pigetøj str. 74 og op søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. august 2010

forår

Skal der være fødder i natdragterne?? for ellers har jeg nogen fra h&m du kan købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
forår skriver:

Skal der være fødder i natdragterne?? for ellers har jeg nogen fra h&m du kan købe

ja, helst! Vi kalder hende baby houdini

Anmeld

7. august 2010

forår

Caroline86 skriver:

ja, helst! Vi kalder hende baby houdini

Det kan jeg ikke klare så, men jeg har lidt bodyer, bukser, bluser hvis det er

Anmeld

7. august 2010

JustAnotherName

Ups

Anmeld

7. august 2010

JustAnotherName

fejl

Anmeld

7. august 2010

JustAnotherName

Se her - bare tryk på linket og scrool nedad...   :

https://www.baby.dk/debat/58458pi2/toej--piger/pigetoej-saelges-i-lange-baner---.aspx

Dragterne under str. 68 med fødder, hedder str. 70.
Min datter på 14 måneder har (kan måske liiiige endnu) kunnet passe dem indtil nu. Hun er nu i størrelse 74/80...

Der kommer mere tøj ind senere i større størrelser også....

Anmeld

7. august 2010

Lene27

tror jeg har en masse i str 74 og 80 er hun ved at gå ud af hvis du stadig er intraseret...

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lene27 skriver:

tror jeg har en masse i str 74 og 80 er hun ved at gå ud af hvis du stadig er intraseret...

meget interesseret

Anmeld

7. august 2010

4xGreve

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

HJÆLP... Ved ikke hvor alt Lauras tøj er blevet af, men mistænker desværre at det meste af det hun kan passe er blevet smidt ud (ved et uheld) i flytningen!

Dvs. at vi lige nu ikke har andet tøj til hende end det vi lige pakkede da vi flyttede og skulle bo i sommerhuset! Nu hvor vi er flyttet ind i huset ser vi pludselig at alt det tøj vi pænt har lagt i skuffen er de størrelser hun er vokset ud af

Vi skal bruge noget tøj i 74 og op! Er der nogen som står og har en masse de gerne vil af med? Mod betaling, naturligvis!!

Håber virkelig nogen kan hjælpe...

Mange knus Caroline, Daniel og Laura!

Hej... Har lagt noget tøj ind i str. 74 og 80 ved ikke om det er noget du er intresseret i eller kan bruge men du kan kigge inde under køb og salg - pige tøj

Anmeld

7. august 2010

BabyStella!

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

HJÆLP... Ved ikke hvor alt Lauras tøj er blevet af, men mistænker desværre at det meste af det hun kan passe er blevet smidt ud (ved et uheld) i flytningen!

Dvs. at vi lige nu ikke har andet tøj til hende end det vi lige pakkede da vi flyttede og skulle bo i sommerhuset! Nu hvor vi er flyttet ind i huset ser vi pludselig at alt det tøj vi pænt har lagt i skuffen er de størrelser hun er vokset ud af

Vi skal bruge noget tøj i 74 og op! Er der nogen som står og har en masse de gerne vil af med? Mod betaling, naturligvis!!

Håber virkelig nogen kan hjælpe...

Mange knus Caroline, Daniel og Laura!

Tjek min profil. Har lidt tøj til salg, som nok passer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.