Hvornår havde du lyst til sex efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.428 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. august 2010

lollandpigen

Hej Piger....

På lørdag er det 14 dage siden vores søn kom til verden....

Jeg er begyndt at savne at være sammen med kæresten og han har de tpå samme måde..... Jeg er stoppet med at bløde allerede....

Kunne godt tænke mig at høre om hvornår hurtigt efter fødslen I havde sex?? Er lidt i tvilvl om det er for hurtigt efter.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Sillebob

4 uger efter foedsel, saa var vi klar igen

Anmeld

10. august 2010

rasser32

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

På lørdag er det 14 dage siden vores søn kom til verden....

Jeg er begyndt at savne at være sammen med kæresten og han har de tpå samme måde..... Jeg er stoppet med at bløde allerede....

Kunne godt tænke mig at høre om hvornår hurtigt efter fødslen I havde sex?? Er lidt i tvilvl om det er for hurtigt efter.....

Ca 14 dage efter var kæresten klar til det

Anmeld

10. august 2010

Mathilde

Tja her gik der meget lang tid før jeg fik lyst igen. Faktisk 1år! Overskuddet og lysten var der bare ikke...

Dog havde vi sex 8uger efter, da min kæreste ikke kunne vente mere.

Hvis I bare bruger kondom, så burde der ikke være problemer, så bare igang med jer

Anmeld

10. august 2010

rasser32

Mathilde skriver:

Tja her gik der meget lang tid før jeg fik lyst igen. Faktisk 1år! Overskuddet og lysten var der bare ikke...

Dog havde vi sex 8uger efter, da min kæreste ikke kunne vente mere.

Hvis I bare bruger kondom, så burde der ikke være problemer, så bare igang med jer

Nemlig man skal lige huske kondomet

Er ret vigtigt

Anmeld

10. august 2010

klmf

Vi var helt oppe at køre i en rus af lykke, kærlighed, eufori, manglende søvn og hvad ved jeg, så præcis tre uger efter kunne vi ikke holde snitterne fra hinanden længere. Vi følte os simpelthen som nogle ravneforældre, men den aller aller første gang vi fik ham til at tage en lur i sin egen vugge, så røg vi på hinanden Siden da er det så gået pænt ned ad bakke på den front Jeg vil egentlig gerne, men har mest bare brug for en kop te og en lur

Anmeld

10. august 2010

rasser32

Og så skal man huske at tage den med ro

Følge kvindens tempo

Anmeld

10. august 2010

LouiseNielsen

6 dage efter havde vi sex..... Vi havde det bare så dejligt sammen, alt var lykke og idyl så vi kunne slet ikke lade være, så vi besluttede at forsøge, også måtte vi jo stoppe hvis det ikke gik. Men det gik helt som det skulle.....

Anmeld

10. august 2010

kristinards

Øj hvor er det da dejligt at høre!

Jeg har nemlig tænkt på det samme, for ku forestille mig jeg ville ha svært ved at undvære det.

Har tænkt meget på om man var for øm, og ikk kunne selvom man ville.

Det ku jo være rigtig hårdt.

Så det er da skønt at høre at det godt kan lade sig gøre igen inden for rimelig tid, hvis man skulle få lyst til det  

Anmeld

10. august 2010

N&J

Det gik i hvert fald 2 mdr. før jeg kunne overveje at få noget som helst i nærheden af "fødegangen", men blev også opereret bagefter, dog var jeg sammen med min datters far midt i juni, og hun blev født sidst i feb., så vel omkring 3½ mdr. efter.. men det var jeg også bare klar.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.