Nu er han syg igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

klmf

Muffi . skriver:

Jamen her i Hillerød har vi den vildeste kloge mand   Frede Munkholm (Du kan evt google ham)  Han læser i iris i øjet ,,  (tror egentlig ikke på sådan noget , men var villig til at prøve ALT) Og fik egentlig bare af vide at hans immunforsvar var nedsat .. Han fik noget granulat der smagte af sukker , morgen og aften i 6 dage   På 3 dagen ca væltede der bet. ud af øre, øjne og næse og hans ble kunne slet ikke indholde det der kom ud i den ende , Helt vildt   Siden har han været tip-top altså ... Sig til hvis jeg skal skaffe dig granulat og sende dig det , det virker og lyder som om din guldklump skal have styrket sit immun forsvar .. Min mand googlede det naturmedicin og det er helt uskadeligt

Hvor FEDT altså, at der nogle gange er nogle alternative veje man kan gå. For hvor er det dog frustrerende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Sees

lotchen skriver:

Den skal rengøres ca. en gang om ugen, pas på med at stikke en opvaskebørste ned mod der hvor masken er, for så kan du ødelægge ventilen. Når den er ren for medicinrester, så skal den 'primes' kalder vi det hos os. Du skal bare lade det hele ligge i en balje med med lunkent vand med opvaskemiddel i, sådan en 20 minutter og så lade den lufttørre UDEN at vaske eller tørre opvaskemidlet af. Princippet er, at så har opvaskemidlet lagt en hinde på plastic'en, således at medicinen ikke hænger fast i røret + masken, men at så meget som muligt rent faktisk kommer ned i lungerne, hvor det skal virke 

Tusinde tak for rådet - Det vil jeg gøre med det samme!
Godt lige at have sådan nogle søde og hjælpsomme damer ved hånden!

Anmeld

10. august 2010

klmf

MamaMis. skriver:

Tusinde tak for rådet - Det vil jeg gøre med det samme!
Godt lige at have sådan nogle søde og hjælpsomme damer ved hånden!

Altid til tjeneste - så føler man sig også lidt nyttig her på sin barsel, he he

God bedring med ham - lyder spændende med det alternative, evt. også noget der kunne prøves...

Anmeld

10. august 2010

<3

Også ville jeg nok seriøst overveje at skifte læge for hold da op en inkompetent behandling I har fået

Anmeld

10. august 2010

Sees

Kirle skriver:

Også ville jeg nok seriøst overveje at skifte læge for hold da op en inkompetent behandling I har fået

Ja, lige præcis - De tager os ihvertfald ikke særlig seriøs. - Jeg er ihvertfald derude, hvor jeg har lyst til at ude, af magtesløshed!

Jeg har fået min far til at give aftensmad i aften - Jeg trænger til at komme lidt ud af hulen, og til et lille break. Hvis Emil ikke sover, så sidder han bare på armen og hænger

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

MamaMis. skriver:

Goddag kvinder ..

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her.

I maj måned var Emil syg. Vi gik til læge, og fik af vide at han havde optagt til astmatisk bronkitis - Men fik IKKE medicin.
Samme aften fik han høj feber, og vi tog til vagtlæge, og fik dér medicin for asmastisk bronkitis - Vagtlægen var 100% sikker på at det var det han havde.

Der blev ingen bedring, og 3 dage senere blev han RIGTIG dvask, og rød på øre og kinder, og fik RIGTIG høj feber (40,7).
Vi tog til vagtlæge igen, og blev derfra sendt direkte på Skejby sygehus, da de havde mistanke om lungebetændelse og lussingesyge.
På Skejby fik Emil taget blodprøver, og røngtenbilleder, der vidst en startende lungebetændelse, og derfor fik han pencilin mod det (en kur på 5 dage), og vi blev sendt hjem efter et halvt døgn.

For et par uger siden begyndte han så at ralle meget igen, og vi tog til læge - Lungebetændelse igen, og røde øre. Vi fik igen pencilin mod lungebetændelse - Denne gang en kur på 10 dage.
Den sidste pencilinkur stoppede vi så med i søndags.

Igår var han så til læge og blive vaccineret. Han tog det rigtig flot - Fik en smule feber, men var ikke påvirket af det.
Her til morgen var der ingen tegn på noget som helst sygdom, så jeg sendte ham i DP.

Blev så ringet op af DP for en time siden. Emil er syg igen og har 39,4 i feber. Han raller, og har røde øre (tager sig meget til ørene) og hans vejrtrækning er tung.
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op? Skal jeg forlange at han bliver grundigere undersøgt? Eller er jeg for hysterisk?

Jeg synes bare ikke det kan blive ved - Det er jo synd for min lille guldklump, at han sådan skal være syg hele tiden
(Det skal lige siges at han får sin medicin mod asmatisk bronkitis 2 gange dagligt)

1) det kan være vaccinen der sætter skub i tingene, eftersom han kun lige akkurat er kommet ud af penicillinkuren, hvilket ikke er ensbetydende med at han er rask jo...

2) han går og slås med noget der ikke er til at komme af med

under alle omstændigheder ville jeg kræve, at de gør alt hvad de kan!

har du været ved en ørelæge? hvis der er væske i ørerne, vil i komme til at "slås" med MØB fremover.... mange gange!

det er ikke noget den almindelige læge kan vurdere på, det SKAL være en ørelæge... du finder bare een og får en tid

Anmeld

10. august 2010

Sees

Ni-ko-li-ne skriver:

1) det kan være vaccinen der sætter skub i tingene, eftersom han kun lige akkurat er kommet ud af penicillinkuren, hvilket ikke er ensbetydende med at han er rask jo...

2) han går og slås med noget der ikke er til at komme af med

under alle omstændigheder ville jeg kræve, at de gør alt hvad de kan!

har du været ved en ørelæge? hvis der er væske i ørerne, vil i komme til at "slås" med MØB fremover.... mange gange!

det er ikke noget den almindelige læge kan vurdere på, det SKAL være en ørelæge... du finder bare een og får en tid

Har snakket med en ørelæge. Først ville de ikke tage imod os, med mindre vi havde en henvisning fra egen læge - Men jeg pressede lidt på, og har nu fået en tid den 19. - Men jeg synes godt nok der er lang tid til den 19. - Men det er jo bedre end ingenting.

Jeg tænker bare, hvis det er vaccinen - Burde reaktionen så ikke være kommet noget før?

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

MamaMis. skriver:

Har snakket med en ørelæge. Først ville de ikke tage imod os, med mindre vi havde en henvisning fra egen læge - Men jeg pressede lidt på, og har nu fået en tid den 19. - Men jeg synes godt nok der er lang tid til den 19. - Men det er jo bedre end ingenting.

Jeg tænker bare, hvis det er vaccinen - Burde reaktionen så ikke være kommet noget før?

så skal du da fortælle ørelægen, at man ikke længere henviser fra lægen af!

godt, du pressede på...

hvornår fik han vaccinen?

det er jo forskelligt fra vaccine til vaccine hvor lang tid der går før man reagerer.... det kommer lidt an på sygdommens inkubationstid...

men når han lige har været syg og har fået penicillin... så er han immunforsvar jo svækket, og en vaccine er levende virus... det giver imunforsvaret mere at slås med....

Anmeld

10. august 2010

Sees

Ni-ko-li-ne skriver:

så skal du da fortælle ørelægen, at man ikke længere henviser fra lægen af!

godt, du pressede på...

hvornår fik han vaccinen?

det er jo forskelligt fra vaccine til vaccine hvor lang tid der går før man reagerer.... det kommer lidt an på sygdommens inkubationstid...

men når han lige har været syg og har fået penicillin... så er han immunforsvar jo svækket, og en vaccine er levende virus... det giver imunforsvaret mere at slås med....

Han fik vaccinen igår formiddags, og havde også lidt feber igår aftens, men så forsvandt det jo, og der var ingenting imorges - Og nu er den fuldstændig gal!

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

MamaMis. skriver:

Han fik vaccinen igår formiddags, og havde også lidt feber igår aftens, men så forsvandt det jo, og der var ingenting imorges - Og nu er den fuldstændig gal!

en læge fortalte mig også en gang, at man kan gå med vira i kroppen og når man så vaccineres, så blusser det op....

jeg ville lige se tiden an.... et par dage.... hvis det rallen kommer igen... så er det afsted...

forresten, hvis der er væske i mellemøret vil han blive rød og hævet når han har feber... altså inde i øret... det er det ørelægen bl.a. kan se efter...

har du ringet til ørelægen idag og spurgt om der evt er en akut tid?

hvis ikke.... så hæv hans sengegærde... og giv panodil til natten...

han har aldrig haft feberkramper vel? (det er mest mht. panodilen....) for så er det ikke godt at man sænker feberen kunstigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.