Hvornår havde du lyst til sex efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

lollandpigen

LouiseNielsen skriver:

6 dage efter havde vi sex..... Vi havde det bare så dejligt sammen, alt var lykke og idyl så vi kunne slet ikke lade være, så vi besluttede at forsøge, også måtte vi jo stoppe hvis det ikke gik. Men det gik helt som det skulle.....

Oki det var tidligt men rigtigt dejligt at høre at I fik lysten så hurtigt....

Var du stoppet med at bløde så hurtigt efter??

Siger de ikke man helst ikke skal bløde mere heller ikke det der barsel udflåd ( det brune ) ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

lollandpigen

lotchen skriver:

Vi var helt oppe at køre i en rus af lykke, kærlighed, eufori, manglende søvn og hvad ved jeg, så præcis tre uger efter kunne vi ikke holde snitterne fra hinanden længere. Vi følte os simpelthen som nogle ravneforældre, men den aller aller første gang vi fik ham til at tage en lur i sin egen vugge, så røg vi på hinanden Siden da er det så gået pænt ned ad bakke på den front Jeg vil egentlig gerne, men har mest bare brug for en kop te og en lur

Vi har det simpelhen på samme måde, og tror bare snart vi bliver nød til at røre lidt ved hinanden igen, men selvføgelig kan man også gøre det meget intimt uden man behøver ende med sex.... smiler

Anmeld

10. august 2010

Valle81

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

På lørdag er det 14 dage siden vores søn kom til verden....

Jeg er begyndt at savne at være sammen med kæresten og han har de tpå samme måde..... Jeg er stoppet med at bløde allerede....

Kunne godt tænke mig at høre om hvornår hurtigt efter fødslen I havde sex?? Er lidt i tvilvl om det er for hurtigt efter.....

Vi havde sex præcis 14 dage efter.

Det var helt smertefrit selvom jeg havde fået et sting i mellemkødet:0)

Anmeld

10. august 2010

LouiseNielsen

lollandpigen skriver:

Oki det var tidligt men rigtigt dejligt at høre at I fik lysten så hurtigt....

Var du stoppet med at bløde så hurtigt efter??

Siger de ikke man helst ikke skal bløde mere heller ikke det der barsel udflåd ( det brune ) ??

Jeg blødte en meget meget lille bitte smule, men brugte kondom også blev vi enige om vi godt ku.....

Anmeld

10. august 2010

M.O.A.R.

Fødte 5-8 og her har sexen ikke været endnu..

Synes stadig ikke jeg er klar.

- Malene, mor til Simon 05-08-2010

Anmeld

10. august 2010

Thalia

Ca 2-3 uger tror jeg der plejer at gå her.

Anmeld

10. august 2010

lollandpigen

MaleneF skriver:

Fødte 5-8 og her har sexen ikke været endnu..

Synes stadig ikke jeg er klar.

- Malene, mor til Simon 05-08-2010

Er utroligt hvor stor forskel der er på hvornår lysten kommer igen....

Kæresten og jeg har altid haft et rigtigt godt sex liv så tror måske det er derfor det er så svært at undvære det selvom jeg føler jeg er sindsyg træt er lysten der alligevel.....

Anmeld

10. august 2010

Tulle28

Gulp... Så må jeg være hende der ødelægger "stemningen" - vi har kun været sammen 1 gang efter vi fik vores datter - hvilket vi fik for 4 mdr. siden. Jeg har lyst til min kæreste, og savner at være intime, men synes bare ikke jeg har noget overskud til det og synes slet ikke jeg kan koncentrere mig om det. Men håber snart det kommer igen:-)

Anmeld

10. august 2010

Corn

Tulle28 skriver:

Gulp... Så må jeg være hende der ødelægger "stemningen" - vi har kun været sammen 1 gang efter vi fik vores datter - hvilket vi fik for 4 mdr. siden. Jeg har lyst til min kæreste, og savner at være intime, men synes bare ikke jeg har noget overskud til det og synes slet ikke jeg kan koncentrere mig om det. Men håber snart det kommer igen:-)

Sådan var det vist også herr de første to gange...

Vi har været lidt tidligere ude denne gang...

Lysten har jeg ikke manglet, men overskuddet har stået i minus

Anmeld

10. august 2010

Vidunderligeunger

det behøver jo ikke tage mere end 5 minutter

Vi var sammen efter 5 uger, så var jeg stoppet med at bløde.. Jeg fik PKS, så var jo ikke ødelagt dernede, men ingen af os havde den store lyst inden jeg var færdig med at bløde, og blødte ret meget! 

Men efter vi kom igang så er det gået op ad bakke siden, vi har sex hver dag når manden er hjemme - og der er jo bare SKØNT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.