Vægt :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Lady Marion <3

Jeg er gået i krig med de sidste SK...    kg ...    Jeg har hele tiden sagt jeg ville være tilfreds og jublende lykkelig når jeg landede på 68 kg . Nu er jeg 3 sølle kg fra og nu begynder jeg at tænke jeg først vil være tilfreds når jeg rammer de 65 kg ...   Hvad syntes i at en pige på 1,73 og spinkel af bygning skal veje ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Low

Muffi . skriver:

Jeg er gået i krig med de sidste SK...    kg ...   Jeg har hele tiden sagt jeg ville være tilfreds og jublende lykkelig når jeg landede på 68 kg . Nu er jeg 3 sølle kg fra og nu begynder jeg at tænke jeg først vil være tilfreds når jeg rammer de 65 kg ...   Hvad syntes i at en pige på 1,73 og spinkel af bygning skal veje ??? 

Ikke mindre synes jeg . Du er jo forholdsvis høj  

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Low skriver:

Ikke mindre synes jeg . Du er jo forholdsvis høj  

Jeg vejede 64 kg før graviditet   Jeg syntes det var flot men nogen syntes jeg var for tynd ,,  Det kan godt være det skal være et sted midt i mellem ,,  Utroligt hvad vægt pludselig betyder for en

Anmeld

9. august 2010

Low

Muffi . skriver:

Jeg vejede 64 kg før graviditet   Jeg syntes det var flot men nogen syntes jeg var for tynd ,,  Det kan godt være det skal være et sted midt i mellem ,,  Utroligt hvad vægt pludselig betyder for en

Jeg forstår dig godt . Jeg har det lige som dig. Selv om man godt ved det er i underkanten så vil han godt have det hehe. Før jeg blev gravid vejede jeg 72kg og er 1,70 høj. Min BMI lå på 25 så jeg var lidt buttet. Jeg tog 20 kg på under fødslen og nu er det 5 uger siden jeg fødte og jeg vejer 81 . Jeg kunne godt tænke mig at komme under de 70. Faktisk vil jeg gerne veje tæt på de 60 selv om det nok vil være for lidt

Anmeld

9. august 2010

Svei

Hvad synes du? jeg synes ikke man skal veje noget bestemt men se sig i spejlet...og hellere en trænet krop med høj vægt en en slank tyndfed kvinde, hvor ikke det sidder skide godt...

Så se dig i spejlet og stop når nu kan lide det du ser...

Og tre kilo, det er jo ingenting.... har selv lige smidt 5 kg, så dejligt..

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Low skriver:

Jeg forstår dig godt . Jeg har det lige som dig. Selv om man godt ved det er i underkanten så vil han godt have det hehe. Før jeg blev gravid vejede jeg 72kg og er 1,70 høj. Min BMI lå på 25 så jeg var lidt buttet. Jeg tog 20 kg på under fødslen og nu er det 5 uger siden jeg fødte og jeg vejer 81 . Jeg kunne godt tænke mig at komme under de 70. Faktisk vil jeg gerne veje tæt på de 60 selv om det nok vil være for lidt

Man bliver aldrig tilfreds   Tålmodighed , det har taget mig 16 mdr efter fødslen at nå til hvor jeg er nu  men jeg er også pænt glad for søde sager

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Hvad synes du? jeg synes ikke man skal veje noget bestemt men se sig i spejlet...og hellere en trænet krop med høj vægt en en slank tyndfed kvinde, hvor ikke det sidder skide godt...

Så se dig i spejlet og stop når nu kan lide det du ser...

Og tre kilo, det er jo ingenting.... har selv lige smidt 5 kg, så dejligt..

Jeg er nærmest snart tilfreds he he   Tænker bare et par kg mere så vil maven måske lige blive en tand fladere .. Er begyndt at svømme 3-4 gange om ugen da min krop dårligt tåler nogen anden form for motion , svømmer kun 30 min pr gang men går til den ...  Det virker

Anmeld

9. august 2010

Diana...

Det vil sige den pakke flødebolle og cocio (staves) jeg lige har sendt til dig vil du ikke have? 

Anmeld

9. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Det vil sige den pakke flødebolle og cocio (staves) jeg lige har sendt til dig vil du ikke have? 

He he du tester mig hva ???  

Men nej tak , jeg har sgu lært at kontrollere mig selv   vildt ikke ??   Ville bare så gerne have min krop tilbage så har været sej , og nu bliver jeg endelig belønnet

Anmeld

9. august 2010

Diana...

Muffi . skriver:

He he du tester mig hva ???  

Men nej tak , jeg har sgu lært at kontrollere mig selv   vildt ikke ??   Ville bare så gerne have min krop tilbage så har været sej , og nu bliver jeg endelig belønnet

Hi hi tror nu også de flødeboller ville være ret klamme inden de nået frem 

Dejligt der er intet bedre end når man kan se resultat for det man knokler for! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.