Vi skal have ... kykelikyy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Miamaja

mariamiss6 skriver:

Jeg ved ikke om det skulle gøre en forskel om de er 2 eller 3.... Jeg synes bare (hvis det var mig der skulle have høns) at det virker lidt tamt med kun 2

ja, men det er ogsaa kun for at det skal vaere saa nemt som muligt og 2 hons laegger rigeligt med aeg til vores families behov.

Vores hus er slet ikke indrettet til at have farm dyr, saa det er kun meget minimalt og paa 'kaeledyrs niveau'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Miamaja

Hayneedle Habitats Deluxe Chicken Coop dette hus er beregnet til 4 hons saa det maa vaere mere end rigeligt med plads til at huse 2-3 stks.

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miamaja skriver:

Hayneedle Habitats Deluxe Chicken Coop dette hus er beregnet til 4 hons saa det maa vaere mere end rigeligt med plads til at huse 2-3 stks.

Ja det er et rigtig fint hønsehus, og hvis i kun skal have 2 evt 3, så er det da fiiint i størrelsen

Du må endelig vise det frem når i får kyller.

Anmeld

10. august 2010

Miamaja

JA, jeg skal nok vise kyllerne frem i deres honsehus naar det kommer op.

Det er bare RIGTIG aergeligt hverken min mand eller jeg kan finde ud af, at bygge et selv, for at kobe et faerdigt honsehus eller at faa en handy mand til at bygge det, er bare VILDT dyrt. og det er saadan lidt aergeligt at skulle bruge en masse penge paa naar det er billigt at bygge det selv

Jeg ved bare.. at selvom jeg maaske nok kan bygge et honsehus saa kommer det helt sikkert til at se vildt uprofessionelt ud og det ville vaere synd for vores fine nye hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.