Pylle3 skriver:
nu er jeg ikke enlig mor men kender en som skal være det og jeg VED hun har støvsuget nettet og andre steder for info omkring det at være alene med et lille barn.. Og hun har ikke kunne finde noget som direkte henvender sig til enlige - men som du også får at vide, til kernefamilien..
Jeg undre mig dog lidt på dit indlæg - hvis du alligevel ikke sætter din lid til tøserne herinde, som burde vide noget om der findes dette litteratur stof du gerne vil finde så kan jeg slet ikke forstå du laver et indlæg men istedet bare selv går i gang med at finde det for det regner du jo med at DU kan. Du bliver, tydeligt, irreteret over ikke at få det svar DU gerne vil have og ja det er jo lidt svært at give dig når svaret altså er det modsatte.
Synes faktisk ikke du kan være bekendt at svare, dem som sætter sig ned og bruger tid på at give dig info - i sådan en negativ tone - og hvis der er nogen som skal have en notits i hvordan man omgåes andre i en bedre tone - ja så er den vis til dig selv..
Jeg synes ikke, at jeg taler i en negativ tone til de, der har svaret herinde. Jeg siger det bare, som jeg har det.
Jeg har ikke spurgt til, om andre har søgt nettet og fundet ud af, OM der findes noget litteratur om emnet. Jeg ville aldrig formulere mig på den måde, for det ville jo betyde, at jeg tillagde andre en urimelig forventning om, at DE kunne give mig svar på alting. Altså give mig fuldstændig svar. Intet menneske er jo gud og derfor forventer jeg ikke sådan noget af andre.
Derimod spurgte jeg til titler og gode fiff til sådant litteratur: ergo hvis der var nogen, der SAD INDE MED oplysninger om noget sådan, så ville jeg gerne høre om det.
Forstår du forskellen ?
Men beklager da, hvis nogen føler sig fornærmet (ligesom jeg selv gjorde, fordi jeg følte, der blev talt negativt til mig, men som ingen har undskyldt for). Der er bare ikke rigtig noget jeg kan gøre ved det, for vi ser jo tingene forskelligt - åbenbart.