til det. Men da det var overstået og det gik godt, så var jeg glad for det. kram
Det er ved at få banket en nål ind i mavsen ind i moderkagen, så netop det kan jeg ikke lige anbefale. Vi havde et lavt tal, så vi var nødt til det.
Men da det var overstået og det gik godt, så var jeg glad for det.
kram
Ja ok det lyder sq ikke rart da Var osse mere for at få af vide hvordan det foregik. Jeg er skrækslagen for nåle, så jeg ville ALDRIG gøre det frivilligt.
Knus Sussie 26+2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128