Muffi . skriver:
Jeg er nærmest snart tilfreds he he 

Tænker bare et par kg mere så vil maven måske lige blive en tand fladere .. Er begyndt at svømme 3-4 gange om ugen da min krop dårligt tåler nogen anden form for motion , svømmer kun 30 min pr gang men går til den ... Det virker 
Jeg er det man nok vil kalde undervægtig, træner step masikne 5 dage om ugen, træner mave 5 dage om ugen, cykler 7 dage om ugen og går en lang tur 7 dage om ugen - jeg kæmper for at få en flad mave men tros det at jeg er hvad nogen vil kalde tynd så er min mave ikke flad og jeg hader det...
Jeg vejer ca. 50kg og er ca. 168-170 høj, jeg spiser sundt, spiser ikke chokolade, chips, fed mad osv. men moin mave er og vil ikke bilve flad..
Men et råd jeg fik igår var at man ikke må træne for hådt heller for så nedbryder man muskler istedet for at opbygge dem - dette var jeg tæt på at gøre - derfor to hviledage om ugen fordelt mellem 3 dages træning...
held og lykke og syntes du lyder til at være en pæn pige - pas på ikke hele tiden at ønske dig tynder men kæmp for at holde dne flotte vægt du har og holde den stabil!
Anmeld