Vægt :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Tina2

Muffi . skriver:

Mine 2 første fødsler ændrede intet ved min krop , men jeg var også ret ung . Den 3 derimod   Hold op det har været svært at tabe sig , hofter, røv og mave   MEEN mine bryster er sgi blevet bedre , Jeg ammede 13 mdr og var pænt nervøs for resultatet , de sidder lige hvor de skal og er vokset 2 skål størrelser   Det er mystisk syntes jeg .

Åhhh nej, du må ikke sige det med 3. gang, det SKAL være ligeså nemt at tabe sig der!!!!  Jeg tager jo meget på og er pt på +19 kg (som ikke engang er så meget som ved de andre to) så de SKAL bare af igen!!!! Og mere til...

Babserne ændrede sig ikke voldsomt efter 1. gang, men mistede dog noget fylde øverst efter 2. gang... Men de er heldigvis ikke så store, så hænger ikke som sådan.... Men nu er jeg i DD og de er store og de hænger.....  Ved de bli'r svulmende store når jeg skal amme, de andre gange har jeg været i E og F..... Så gruer lidt for hvordan de ser ud bagefter, MEN det kan der jo heldigvis gøres noget ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

4xGreve

Muffi . skriver:

Tror du har så evig ret i man nok skal slappe lidt af   Hviledage = man slet ikke må lave nogen form for motion ??   Havde du en helt flad mave før du blev gravid ??   Det lyder ellers som om du går til den og som om at du i hvert tilfælde ikke skal tabe dig mere , men kender godt til det med maven    Jeg ville være tilfreds med min vægt hvis bare maven var flad men måske bliver den aldrig fladere .. Hvordan træner du din mave ?? 

HVile dage = minimun motion en gå tur stille og roligt er okay men intet andet da du så kun nedbryder muskler og ikke opbygger...

Ja jeg havde flad mave ind jeg blev gravid, stramme baller og dengang havde jeg heller ikke pæreformet lår, men lige meget hvormeget og hvordan jeg træner hjælper det ikke som du sklriver hvis bare flad mave så var jeg 100% tilfreds med min vægt osv....

Jamen jeg træner min mave på mange måder, bla. har jeg en http://www.sport-tiedje.dk/kettler/ab_roller.htm?pid3030 også laver jeg en masse uden brug af nogen redskaber f.eks ligger jeg mig på ryggen trækker ben op mod navlen løfter hovedet også strækker jeg første det ene ben f.eks 40 gange (startet på 10) også gør jeg efterfølgende det sammen med det modsatte ben.
En rigtig god øvelse er også bare at ligge på flad ryg med bøjet ben også stramme dine mave muskler dette er rigtig godt for dem...

og det er vigtigt at man f.eks holder samme niveau 14 dags tid i træk inden man øger og gør træningen hårde for kroppen skal have lov at vende sig til det for igen ellers nedbryder du kun.

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

WiitrioeN skriver:

HVile dage = minimun motion en gå tur stille og roligt er okay men intet andet da du så kun nedbryder muskler og ikke opbygger...

Ja jeg havde flad mave ind jeg blev gravid, stramme baller og dengang havde jeg heller ikke pæreformet lår, men lige meget hvormeget og hvordan jeg træner hjælper det ikke som du sklriver hvis bare flad mave så var jeg 100% tilfreds med min vægt osv....

Jamen jeg træner min mave på mange måder, bla. har jeg en http://www.sport-tiedje.dk/kettler/ab_roller.htm?pid3030 også laver jeg en masse uden brug af nogen redskaber f.eks ligger jeg mig på ryggen trækker ben op mod navlen løfter hovedet også strækker jeg første det ene ben f.eks 40 gange (startet på 10) også gør jeg efterfølgende det sammen med det modsatte ben.
En rigtig god øvelse er også bare at ligge på flad ryg med bøjet ben også stramme dine mave muskler dette er rigtig godt for dem...

og det er vigtigt at man f.eks holder samme niveau 14 dags tid i træk inden man øger og gør træningen hårde for kroppen skal have lov at vende sig til det for igen ellers nedbryder du kun.

Tusinde tak for svar   Må tage mig sammen ,,  Jeg kan jo ikke gå og brokke mig og så intet gøre ved det ,,, Vil prøve dine øvelser

Anmeld

10. august 2010

4xGreve

Muffi . skriver:

Tusinde tak for svar   Må tage mig sammen ,,  Jeg kan jo ikke gå og brokke mig og så intet gøre ved det ,,, Vil prøve dine øvelser

det var da så lidt...

Anmeld

15. august 2010

luckas-mor

Muffi . skriver:

Jeg er gået i krig med de sidste SK...    kg ...   Jeg har hele tiden sagt jeg ville være tilfreds og jublende lykkelig når jeg landede på 68 kg . Nu er jeg 3 sølle kg fra og nu begynder jeg at tænke jeg først vil være tilfreds når jeg rammer de 65 kg ...   Hvad syntes i at en pige på 1,73 og spinkel af bygning skal veje ??? 

altså mit endegyldige mål er at komme ned og veje 65 men ville være tilfreds med 70kg jeg er 172cm høj men er så tilgengæld ret kraftig a bygning

Anmeld

15. august 2010

Lady Marion <3

luckas-mor skriver:

altså mit endegyldige mål er at komme ned og veje 65 men ville være tilfreds med 70kg jeg er 172cm høj men er så tilgengæld ret kraftig a bygning

Uhh vi kan hvis vi vil eller   He he held og lykke med de sidste kg

Anmeld

15. august 2010

luckas-mor

Muffi . skriver:

Uhh vi kan hvis vi vil eller   He he held og lykke med de sidste kg

jah bestemt

tak og ilm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.