hrum... er lidt ked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Stik ham dog en panodil så han kan få lidt fred for de dumme tænder!!

At han afviser dig er helt sikkert et udtryk for frustration - han ved vel knapt nok selv hvorfor han har det som han har - han er vel både træt og sulten oveni at tænderne gør ondt. Selvfølgelig bliver man da lidt frustreret over det! Men kæreste Jannie - du må aldrig tro at han ikke vil dig - han elsker dig, du er den eneste og bedste mor i verden for ham.

Og som Loggi siger: pludselig er det ovre, og du har din gode gamle Lasse igen.

Marie - der tænker om det i virkeligheden kunne være ørerne det var galt med??

hey hey

Han lever sgu nærmest af flydende panodil:( nej han gør ej, men han får det et par gange i løbet af dagen og aftenen....
Inderst inde ved jeg jo godt jeg ikke skal ligge noget i hans afvisninger, men for dælans det er svært, når man både SKAL trøste og IKKE MÅ trøste, på en gang... det trækker tænder ud8D
Hruuum, ørerne??? kan jo ikke afvise det, men umiddelbart tror jeg det ikke - han vil jo gerne ligge ned.... og han tager sig heller ikke til dem eller noget???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

Tikki

uf ja, sådan kan Iza også være. Hun har faktisk også nogle gange slået mig i hovedet i raseri eller hvad det er der lige sker...... det er simpelthen så opslidende for man kan intet stille op - bare se til. Her til aften faktisk, da hun skulle i seng, havde jeg givet hende natflasken og så skulle hun lige sige godnat til far. Så ville hun ikke tilbage til mig og jeg fik et ordentligt skub og et dask på kinden - væk med dig mor. :'( øv, men det måtte jo komme.....men skal godt nok liiiige vænne mig til det. Det er ikke fedt at blive afvist og da især ikke, når man bare vil trøste. Håber sgu det bliver bedre for jer, for det er SÅ træls med sådanne perioder. Kæmpe trøstekrammer (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.