Vi skal have ... kykelikyy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

arrhhh, mon ikke det skulle være nok!?

undskyld.. synes bare det var en sød fejl! Havde intet med tråden at gøre!

Pøj pøj med hønsebasserne! Er enig med de andre i at de skal have betydeligt mere plads at bevæge sig på

Nåh ja en kvadratKILOmeter er sikkert rigeligt LOL

Men så en ½ m2 da selvom det vidst er underforstået at det var det jeg mente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

arrhhh, mon ikke det skulle være nok!?

undskyld.. synes bare det var en sød fejl! Havde intet med tråden at gøre!

Pøj pøj med hønsebasserne! Er enig med de andre i at de skal have betydeligt mere plads at bevæge sig på

HA! jeg havde tid endnu til at rette det

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Nåh ja en kvadratKILOmeter er sikkert rigeligt LOL

Men så en ½ m2 da selvom det vidst er underforstået at det var det jeg mente

ja, selvfølgelig hæhæ!! Kunne jo godt være det var mega høns

Anmeld

9. august 2010

Miamaja

mariamiss6 skriver:

Altså det ER sødt det hønsehus du der har fundet..... Men det er altså virkelig også kun til pynt.... Jeg siger dig de ender med at hakke hinanden til totalt blodbad i den lille kasse der....

Høns går jo og skraber og hakker i jorden hele dagen. en ½ km2 er simpelthen bare ikke nok, ikke engang til 1 høne....

Jeg ved ikke hvordan det vil gå hvis du kun har 2 høns, om de bliver lidt sindssyge fordi der ikke er artsfæller nok.... Måske 4 er et bedre bud? jeg tror altså du må have fat i en hønseekspert....

Under alle omstændigheder, så synes jeg du bør have et bur på omkring 10 km2 og så måske med et hævet (altså over jorden med "trappe" op til) hønsehus.... De skal jo også helts have plads til hver deres lille redekasse, hvis du har tænkt dig du skal have æg i hvert fald....

haha... ja, det er nok en god ide at sporge en honseekspert tilraads. Jeg ved ikke saa meget om det.  Dette sode lille honsehus er nu beregnet til at man kan aabne det ud til haven af og til, saa det er ikke det eneste sted de befinder sig hele tiden

Anmeld

9. august 2010

Miamaja

Caroline86 skriver:

ja, selvfølgelig hæhæ!! Kunne jo godt være det var mega høns

haha.. ja, det maa det vaere. Hvad skal I ikke have hons?

Anmeld

9. august 2010

mariamiss6

Miamaja skriver:

haha... ja, det er nok en god ide at sporge en honseekspert tilraads. Jeg ved ikke saa meget om det.  Dette sode lille honsehus er nu beregnet til at man kan aabne det ud til haven af og til, saa det er ikke det eneste sted de befinder sig hele tiden

Lyder godt at du finder dig en hønseekspert først

Jeg må dog stadig tilføje at den hønsegård der nok er beregnet til at stå åben HELE dagen, undtagen om natten, hvor de bør sove jo Det er virkeligt for lille til at de kan opholde sig der inde mere end til nattesøvnen og måske en time mere....

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

haha.. ja, det maa det vaere. Hvad skal I ikke have hons?

Vi er jo lige flyttet, så vores have er ikke ret stor længere! Men jeg tror vi skal have høns når vi flytter til en større have igen! Daniel havde høns da han var barn De drønede bare frit rundt i haven og blev så lukket ind i deres hønsehus om aftenen

gok gok gok...

Alternativt er der vel masser af høns herinde du kan tage til dig!? ej shhh...

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken skøn ide med høns

Kan i godt have hønsene løse i gården, nu i har hunde??? Kan lige se for mig, dem rende rundt efter hinanden... Altså hønsene efter hundende selvf. Hihii

Anmeld

9. august 2010

Miamaja

Caroline86 skriver:

Vi er jo lige flyttet, så vores have er ikke ret stor længere! Men jeg tror vi skal have høns når vi flytter til en større have igen! Daniel havde høns da han var barn De drønede bare frit rundt i haven og blev så lukket ind i deres hønsehus om aftenen

gok gok gok...

Alternativt er der vel masser af høns herinde du kan tage til dig!? ej shhh...

Jaa.. hvor hyggeligt!! Det maa I naesten have saa.

Anmeld

9. august 2010

Miamaja

mariamiss6 skriver:

Lyder godt at du finder dig en hønseekspert først

Jeg må dog stadig tilføje at den hønsegård der nok er beregnet til at stå åben HELE dagen, undtagen om natten, hvor de bør sove jo Det er virkeligt for lille til at de kan opholde sig der inde mere end til nattesøvnen og måske en time mere....

Ja, det tror jeg ogsaa den er beregnet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.