pigetøj str. 74 og op søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.515 visninger
37 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

HJÆLP... Ved ikke hvor alt Lauras tøj er blevet af, men mistænker desværre at det meste af det hun kan passe er blevet smidt ud (ved et uheld) i flytningen!

Dvs. at vi lige nu ikke har andet tøj til hende end det vi lige pakkede da vi flyttede og skulle bo i sommerhuset! Nu hvor vi er flyttet ind i huset ser vi pludselig at alt det tøj vi pænt har lagt i skuffen er de størrelser hun er vokset ud af

Vi skal bruge noget tøj i 74 og op! Er der nogen som står og har en masse de gerne vil af med? Mod betaling, naturligvis!!

Håber virkelig nogen kan hjælpe...

Mange knus Caroline, Daniel og Laura!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

HJÆLP... Ved ikke hvor alt Lauras tøj er blevet af, men mistænker desværre at det meste af det hun kan passe er blevet smidt ud (ved et uheld) i flytningen!

Dvs. at vi lige nu ikke har andet tøj til hende end det vi lige pakkede da vi flyttede og skulle bo i sommerhuset! Nu hvor vi er flyttet ind i huset ser vi pludselig at alt det tøj vi pænt har lagt i skuffen er de størrelser hun er vokset ud af

Vi skal bruge noget tøj i 74 og op! Er der nogen som står og har en masse de gerne vil af med? Mod betaling, naturligvis!!

Håber virkelig nogen kan hjælpe...

Mange knus Caroline, Daniel og Laura!

Ej hvor ærgeligt.. er lige kommet af med min akke i str. 74.. men kig mine annoncer og se om der evt er noget du kan bruge

Anmeld

7. august 2010

UngMor83

Uha tror ik der er meget tilbage i 74, menhar 80. Min datter er li rykket op i 86 (selvom det er lidt for stort endnu). Har lige sorteret deres tøj her den anden dag nemlig og stillet det klar til at komme på loftet. Hva er du intr. i helt specifikt?

Anmeld

7. august 2010

Moderator

UngMor83 skriver:

Uha tror ik der er meget tilbage i 74, menhar 80. Min datter er li rykket op i 86 (selvom det er lidt for stort endnu). Har lige sorteret deres tøj her den anden dag nemlig og stillet det klar til at komme på loftet. Hva er du intr. i helt specifikt?

jamen er egentlig interesseret i alt, for vi har jo pludselig intet

Har du billeder af det i 80? for det mangler vi jo også, og så ville vi kunne købe i 74 et andet sted

Anmeld

7. august 2010

UngMor83

Jeg vil gerne tage nogle billeder, men det kan først blive i eftermiddag, ok? Pigerne sover lige nu nemlig, og tøjet står inde ved dem. Men hvordan vil du ha billederne? Mener, sys ikk jeg vil tage billeder af hvert enkelt stk tøj. Så blir jeg vist aldrig færdig, hehe.

Anmeld

7. august 2010

Moderator

UngMor83 skriver:

Jeg vil gerne tage nogle billeder, men det kan først blive i eftermiddag, ok? Pigerne sover lige nu nemlig, og tøjet står inde ved dem. Men hvordan vil du ha billederne? Mener, sys ikk jeg vil tage billeder af hvert enkelt stk tøj. Så blir jeg vist aldrig færdig, hehe.

ja, naturligvis

jamen du tager bare som det passer dig! det er mere for at se hvor meget der er af hvad

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

jamen er egentlig interesseret i alt, for vi har jo pludselig intet

Har du billeder af det i 80? for det mangler vi jo også, og så ville vi kunne købe i 74 et andet sted

Jeg har en kasse med str. 80... den koster 350 plus porto.. dvs 450 kr..

Håber du kan bruge det... du må skrive hvis du vil vide hvor meget der er af de forskellige ting.. Pakken ville kunne sendes på onsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

Jeg har en kasse med str. 80... den koster 350 plus porto.. dvs 450 kr..

Håber du kan bruge det... du må skrive hvis du vil vide hvor meget der er af de forskellige ting.. Pakken ville kunne sendes på onsdag

vil meget gerne vide hvad der er af forskellige ting

Er det meget slidt? Det ser pænt ud på billederne, men det er jo ldit svært at se

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

vil meget gerne vide hvad der er af forskellige ting

Er det meget slidt? Det ser pænt ud på billederne, men det er jo ldit svært at se

Nej vil bestemt ikke sige det er slidt.. Der er noget som næsten ikke er brugt, og noget som er brugt.. men vil ikke sige slidt..

13 kjoler
17 bukser
9 bluser
2 nederdel
5 trøjer/cardigan

Det er der i pakken..

Anmeld

7. august 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

Nej vil bestemt ikke sige det er slidt.. Der er noget som næsten ikke er brugt, og noget som er brugt.. men vil ikke sige slidt..

13 kjoler
17 bukser
9 bluser
2 nederdel
5 trøjer/cardigan

Det er der i pakken..

hmm.. så der er ingen bodyer eller heldragter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.