Nu er han syg igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Becks

Hej søde..

Spørg din læge om du kan få Spriocort til ham! Det er forebyggende medicin. Man plejer og give den i 14-30 dage morgen og aften, og derefter 1 gang om dagen (kan med fordel være om aften inden sengetid) Nu ved jeg ikke om du har fået det af vide, men husk og skylle mund og børste tænder på ham efter medicinen er givet, da det kan give svamp i munden, sådan er det med de fleste typer astma medicin..

Undre mig meget over, at du har fået den akutte medicin til ham først, den hjælper max nogle timer! Nå, men det skal vi nok ikk gøre os kloge på..

Men op til lægen med ham.. For hvis det er AB, så skal han mediniceres anderledes, med noget forebyggende også..

God bedring med ham..

Knus Tutter (Tidligere AB barn, nu voksen med astma)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Henri84

Jeg tror han skal have mere medicin... Hvis han ikke er medicineret korrekt vil han lettere få lungebetændelse...
Det er ikke særlig meget han får, og som nogle af de andre skriver er det akutmedicin, det skal normalt ikke tages fast, men efter behov..
Herhjemme hedder det sig at han i korte perioder må få 2 pust hver 2. time, ved decideret anfald må han få 10 pust på 10 min. det skal han rette sig på og ellers skal han lyttes på.. Det er de retningslinjer vi har fået på børneafdelingen og den børnelæge Elias bliver fulgt af..
Hvis ikke det virker ordentligt eller han bliver ved med at have problemer kan det være en idé at starte ham op med spirocort som er forebyggende. Dette gives fast, for det meste 1-2 gange om dagen.. Der er også en 'astma'pille som nogle læger er begyndt at forsøge med fremfor spirocort, den hedder singulair...
Jeg synes du skal ringe til din læge igen og sige du har brug for en tid før, så i kan få styr på din søns medicin..

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

lotchen skriver:

Hvor FEDT altså, at der nogle gange er nogle alternative veje man kan gå. For hvor er det dog frustrerende....

Fedt man har den mulighed og at det så rent faktisk hjælper , Jeg var imponeret , min mand endnu mere

Anmeld

10. august 2010

klmf

Muffi . skriver:

Fedt man har den mulighed og at det så rent faktisk hjælper , Jeg var imponeret , min mand endnu mere

Kan du huske hvad det hedder?? har nemlig en veninde med en dreng, der aaaaltid er syg og vi kan snart ikke holde ud at se på det mere. Så kunne de lige undersøge det på nettet....

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

lotchen skriver:

Kan du huske hvad det hedder?? har nemlig en veninde med en dreng, der aaaaltid er syg og vi kan snart ikke holde ud at se på det mere. Så kunne de lige undersøge det på nettet....

Årh ,,, :0)   NÆÆ   Det var vist noget fransk noget ,, ellers sig til , så kan jeg hente det hos ham og sende

Anmeld

10. august 2010

klmf

Muffi . skriver:

Årh ,,, :0)   NÆÆ   Det var vist noget fransk noget ,, ellers sig til , så kan jeg hente det hos ham og sende

Jeg snakker lige med dem, så skriver jeg hvis det bliver nødvendigt. Ved jo ikke om de har lyst til at prøve, før de har været afsted til børnelæge... Tak

Anmeld

10. august 2010

Sees

Hej søde..

Spørg din læge om du kan få Spriocort til ham! Det er forebyggende medicin. Man plejer og give den i 14-30 dage morgen og aften, og derefter 1 gang om dagen (kan med fordel være om aften inden sengetid) Nu ved jeg ikke om du har fået det af vide, men husk og skylle mund og børste tænder på ham efter medicinen er givet, da det kan give svamp i munden, sådan er det med de fleste typer astma medicin..

Undre mig meget over, at du har fået den akutte medicin til ham først, den hjælper max nogle timer! Nå, men det skal vi nok ikk gøre os kloge på..

Men op til lægen med ham.. For hvis det er AB, så skal han mediniceres anderledes, med noget forebyggende også..

God bedring med ham..

Knus Tutter (Tidligere AB barn, nu voksen med astma)

Hej søde.

Tusinde tak for råd, det vil jeg lige snakke med lægen om.
Hvor er det skønt, at der nogen der tager sig tid til at lytte til en

Har forresten læst dine indlæg, om din trælse tur til lægen, men jeg har simpelthen været tom for ord  
- Men jeg har dig i tankerne!

Anmeld

10. august 2010

<3

MamaMis. skriver:

Ja, lige præcis - De tager os ihvertfald ikke særlig seriøs. - Jeg er ihvertfald derude, hvor jeg har lyst til at ude, af magtesløshed!

Jeg har fået min far til at give aftensmad i aften - Jeg trænger til at komme lidt ud af hulen, og til et lille break. Hvis Emil ikke sover, så sidder han bare på armen og hænger

Godt du har lidt hjælp! Synes det lyder helt forfærdeligt et forløb I har været ude i!

Anmeld

11. august 2010

Becks

MamaMis. skriver:

Hej søde.

Tusinde tak for råd, det vil jeg lige snakke med lægen om.
Hvor er det skønt, at der nogen der tager sig tid til at lytte til en

Har forresten læst dine indlæg, om din trælse tur til lægen, men jeg har simpelthen været tom for ord  
- Men jeg har dig i tankerne!

Hej søde..

Det var så lidt 

Tak Har fået en tid hos min egen læge den 23/8,så snakker jeg med ham der...

Anmeld

25. november 2010

May-j

Muffi . skriver:

Jamen her i Hillerød har vi den vildeste kloge mand   Frede Munkholm (Du kan evt google ham)  Han læser i iris i øjet ,,  (tror egentlig ikke på sådan noget , men var villig til at prøve ALT) Og fik egentlig bare af vide at hans immunforsvar var nedsat .. Han fik noget granulat der smagte af sukker , morgen og aften i 6 dage   På 3 dagen ca væltede der bet. ud af øre, øjne og næse og hans ble kunne slet ikke indholde det der kom ud i den ende , Helt vildt   Siden har han været tip-top altså ... Sig til hvis jeg skal skaffe dig granulat og sende dig det , det virker og lyder som om din guldklump skal have styrket sit immun forsvar .. Min mand googlede det naturmedicin og det er helt uskadeligt

Hvor kan man købe det mirakel middel, min søn bliver ved med at få hoste, snoft og feber, så det vil jeg meget gerne prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.