NF - hvad med Liam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. august 2010

L-Mortil3

Ja nu varer det jo ikke længe før jeg hellere må ringe til lægen og få lavet vandrejournal, og så varer det jo herefter ikke længe før jeg skal til NF...

Men hvad pokker gør jeg med Liam, han er endnu ikke startet i DP til den tid, og da vi holder graviditeten hemmelig endnu, er det også svært at få min mor til at passe ham midt på dagen, hvilket aldrig har været nødvendig før, så hun bliver jo nok mistænksom...

Men hvad tror i de siger hvis man har en 9 mdr baby med til scanning??

Jeg er ikke tryg ved at andre end mine forældre passer ham endnu, så at få en anden til det er ikke så aktuel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Ja nu varer det jo ikke længe før jeg hellere må ringe til lægen og få lavet vandrejournal, og så varer det jo herefter ikke længe før jeg skal til NF...

Men hvad pokker gør jeg med Liam, han er endnu ikke startet i DP til den tid, og da vi holder graviditeten hemmelig endnu, er det også svært at få min mor til at passe ham midt på dagen, hvilket aldrig har været nødvendig før, så hun bliver jo nok mistænksom...

Jeg er ikke tryg ved at andre end mine forældre passer ham endnu, så at få en anden til det er ikke så aktuel..

Tag ham da med!  So f...... what, hvis de rynker på brynene

K.h. Linda

Anmeld

6. august 2010

Laulund87

Kan du ikke tage ham med og have ham til at stå i en skråstol eller i barnevognen?

Anmeld

6. august 2010

Ida.

Tag ham med - hvis han er urolig og forstyrrende for skanningsjordemoderens arbejde, så må farmand jo gå ud med ham hvis han er stille og rolig og ikke forstyrrer, så burde det ikke være et problem. Vi havde Annika med på Skejby til en skanning...og der har hun vel været 15-16 mdr (????) - og det var ikke noget problem

Anmeld

6. august 2010

ekzunz

Jeg havde altså også Lukas med som vel har været 8-9 mdr. dengang - det havde de ikke noget imod. Jeg havde dog min søster (og hendes datter på ca. 1-2 mdr.) med så hun lige kunne holde øje med ham, men han sov fint i barnevognen hele tiden...

Anmeld

6. august 2010

LIZO

jeg havde liam emd ti min nf men han var så os 4 år

kan i ikke plænlægge tiden i hans sove tid.. så han bare ligger i barnevognen??

Anmeld

6. august 2010

Mutti2B

Line&Liam skriver:

Kan du ikke bare sige at du har bestilt en gang selvforkælelsesmassage og derfor vil høre om hun vil passe ham?

Anmeld

6. august 2010

L-Mortil3

LIZO skriver:

jeg havde liam emd ti min nf men han var så os 4 år

kan i ikke plænlægge tiden i hans sove tid.. så han bare ligger i barnevognen??

Det er lidt der humlem ligger, for min Liam sover meget sporadisk, og tit og ofte slet ikke om dagen.

Morten skal ikke med, det var han heller ikke sidst, han gider ikke misse en arbejdsdag....

Så jeg er der ene og alene, med en stor bøvlet bøf

Anmeld

6. august 2010

L-Mortil3

Mutti2B skriver:

Kan du ikke bare sige at du har bestilt en gang selvforkælelsesmassage og derfor vil høre om hun vil passe ham?

Jeg tror ikke hun hopper på den, jeg har aldrig i 23 år fået gjort noget som helst for mig selv Men et eller andet kunne man nok koge sammen

Anmeld

6. august 2010

Mie A

Tag ham OG manden med. Vi havde også Simon med, da vi skulle til skanning med Lærke (Der er 15 måneder mellem dem) '

Det er da en ting, der er værd at misse en arbejdsdag for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.