NF - hvad med Liam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Lady Marion <3

Du kan ikke have ham med når ikke der er en med til at passe på ham ,, Her i Hillerød må man slet ikke have mindreårige børn med til hverken nf eller md

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

LIZO

hvorfor så ikke fortale en venninde eller din mor det.. og så tage hende med.. ville jeg nok. hvis nu han bliver sur..

Anmeld

6. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

altså jeg ville sgu gerne tage med og tage mig af ham hvis jeg stadig boede derovre, søde... hmm!

Er der ikke nogen som ved det som du kan luske med?

Anmeld

6. august 2010

L-Mortil3

Bummelum, ja så er der da et problem hvis jeg ikke må have ham med....

Nå det har jeg da heldigvis nogle uger til at finde ud af endnu...

Suk, hvorfor skal det nu pludselig være besværligt at være gravid

Anmeld

6. august 2010

Mutti2B

Line&Liam skriver:

Jeg tror ikke hun hopper på den, jeg har aldrig i 23 år fået gjort noget som helst for mig selv Men et eller andet kunne man nok koge sammen

He he, nej, så kan jeg godt se at den bliver svær

Hva så med at din veninde har inviteret dig på cafetur/shoppetur/biograftur?

Jeg har vist ikke engang fået sagt STORT TILLYKKE med graviditeten  

Anmeld

6. august 2010

msax

IHHHH - altså stort tillykke. Hvor er det vildt dejligt at høre at I allerede skal have en lille krudtugle mere.

Har du ikke en veninde der kan holde tæt og tage med derud og evt sidder med liam ude på gangen og vente mens du er inde og blive scannet?

Jeg håber du finder en løsning, kan desværre ikke tilbyde min egen hjælp da jeg forhåbentlig snart har en lille nyfødt at holde øjemed ud over Mille vildbasse på 20 mdr.

SMIL fra Mette 40+2

Anmeld

6. august 2010

Mie A

Line&Liam skriver:

Bummelum, ja så er der da et problem hvis jeg ikke må have ham med....

Nå det har jeg da heldigvis nogle uger til at finde ud af endnu...

Suk, hvorfor skal det nu pludselig være besværligt at være gravid

Der hvor jeg blev skannet, må man heller ikke have børn med - men jeg fortalte dem det jo bare som det var - at jeg stadig var på barsel med Simon og  at alle mine pasningsmuligheder jo var på arbejde om dagen... Det var der ingen problemer i.

Anmeld

6. august 2010

klmf

I svendborg er børn i skanningslokalet også strengt forbudt, pga. tidligere meget kedelige erfaringer med at mor og far har fået dårlige nyheder:/ Men altså, hvis du ingen andre muligheder har, så kan de vel ikke have noget imod det, specielt når han er så lille? Jeg ville ringe ind og høre dem ad... Eller også var jeg ikke for fin til at stikke min mor en hvis løgn om at jeg skulle til tandlæge, du ved jo nok at man skal have tjekket bisserne, når man har været gravid ikk'??

Anmeld

6. august 2010

klmf

Godt nok ærgerligt vi bor så langt fra hinanden, ellers kunne Oliver og jeg snildt underholde Liam i venteværelset imens. To bøffer = dobbelt charme

Anmeld

6. august 2010

FrkT

Ja nu varer det jo ikke længe før jeg hellere må ringe til lægen og få lavet vandrejournal, og så varer det jo herefter ikke længe før jeg skal til NF...

Men hvad pokker gør jeg med Liam, han er endnu ikke startet i DP til den tid, og da vi holder graviditeten hemmelig endnu, er det også svært at få min mor til at passe ham midt på dagen, hvilket aldrig har været nødvendig før, så hun bliver jo nok mistænksom...

Men hvad tror i de siger hvis man har en 9 mdr baby med til scanning??

Jeg er ikke tryg ved at andre end mine forældre passer ham endnu, så at få en anden til det er ikke så aktuel..

Du kan lige sende en sms så snart du får dato, for jeg kan sagtens tage med dig hvis det er.... og holde styr på storebøffen  Og må man ikke komme med ind går vi os bare en tur.... Men du skriver bare hvis det bliver aktuelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.