[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f]
Øv ha, Jannie :'(
Jeg kender godt det med at blive skubbet væk, når man vil trøste og det er bare en rigtig træls følelse :( Nova Maria har dog efterhånden gjort det så tit ved mig, at jeg er ved at vende mig til det og bliver knapt så såret efterhånden, når det sker.
Men de første MANGE gange, følte jeg mig virkelig også bundulykkelig og som en dårlig mor, samtidigt med, at jeg ikke anede, hvorfor jeg ikke måtte trøste hende.
Jeg tror, det er frustrationen over at have ondt, der gør ham irriteret og så skubber han til dig, ikke nødvendigvis for at skubbe dig væk, men måske for at sige "Du skal vide, at jeg VIRKELIG er ked af det og har ondt lige nu og du skal ikke bare tro, at du kan få det til at gå væk med et knus."
For samtidig vil de jo heller ikke have, at man går væk fra dem. Man skal helst sidde ved siden af og tage i mod skub og nap, så man kan dele lidt af smerten med dem. Det er i hvert fald, hvad jeg er kommet frem til, at NM nok prøver at sige med sin skubben mig væk.
God bedring til bisserne, håber sørme, de snart er ude!
Knus fra Birgitte[/citat]
hey hey
tak for svar, hvor er det dejligt at vide, du ved hvordan det føles - det er bare SÅ træls at jeg ikke må knuge ham helt ind under huden, når han har ondt... og jeg tænker også - hvad hulen er det jeg har gjort, siden han ikke "vil mig", når han har det skidt??? Men jeg kan jo ikke afkræve ham et svar, bare blive ved at vise ham at jeg vil HAM, og trøste så godt jeg kan:S
Jannie
Anmeld