Muffi . skriver:
Tror du har så evig ret i man nok skal slappe lidt af
Hviledage = man slet ikke må lave nogen form for motion ?? Havde du en helt flad mave før du blev gravid ?? Det lyder ellers som om du går til den og som om at du i hvert tilfælde ikke skal tabe dig mere , men kender godt til det med maven
Jeg ville være tilfreds med min vægt hvis bare maven var flad men måske bliver den aldrig fladere .. Hvordan træner du din mave ?? 
HVile dage = minimun motion en gå tur stille og roligt er okay men intet andet da du så kun nedbryder muskler og ikke opbygger...
Ja jeg havde flad mave ind jeg blev gravid, stramme baller og dengang havde jeg heller ikke pæreformet lår, men lige meget hvormeget og hvordan jeg træner hjælper det ikke som du sklriver hvis bare flad mave så var jeg 100% tilfreds med min vægt osv....
Jamen jeg træner min mave på mange måder, bla. har jeg en http://www.sport-tiedje.dk/kettler/ab_roller.htm?pid3030 også laver jeg en masse uden brug af nogen redskaber f.eks ligger jeg mig på ryggen trækker ben op mod navlen løfter hovedet også strækker jeg første det ene ben f.eks 40 gange (startet på 10) også gør jeg efterfølgende det sammen med det modsatte ben.
En rigtig god øvelse er også bare at ligge på flad ryg med bøjet ben også stramme dine mave muskler dette er rigtig godt for dem...
og det er vigtigt at man f.eks holder samme niveau 14 dags tid i træk inden man øger og gør træningen hårde for kroppen skal have lov at vende sig til det for igen ellers nedbryder du kun.
Anmeld