I får også lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Tina2

et billede af min "dunk" idag hvor jeg er i uge 35 (34+2) Den er ved at være pænt tung.... Men den måler "kun" 113 cm endnu.... Med Filuca nåede jeg på 120 cm og med Milas 130 cm.....

Vægten er heller ikke HELT så høj som de andre gange, dog stadig i den høje ende, men sådan er det jo bare når jeg er gravid!!!!  +19 kg.... Håber virkelig at holde mig på ca +22 kg denne gang.... Det blev til +25 kg med Filusen og +31 kg med Milas...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

JulieE

Tina2 skriver:

et billede af min "dunk" idag hvor jeg er i uge 35 (34+2) Den er ved at være pænt tung.... Men den måler "kun" 113 cm endnu.... Med Filuca nåede jeg på 120 cm og med Milas 130 cm.....

Vægten er heller ikke HELT så høj som de andre gange, dog stadig i den høje ende, men sådan er det jo bare når jeg er gravid!!!!  +19 kg.... Håber virkelig at holde mig på ca +22 kg denne gang.... Det blev til +25 kg med Filusen og +31 kg med Milas...

Smuk mave!!!!! Den sidder virkelig flot på dig!!

Anmeld

10. august 2010

Tina2

JulieE skriver:

Smuk mave!!!!! Den sidder virkelig flot på dig!!

Tak Julie:-) Glæder mig efterhånden til MEGET snart at se dens skønne indhold

Anmeld

10. august 2010

JulieE

Tina2 skriver:

Tak Julie:-) Glæder mig efterhånden til MEGET snart at se dens skønne indhold

Uh... ja, det kan jeg godt forstå! Men det kan da også hurtig blive september

Anmeld

10. august 2010

Tina2

JulieE skriver:

Uh... ja, det kan jeg godt forstå! Men det kan da også hurtig blive september

Ja, nu skal vi lige til Bornholm i næste uge, min lillebror skal giftes derovre :-)

Og når vi kommer hjem er det jo snart september, det er så vildt........!!!

Anmeld

10. august 2010

JulieE

Tina2 skriver:

Ja, nu skal vi lige til Bornholm i næste uge, min lillebror skal giftes derovre :-)

Og når vi kommer hjem er det jo snart september, det er så vildt........!!!

Ja, så går det tiden hurtigt!

Åh... Bornholm er bare så dejlig. Jeg elsker at være derovre  Og nu er turist sæsonen jo ved at være slut, så det er til at være derovre. Bor din bror på Bornholm?

Anmeld

10. august 2010

Tina2

JulieE skriver:

Ja, så går det tiden hurtigt!

Åh... Bornholm er bare så dejlig. Jeg elsker at være derovre  Og nu er turist sæsonen jo ved at være slut, så det er til at være derovre. Bor din bror på Bornholm?

Nej de har sommerhus derovre lige ned til stranden.... Hans kæreste er fra Bornholm, hendes forældre bor i Rønne, men Kim og Dea bor jo i Løgten ved Århus.....

Men de skal giftes på stranden ned til deres sommerhus:-)

Thomas har aldrig været på Bornholm, så det bli'r fedt! Jeg har ikke været der i mange år og GLÆDER mig til en røget sild! Og så bli'r jeg vist nødt til at ska ha en bette fadøl til

Anmeld

10. august 2010

JulieE

Tina2 skriver:

Nej de har sommerhus derovre lige ned til stranden.... Hans kæreste er fra Bornholm, hendes forældre bor i Rønne, men Kim og Dea bor jo i Løgten ved Århus.....

Men de skal giftes på stranden ned til deres sommerhus:-)

Thomas har aldrig været på Bornholm, så det bli'r fedt! Jeg har ikke været der i mange år og GLÆDER mig til en røget sild! Og så bli'r jeg vist nødt til at ska ha en bette fadøl til

Det lyder romantisk!!! Hvor ligger deres sommerhus? Mine svigerforældre har jo også sommerhus derovre, lige uden Gudhjem.

Har Thomas ikke været på Bornholm før?? -Det er jo en fejl i hans opdragelse  Hvis I kommer forbi Gudhjem skal I huske at køre ind og købe karameller. -De er et lille stykke af himlen

Anmeld

10. august 2010

Tina2

JulieE skriver:

Det lyder romantisk!!! Hvor ligger deres sommerhus? Mine svigerforældre har jo også sommerhus derovre, lige uden Gudhjem.

Har Thomas ikke været på Bornholm før?? -Det er jo en fejl i hans opdragelse  Hvis I kommer forbi Gudhjem skal I huske at køre ind og købe karameller. -De er et lille stykke af himlen

Det ligger ved Nexø.... :-) Ser rigtig lækkert ud på billederne, har jo aldrig været der mens de har haft det, men nu er det til salg.....

Ja jeg fatter ikke Thomas ikke har været der med skolen, men det har han altså ikke:-) Så det bli'r spændende for ham:-) Vi har jo heldigvis flere dage derovre, så vi kan nå at se noget også :-)

Skal ha' testet ungerne derovre... Min svigerindes mor er biokinesiolog, så hun vil gerne prøve at teste dem for deres allergier.....

Anmeld

10. august 2010

JulieE

Tina2 skriver:

Det ligger ved Nexø.... :-) Ser rigtig lækkert ud på billederne, har jo aldrig været der mens de har haft det, men nu er det til salg.....

Ja jeg fatter ikke Thomas ikke har været der med skolen, men det har han altså ikke:-) Så det bli'r spændende for ham:-) Vi har jo heldigvis flere dage derovre, så vi kan nå at se noget også :-)

Skal ha' testet ungerne derovre... Min svigerindes mor er biokinesiolog, så hun vil gerne prøve at teste dem for deres allergier.....

Der er også skønt nede ved Nexø

Godt I har noget tid derovre, når han ikke har været der før. Vi var der 14 dage i år og jeg kunne godt have været der en uge eller to mere

Spændende hvad din svigerindes mor kan sige om ungerne allargi og om hun kan gøre noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.