Tina2 skriver:
Hej søde Kathrina, tak skal du ha
Ja der er ikke længe til nu, synes bare stadig vi mangler at få gjort en del klar, men det er også fordi Thomas ikke er færdig med det værelse endnu!!!!! 
Ja, fin ide med bryllup på stranden, dog har de valgt at gøre det ret "stift" som strandbryllup synes jeg. Kim skal i "klask-i-røv-habit" (læs: kjole og hvidt) og Dea i stor brudekjole, det ville jeg aldrig selv ha' valgt til et strandbryllup....
Filuca har fået den fineste brudepigekjole af dem, hun skal være brudepige med min største niece og hendes to kusiner på den anden side. De spurgte så om Milas måske også ville gå med dem, men min bror mente bestemt han sku' i sorte bukser osv, og jeg er bare slet ikke til små drenge i stift puds med butterfly/slips.....
Don't like!
Jeg har fundet noget til ham og det er det han er allerbedst i- nemlig lidt Emil fra Lønneberg-agtigt. Hvid hørskjorte og mælkedrengestribede bukser/knickers. Kan bare SLET ikke med det andet, og han er så god i den slags tøj jeg har fundet :-)
Så jeg sagde at han bare ku stå hos os..... 
Uhh, kommer da lige i tanke om jeg stadig ikke har sendt min adresse til dig, sorry, sorry, det gør jeg lige 
Han er da llers aktiv din kære Thomas :-) Det må være fedt med sådan en handy man, især me dtanke på alt det I har lavet i huset!!
Jeg tror også jeg ville have valgt et lidt mindre stift bryllup på stranden... Så måtte det gerne være lidt mere hawaii agtig, men en smuk måske lidt løs kjole og fedt tøj til manden, men sådan er vi jo så forskellige :-)
Filuca glæder sig vel til at være brudepige?? Victoria var sidste år til faster og onkels bryllup og det var bare fedt. Hun var mægtig stolt da hun gik sammen med dem op ad kirkegulvet..
Vi må endelig se billeder af hende... og selvf også Milas :-)
Er faktisk heller ikke pjattet med for stift tøj til drengene, men købte sidste år en skjorte og vest til Valdemar med et spidermna slips til, og han var bare så lækker med det på. Valgte bare nogle seje jeans til og synes han var smuk smuk :-)
Du sender bare adressen, så skal jeg sende blusen til dig...
Knus Kathrina