Vægt :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Hi hi tror nu også de flødeboller ville være ret klamme inden de nået frem 

Dejligt der er intet bedre end når man kan se resultat for det man knokler for! 

Det har sørme også taget sin tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Svei

Muffi . skriver:

Jeg er nærmest snart tilfreds he he   Tænker bare et par kg mere så vil maven måske lige blive en tand fladere .. Er begyndt at svømme 3-4 gange om ugen da min krop dårligt tåler nogen anden form for motion , svømmer kun 30 min pr gang men går til den ...  Det virker

Lyder super godt....så er du nok ved at være hvor du skal være... jeg er på min vægt nu, så er det bare den hårde indsats... motion DAGLIGT..

Anmeld

9. august 2010

Svei

Muffi . skriver:

Jeg er gået i krig med de sidste SK...    kg ...   Jeg har hele tiden sagt jeg ville være tilfreds og jublende lykkelig når jeg landede på 68 kg . Nu er jeg 3 sølle kg fra og nu begynder jeg at tænke jeg først vil være tilfreds når jeg rammer de 65 kg ...   Hvad syntes i at en pige på 1,73 og spinkel af bygning skal veje ??? 

http://www.slankesiden.dk/index.php?menuID=9&id=248

Her er der en vægttabel for kvinder og der er middelvægten for din højde omkring 68kg, men er du spinkel skal du måske længere ned mod den lavere vægt.

Jeg er selv robust bygget og vejer to kilo under middelvægten for min højde...men altså, tror du ikke altid vi vil have den der med bare et par kilo mere...

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

http://www.slankesiden.dk/index.php?menuID=9&id=248

Her er der en vægttabel for kvinder og der er middelvægten for din højde omkring 68kg, men er du spinkel skal du måske længere ned mod den lavere vægt.

Jeg er selv robust bygget og vejer to kilo under middelvægten for min højde...men altså, tror du ikke altid vi vil have den der med bare et par kilo mere...

Ihh fin tabel   Jeg tror bestemt de fleste kvinder har det sådan at vi altid lige gerne vil tabe et ekstra kg  he he mænd har det altså nemmere

Anmeld

9. august 2010

Tina2

Eva. skriver:

Hvad synes du? jeg synes ikke man skal veje noget bestemt men se sig i spejlet...og hellere en trænet krop med høj vægt en en slank tyndfed kvinde, hvor ikke det sidder skide godt...

Så se dig i spejlet og stop når nu kan lide det du ser...

Og tre kilo, det er jo ingenting.... har selv lige smidt 5 kg, så dejligt..

Kan kun være enig, det har ikke så meget at gøre med hvad andre synes, men hvordan man SELV har det med at se ud som man gør......

Jeg er 180 cm og vejer normalt 70-72 kg, men har det KLART bedst omkring de 66-67 kg..... Så der vil jeg satse hårdt på at komme ned efter endt graviditet.....

Nogle mener også jeg er for tynd når jeg vejer det, men det er jeg altså ikke, jeg har det bare bedst der

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

Tina2 skriver:

Kan kun være enig, det har ikke så meget at gøre med hvad andre synes, men hvordan man SELV har det med at se ud som man gør......

Jeg er 180 cm og vejer normalt 70-72 kg, men har det KLART bedst omkring de 66-67 kg..... Så der vil jeg satse hårdt på at komme ned efter endt graviditet.....

Nogle mener også jeg er for tynd når jeg vejer det, men det er jeg altså ikke, jeg har det bare bedst der

Uhh jeg kender godt det med at man har det bedst på en bestemt vægt selvom folk syntes man er for tynd ,, Jeg bliver nok ikke tilfreds før end jeg lægger på 64-65 kg igen   Jeg må kæmpe

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Muffi . skriver:

Uhh jeg kender godt det med at man har det bedst på en bestemt vægt selvom folk syntes man er for tynd ,, Jeg bliver nok ikke tilfreds før end jeg lægger på 64-65 kg igen   Jeg må kæmpe

Præcis, og så er det jo bare lige meget hvad andre synes... Jeg synes især efter 2. fødsel at der blev rokeret lidt rundt på det hele på kroppen, selvom jeg kom tilbage på førvægten..... Så jeg  er ret sikker på at det hjælper at smide ca 5 kg ekstra efter denne graviditet, for så ser det ikke så slemt ud....

Anmeld

10. august 2010

4xGreve

Muffi . skriver:

Jeg er nærmest snart tilfreds he he   Tænker bare et par kg mere så vil maven måske lige blive en tand fladere .. Er begyndt at svømme 3-4 gange om ugen da min krop dårligt tåler nogen anden form for motion , svømmer kun 30 min pr gang men går til den ...  Det virker

Jeg er det man nok vil kalde undervægtig, træner step masikne 5 dage om ugen, træner mave 5 dage om ugen, cykler 7 dage om ugen og går en lang tur 7 dage om ugen - jeg kæmper for at få en flad mave men tros det at jeg er hvad nogen vil kalde tynd så er min mave ikke flad og jeg hader det...

Jeg vejer ca. 50kg og er ca. 168-170 høj, jeg spiser sundt, spiser ikke chokolade, chips, fed mad osv. men moin mave er og vil ikke bilve flad..

Men et råd jeg fik igår var at man ikke må træne for hådt heller for så nedbryder man muskler istedet for at opbygge dem - dette var jeg tæt på at gøre - derfor to hviledage om ugen fordelt mellem 3 dages træning...

held og lykke og syntes du lyder til at være en pæn pige - pas på ikke hele tiden at ønske dig tynder men kæmp for at holde dne flotte vægt du har og holde den stabil!

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

WiitrioeN skriver:

Jeg er det man nok vil kalde undervægtig, træner step masikne 5 dage om ugen, træner mave 5 dage om ugen, cykler 7 dage om ugen og går en lang tur 7 dage om ugen - jeg kæmper for at få en flad mave men tros det at jeg er hvad nogen vil kalde tynd så er min mave ikke flad og jeg hader det...

Jeg vejer ca. 50kg og er ca. 168-170 høj, jeg spiser sundt, spiser ikke chokolade, chips, fed mad osv. men moin mave er og vil ikke bilve flad..

Men et råd jeg fik igår var at man ikke må træne for hådt heller for så nedbryder man muskler istedet for at opbygge dem - dette var jeg tæt på at gøre - derfor to hviledage om ugen fordelt mellem 3 dages træning...

held og lykke og syntes du lyder til at være en pæn pige - pas på ikke hele tiden at ønske dig tynder men kæmp for at holde dne flotte vægt du har og holde den stabil!

Tror du har så evig ret i man nok skal slappe lidt af   Hviledage = man slet ikke må lave nogen form for motion ??   Havde du en helt flad mave før du blev gravid ??   Det lyder ellers som om du går til den og som om at du i hvert tilfælde ikke skal tabe dig mere , men kender godt til det med maven    Jeg ville være tilfreds med min vægt hvis bare maven var flad men måske bliver den aldrig fladere .. Hvordan træner du din mave ?? 

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

Tina2 skriver:

Præcis, og så er det jo bare lige meget hvad andre synes... Jeg synes især efter 2. fødsel at der blev rokeret lidt rundt på det hele på kroppen, selvom jeg kom tilbage på førvægten..... Så jeg  er ret sikker på at det hjælper at smide ca 5 kg ekstra efter denne graviditet, for så ser det ikke så slemt ud....

Mine 2 første fødsler ændrede intet ved min krop , men jeg var også ret ung . Den 3 derimod   Hold op det har været svært at tabe sig , hofter, røv og mave   MEEN mine bryster er sgi blevet bedre , Jeg ammede 13 mdr og var pænt nervøs for resultatet , de sidder lige hvor de skal og er vokset 2 skål størrelser   Det er mystisk syntes jeg .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.