Fortrød ud at du fik kønnet at vide til scanningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Diana...

NEJ over hoved ikke. Jeg synes graviditeten bliver MEGET mere virkelig når man ved det så NEJ jeg fortrød intet og glæder mig til jeg skal op og have kønnet at vide igen og håber for alt at jeg kan få en tid i næste uge så jeg kan overraske min mor med det til hendes fødselsdag 

Men jeg kan da godt forstå dine børn det må da være sjovt for dem at vide hvad du render rund med inde i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

lisbethita

NR3ønskebarn skriver:

Hvordan foregår sådan en biopsi ? Og kan man godt få foretaget sådan en uden at betale noget ? Jeg er 26+1 uger... Jeg vil rigtig gerne vide kønnet denne gang. Fik det ikke af vide med mine to piger og eksen, men denne gang vil jeg gerne vide det. Har nemlig ikke råd til en kønsscanning

Det er ved at få banket en nål ind i mavsen ind i moderkagen, så netop det kan jeg ikke lige anbefale. Vi havde et lavt tal, så vi var nødt til det. 

Men da det var overstået og det gik godt, så var jeg glad for det. 

kram

Anmeld

11. august 2010

Risen

Har ikke fortrudt , men med nummer 2 skal alt være en overraskelse.. 

Anmeld

11. august 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Risen skriver:

Samme her  - men måske jeg ændrer mening, når det kommer så vidt. Jeg er VANVITTIG nysgerrig....

Ved Sofus synes jeg, det var helt perfekt at vide det. Jeg synes nemlig, at langt de fleste søde ting til værelsesindretning man kunne købe var temmelig kønsbestemte.

Anmeld

11. august 2010

Low

Risen skriver:

Sådan har jeg det også pt

Anmeld

11. august 2010

dorthemus

Jeg synes det var rart at vide det på forhånd, så jeg kunne forberede mig til hun kom og jeg synes også at jeg bondede med hende på en måde som var anderledes end da jeg "bare" var gravid med en baby...pludelig at kunne sige hun om babyen var fantastisk

Anmeld

11. august 2010

Valle81

Jeg har vidst det begge gange - fik det at vide til Md scanning - men jeg har aldrig stolet 100% på det.

Da jeg ventede Asta kunne jeg slet ikek få mig selv til at stole på det - hvade en veninde der fødte 2 1/2 måned in den mig og få dage før hun fødte blev hun scannet pga mistanke om svangerskabsforgifning og fik at vide det var en dreng - tjah der kom en pige:0)

Men jeg fik nu den pige de havde sagt;0) Med Anton sagde de dreng - og der købte jeg ind til en dreng - havde intet købt til pige da jeg ventede Asta alt var neutralt:0)

Men jeg fik også drengen.

Ved en evt næste graviditet vil vi gerne vide kønnet igen - og har overvejet en kønsscanning:0)

Og har aldrig fortrudt:0)

Anmeld

11. august 2010

Shibby

Jeg ville gerne have ventet men jeg er for nysgerrig! Jeg tilhøre dem der vil skaffe pis testen der kan afgøre kønnet fra 10 uge

Anmeld

11. august 2010

Malonde1985

Fortryder absolut heller ikke at vi fik kønnet at vide med den store! Som I alle siger, så bliver graviditeten altså lidt mere virkelig ved at få sat et køn på bebsen derinde. Man ved at der ligger en lille dreng eller en lille pige - det gør man selvfølgelig alligevel - det er jo enten den ene eller anden, men synes det er rart at vide man fx. har en pige derinde . VI fik kønnet på min datter at vide ved en 3d scanning i uge 29 og det var bare fantastisk! En kæmpe oplevelse både at se hende i 3d, og at få af vide det blev en lille pige. Hvor blev det bare virkeligt lige pludselig .

Nu her med nummer 2, skal vi også vide kønnet, så jeg har bestilt tid til scanning på torsdag i næste uge hvor jeg er fulde 17. uger, så det er jeg ret spændt på! Er ved at gå ud af mit gode skind af nysgerrighed over hvad der mon gemmer sig inde i maven .. Både manden og jeg tror det bliver en dreng, såååå ... uuuuh holder ikke spændingen ud!!! Bare det er en sund og rask baby, så er jeg lykkelig

Anmeld

11. august 2010

Silas&Mille

Min kæreste vil rigtig gerne vide det, da han er sikker på han (vi) har lavet en dreng. Jeg vil ikke vide det, vil gerne vente og så betyder det ikke noget for mig om tøjet er blåt eller lyse rødt.

Noget helt andet er at man skal selv betale for en kønsscanning i Sverige lige meget hvad og så skal vi kører omkring 200 km for at få sådan en scanning, så vi er blevet enige om at vi skal overraskes. Men vender den lille hele fronten ud af på mandag når vi skal scannes, så kan vi måske ikke undgå at se det Men så tager vi det med.

Vi skal nu SLET IKKE have noget lyserødt tøj hvis vi får en pige for vi er begge rødhårede og synes ikke lyserødt passer til rødt hår. Hvis jeg får en pige bliver hun klædt i det tøj jeg/vi synes er sødt og pænt, om det så er rødt, lilla, blå eller grønt (osv.) er jeg lige glad med og det samme gælder hvis det bliver en dreng.

Jeg kan nu sagtens se det praktiske i at vide det, men vi har ikke noget børneværelse der hvor vi bor og skal først flytte en gang efter fødslen, så der er ikke noget vi skal tænke på endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.