Hvornår havde du lyst til sex efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

ll.andersen

Vi var første gang sammen 9 dage efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

4xGreve

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

På lørdag er det 14 dage siden vores søn kom til verden....

Jeg er begyndt at savne at være sammen med kæresten og han har de tpå samme måde..... Jeg er stoppet med at bløde allerede....

Kunne godt tænke mig at høre om hvornår hurtigt efter fødslen I havde sex?? Er lidt i tvilvl om det er for hurtigt efter.....

jeg fik aks og der var ikke gået 14 dage inden vi var sammen igen, vi kunne ikke vente og kunne ikke holde fingerne fra hinanden, det var ikke vider bahagligt men vi holdte i dyrket en utrolig masse sex og det blev mere og mere behagligt...

Anmeld

10. august 2010

Munder

Her gik der over et år, men det skyldes altså komplikationer efter fødslen, forkert sammengroning efter syning, en ekstra operation derede og meget andet, så du kan vist ikke regne med mit indlæg

Anmeld

10. august 2010

3xM

hmmm nøjagtig ved jeg ikke med Marcus´far

Men Marcus er jo født d 24 sept. og vi flyttede d 15 nov. og vi havde hvertfald inden vi flyttede....så indefor 14 dg

Anmeld

15. august 2010

M.O.A.R.

lollandpigen skriver:

Er utroligt hvor stor forskel der er på hvornår lysten kommer igen....

Kæresten og jeg har altid haft et rigtigt godt sex liv så tror måske det er derfor det er så svært at undvære det selvom jeg føler jeg er sindsyg træt er lysten der alligevel.....

og mig sore idiot fik skrevet fødselsdato forkert

08-05-10 skulle der stå i stedet for 05-08-10.

og tillykke med bebsen

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde lyst næsten med det samme... Jeg savnede simpelthen nærheden og at føle mig lidt "normal" ovenpå chokket Men jeg skulle jo lige hele og kæresten skulle også liiige finde sig selv igen ovenpå hele turen, så der gik vel 3-4 uger før vi fandt melodien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.