Goddag kvinder ..
Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her.
I maj måned var Emil syg. Vi gik til læge, og fik af vide at han havde optagt til astmatisk bronkitis - Men fik IKKE medicin.
Samme aften fik han høj feber, og vi tog til vagtlæge, og fik dér medicin for asmastisk bronkitis - Vagtlægen var 100% sikker på at det var det han havde.
Der blev ingen bedring, og 3 dage senere blev han RIGTIG dvask, og rød på øre og kinder, og fik RIGTIG høj feber (40,7).
Vi tog til vagtlæge igen, og blev derfra sendt direkte på Skejby sygehus, da de havde mistanke om lungebetændelse og lussingesyge.
På Skejby fik Emil taget blodprøver, og røngtenbilleder, der vidst en startende lungebetændelse, og derfor fik han pencilin mod det (en kur på 5 dage), og vi blev sendt hjem efter et halvt døgn.
For et par uger siden begyndte han så at ralle meget igen, og vi tog til læge - Lungebetændelse igen, og røde øre. Vi fik igen pencilin mod lungebetændelse - Denne gang en kur på 10 dage.
Den sidste pencilinkur stoppede vi så med i søndags.
Igår var han så til læge og blive vaccineret. Han tog det rigtig flot - Fik en smule feber, men var ikke påvirket af det.
Her til morgen var der ingen tegn på noget som helst sygdom, så jeg sendte ham i DP.
Blev så ringet op af DP for en time siden. Emil er syg igen og har 39,4 i feber. Han raller, og har røde øre (tager sig meget til ørene) og hans vejrtrækning er tung.
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op? Skal jeg forlange at han bliver grundigere undersøgt? Eller er jeg for hysterisk?
Jeg synes bare ikke det kan blive ved - Det er jo synd for min lille guldklump, at han sådan skal være syg hele tiden 
(Det skal lige siges at han får sin medicin mod asmatisk bronkitis 2 gange dagligt)
Anmeld