I får også lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

HelleBelle

fin mave .

Jeg har aldrig været på bornholm, skal i ikke ha barnepige med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Tina2

HelleBelle skriver:

fin mave .

Jeg har aldrig været på bornholm, skal i ikke ha barnepige med

Der er skam arrangeret to barnepiger til alle ungerne om aftenen

Anmeld

12. august 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Det gør jeg bestemt også, nyder spark og alienmave rigtig meget, da jeg jo ved det er sidste gang....

Med Isa havde jeg det også sådan, at hvis bare jeg kunne gemme de små spark så ville jeg være lykkelig. Åhh det savner jeg ved at være gravid, og så ikke have det røde *GGGG* Ellers savner jeg intet!! Fik ikke engang ondt i maven da Frede og Mary meldte ud, at de skulle have tvillinger, så jeg er kureret ;-))))

Anmeld

12. august 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Med Isa havde jeg det også sådan, at hvis bare jeg kunne gemme de små spark så ville jeg være lykkelig. Åhh det savner jeg ved at være gravid, og så ikke have det røde *GGGG* Ellers savner jeg intet!! Fik ikke engang ondt i maven da Frede og Mary meldte ud, at de skulle have tvillinger, så jeg er kureret ;-))))

Altså jeg har heller ikke savnet maven de andre gange og tror faktisk heller ikke jeg kommer til det denne gang, selvom det er sidste gang... Er superhyggeligt med de spark og alienmave, men jeg synes jo det er endnu bedre at få indholdet ud :-)

Nej jeg er bestemt heller ikke misundelig over tvillinger til dem!!! Og så 3. gang, puuuuha... Nu har de jo så nannies, men tænk hvis man sku' ha' twins som 3. gangs. Hold kæft jeg tror det er MEGA HÅRDT!!!

Anmeld

13. august 2010

HelleBelle

Tina2 skriver:

Der er skam arrangeret to barnepiger til alle ungerne om aftenen

argh hvorfor ringede de ikke til mig

Anmeld

15. august 2010

Avi

WAW....Du ser godt ud smukke  piiiiift....

Anmeld

15. august 2010

Tina2

Avi skriver:

WAW....Du ser godt ud smukke  piiiiift....

Tak, glæder mig nu stadig til at få lidt figur igen, selvom der jo nok går lidt tid ;-)

MEN jeg nyder det sidste stykke tid her, for det ER jo sidste gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.