hrum... er lidt ked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juli 2008

heaven

jeg er lidt frustreret pt.....

Lasse har i et stykke tid haft ondt for tænderne, og det går såååååå langsomt. Han er møgpylleret, sover elendig om natten og han vil ikke rigtigt spise... startede med han ikke vil tygge, men igår ville han slet ikke have aftensmad og idag har han så fået lidt koldskål til aftensmad og en flaske vælling inden putning.... men dp har heller ikke rigtigt kunne få ham til at spise og han har sovet elendigt hos hende idag....

og det væreste er at når han skriger og er ked, så vil han ikke trøstes med fysisk kontakt, og det GØR MIG TOTAL KED, og jeg føler mig som en elendig mor - er man ikke det, når ens barn afviser en, når det hele er træls.... Jeg får virkelig ondt helt ind i hjertet.... han skubber mig ganske enkelt væk, eller trækker sig væk, når jeg vil tage ham ind til mig..... ØV!!!!

Andres børn, der gør sådan???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

Astrid P

Øv for pokker, Jannie...
Nu må de skide tænder da snart være brudt igennem så den lille mand kan få lidt fred!
Jeg har ikke noget klogt at sige, men jeg synes fandme det er synd for både dig og Lasse at det skal gøre så ondt på ham. :(

Forhåbentlig er det snart overstået!

KH Astrid

Anmeld

5. juli 2008

heaven

Astrid P skriver:

Øv for pokker, Jannie...
Nu må de skide tænder da snart være brudt igennem så den lille mand kan få lidt fred!
Jeg har ikke noget klogt at sige, men jeg synes fandme det er synd for både dig og Lasse at det skal gøre så ondt på ham. :(

Forhåbentlig er det snart overstået!

KH Astrid

åhhh, astrid - min redningskvinde..... ved godt det er sent, men havde bare sådan brug for at læse et respons på mit indlæg... ja, jeg håber f...... også snart det er ovre - jeg går amok, fordi jeg er så frustreret!!! og at han afviser mig, gør ikke tingene bedre, øv!!!!!! jeg lod gerne mine tænder slå ud og lod nye gro op i min mund, hvis Lasse så kunne slippe, for det her er træææææls!!!!

Jannie

Anmeld

5. juli 2008

birgittemarie

Øv ha, Jannie :'( Jeg kender godt det med at blive skubbet væk, når man vil trøste og det er bare en rigtig træls følelse :( Nova Maria har dog efterhånden gjort det så tit ved mig, at jeg er ved at vende mig til det og bliver knapt så såret efterhånden, når det sker. Men de første MANGE gange, følte jeg mig virkelig også bundulykkelig og som en dårlig mor, samtidigt med, at jeg ikke anede, hvorfor jeg ikke måtte trøste hende. Jeg tror, det er frustrationen over at have ondt, der gør ham irriteret og så skubber han til dig, ikke nødvendigvis for at skubbe dig væk, men måske for at sige "Du skal vide, at jeg VIRKELIG er ked af det og har ondt lige nu og du skal ikke bare tro, at du kan få det til at gå væk med et knus." For samtidig vil de jo heller ikke have, at man går væk fra dem. Man skal helst sidde ved siden af og tage i mod skub og nap, så man kan dele lidt af smerten med dem. Det er i hvert fald, hvad jeg er kommet frem til, at NM nok prøver at sige med sin skubben mig væk. God bedring til bisserne, håber sørme, de snart er ude! Knus fra Birgitte

Anmeld

5. juli 2008

Loggidut

heaven skriver:

jeg er lidt frustreret pt.....

Lasse har i et stykke tid haft ondt for tænderne, og det går såååååå langsomt. Han er møgpylleret, sover elendig om natten og han vil ikke rigtigt spise... startede med han ikke vil tygge, men igår ville han slet ikke have aftensmad og idag har han så fået lidt koldskål til aftensmad og en flaske vælling inden putning.... men dp har heller ikke rigtigt kunne få ham til at spise og han har sovet elendigt hos hende idag....

og det væreste er at når han skriger og er ked, så vil han ikke trøstes med fysisk kontakt, og det GØR MIG TOTAL KED, og jeg føler mig som en elendig mor - er man ikke det, når ens barn afviser en, når det hele er træls.... Jeg får virkelig ondt helt ind i hjertet.... han skubber mig ganske enkelt væk, eller trækker sig væk, når jeg vil tage ham ind til mig..... ØV!!!!

Andres børn, der gør sådan???

åh ha søde heaven, så sad jeg der og knævrede med manden i går, og overså alt andet...sorry.

ja Tif havde det hen ad det du beskriver! jeg kunne slet ikke kende hende igen, og hun direkte snerrede af os...vi skulle slet ikke nærme os hende, ikke uden at være forberedt på et kratmærke eller en ordentlig skrigetur, selv om det samtidig med var som om hun alligevel gerne ville trøstes og have støtte....? gir det mening?

jeg var altså lige ved at gå ud af mit gode skind, og jeg krængede også min sjæl ud her på siden...og lige som jeg havde gjort det, altså nøjagtigt som et trylleslag...så stoppede det, hendes tand begyndte at kigge frem, og vupti, så havde Tif smilet på igen...tanden er altså også stor, og bred, og jeg kan da godt forstille mig at det har gjort meget nade.

jeg tror du skal hente alt din tålmodighed! og lige tage den sidste tid i stiv arm, for hvis det er tænder, så er der en ende på det, heldigvis, for jeg kan kun alt for godt forstå hvordan det er!

jeg håber du har fået lidt af energien tilbage i dag ven!(?)

Jannie

Anmeld

5. juli 2008

heaven

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Øv ha, Jannie :'( Jeg kender godt det med at blive skubbet væk, når man vil trøste og det er bare en rigtig træls følelse :( Nova Maria har dog efterhånden gjort det så tit ved mig, at jeg er ved at vende mig til det og bliver knapt så såret efterhånden, når det sker. Men de første MANGE gange, følte jeg mig virkelig også bundulykkelig og som en dårlig mor, samtidigt med, at jeg ikke anede, hvorfor jeg ikke måtte trøste hende. Jeg tror, det er frustrationen over at have ondt, der gør ham irriteret og så skubber han til dig, ikke nødvendigvis for at skubbe dig væk, men måske for at sige "Du skal vide, at jeg VIRKELIG er ked af det og har ondt lige nu og du skal ikke bare tro, at du kan få det til at gå væk med et knus." For samtidig vil de jo heller ikke have, at man går væk fra dem. Man skal helst sidde ved siden af og tage i mod skub og nap, så man kan dele lidt af smerten med dem. Det er i hvert fald, hvad jeg er kommet frem til, at NM nok prøver at sige med sin skubben mig væk. God bedring til bisserne, håber sørme, de snart er ude! Knus fra Birgitte[/citat] hey hey tak for svar, hvor er det dejligt at vide, du ved hvordan det føles - det er bare SÅ træls at jeg ikke må knuge ham helt ind under huden, når han har ondt... og jeg tænker også - hvad hulen er det jeg har gjort, siden han ikke "vil mig", når han har det skidt??? Men jeg kan jo ikke afkræve ham et svar, bare blive ved at vise ham at jeg vil HAM, og trøste så godt jeg kan:S Jannie

Anmeld

5. juli 2008

heaven

Loggidut skriver:

åh ha søde heaven, så sad jeg der og knævrede med manden i går, og overså alt andet...sorry.

ja Tif havde det hen ad det du beskriver! jeg kunne slet ikke kende hende igen, og hun direkte snerrede af os...vi skulle slet ikke nærme os hende, ikke uden at være forberedt på et kratmærke eller en ordentlig skrigetur, selv om det samtidig med var som om hun alligevel gerne ville trøstes og have støtte....? gir det mening?

jeg var altså lige ved at gå ud af mit gode skind, og jeg krængede også min sjæl ud her på siden...og lige som jeg havde gjort det, altså nøjagtigt som et trylleslag...så stoppede det, hendes tand begyndte at kigge frem, og vupti, så havde Tif smilet på igen...tanden er altså også stor, og bred, og jeg kan da godt forstille mig at det har gjort meget nade.

jeg tror du skal hente alt din tålmodighed! og lige tage den sidste tid i stiv arm, for hvis det er tænder, så er der en ende på det, heldigvis, for jeg kan kun alt for godt forstå hvordan det er!

jeg håber du har fået lidt af energien tilbage i dag ven!(?)

Hey hey

Tak for svar, hehe, ja du svigtede mig godt nok der ved midnatstid!!!! var også meget skuffet!!! NEJ, JEG VAR EJ - skrev bare til dig fordi du var online.....
Ja, jeg håber også det vender snart med ham Lasse - det her er bare træls for alle her i hytten..... jeg føler mig virkelig magtesløs når han "trigger".... og det gør mig som sagt SÅÅÅÅ KED, når han afviser mig. Men jeg må jo holde ud, og så bare tænke på jeg ikke er den eneste der har prøvet det!!!

Jannie

Anmeld

5. juli 2008

Marco2

Har ikke nogle guldkorn men sender en (H) your way.

AG

Anmeld

5. juli 2008

ivfmarie

Stik ham dog en panodil så han kan få lidt fred for de dumme tænder!!

At han afviser dig er helt sikkert et udtryk for frustration - han ved vel knapt nok selv hvorfor han har det som han har - han er vel både træt og sulten oveni at tænderne gør ondt. Selvfølgelig bliver man da lidt frustreret over det! Men kæreste Jannie - du må aldrig tro at han ikke vil dig - han elsker dig, du er den eneste og bedste mor i verden for ham.

Og som Loggi siger: pludselig er det ovre, og du har din gode gamle Lasse igen.

Marie - der tænker om det i virkeligheden kunne være ørerne det var galt med??

Anmeld

5. juli 2008

Nadi

Hvor er det træls at det går så langsomt med de tænder, synes godt nok også at nr 5 her er meget langsom om at komme op!
Og det resultere også i at han heller ikke vil spise, det han har fået idag er en figenstang, ½ bolle og ½ frikadelle... Men han drikker og han drikker, og hvis Lasse bare stadig drikker godt og virker tilpas når han er vågen så er det ikke helt skidt endnu!

Jeg har tit prøvet hvor jeg ville give Oliver et knus eller trøste ham hvor han bare har skulle have noget "plads" og skubbet sig væk fra mig. Det gjorde ondt den første gang han gjorde det, men jeg har bare måtte acceptere at sådan er det og at jeg ikke altid er nok :( Så jeg håber at du har fået det bedre og ved at det ikke er dig han skubber væk. For du er den BEDSTE mor han kan få (L)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.