NF - hvad med Liam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Bom

Line&Liam skriver:

Ja nu varer det jo ikke længe før jeg hellere må ringe til lægen og få lavet vandrejournal, og så varer det jo herefter ikke længe før jeg skal til NF...

Men hvad pokker gør jeg med Liam, han er endnu ikke startet i DP til den tid, og da vi holder graviditeten hemmelig endnu, er det også svært at få min mor til at passe ham midt på dagen, hvilket aldrig har været nødvendig før, så hun bliver jo nok mistænksom...

Men hvad tror i de siger hvis man har en 9 mdr baby med til scanning??

Jeg er ikke tryg ved at andre end mine forældre passer ham endnu, så at få en anden til det er ikke så aktuel..

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden, så ved ikke om der er nogle der har foreslået det, men hvorfor ikke spørge din mor om hun vil passe ham fordi du skal til tandlæge??? Ja det skal man jo et par gange om året, og en lille hvid løgn skader ikke i ny og næ..  Så længe man ikke træder nogle over tæerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

mariamiss6

Line&Liam skriver:

Ja nu varer det jo ikke længe før jeg hellere må ringe til lægen og få lavet vandrejournal, og så varer det jo herefter ikke længe før jeg skal til NF...

Men hvad pokker gør jeg med Liam, han er endnu ikke startet i DP til den tid, og da vi holder graviditeten hemmelig endnu, er det også svært at få min mor til at passe ham midt på dagen, hvilket aldrig har været nødvendig før, så hun bliver jo nok mistænksom...

Men hvad tror i de siger hvis man har en 9 mdr baby med til scanning??

Jeg er ikke tryg ved at andre end mine forældre passer ham endnu, så at få en anden til det er ikke så aktuel..

Kan du ikke sige til hende du gerne vil se og prøve lidt nyt tøj?

Så kan du jo nemt tage et par timer i brug der... Skynde dig at købe en ny bluse på vejen hjem, og sige at du bare ikke fandt noget du kunne lide til den rigtige pris

Anmeld

7. august 2010

tinasmor

Der står i brevet at du ikke må tage børn med til NF scanning. Jeg er ikke sikker på du får lov. Personlig var jeg MEGET glad for at vi ikke havde taget vores med sidst. Det endte nemlig meget skidt med en baby som ikke var levende og derfor kæmpe tudeture, snak med læger, udskabing osv. og havde jeg haft den lille med, ved jeg slet ikke hvad jeg ville have gjort.

Nu kender jeg ikke dit forhold til din mor. Men jeg ville da være ærlig at sige det som det er, at du er gravid og skal scannes. Jeg kan godt forstå at man ikke vil sige det til en masse før scanningen. Men lige meget hvad vil du jo skulle sige det lige efter til din mor, så en dag før eller siden tænker jeg personligt ikke vil gøre så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.