ti uger til termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

oo

Svane83 skriver:

Juuuuhhhhhhuuuuu endnu et dejligt indlæg fra Thjul.

Må jeg spørge hvad søren har smurt din mave med? jeg er meget i tvivl om man skal invistere i sådan noget olie til mavsen eller om man bare får strækmærker hvis man har anlæg til dem uanset hvad man gør.

Din mave er så fin!!! Glæder mig til at hører hvordan din hjemmefødsel går, jeg har ikke rigtig modet til det denne her gang, men måske næste gang? - Who knows?

Carina

hvor er du sød  jamen vi har bare brugt mavecreme fra matas...det koster vist 40 kr. jeg tror ikke der er noget videnskabeligt belæg for, at creme eller olie på nogen måde kan gøre at man undgår strækmærker, men vi købte den fede creme da jeg var omkring halvvejs fordi jeg har tre ar fra jeg var gravid udenfor livmoderen og de begyndte at gøre virkelig ondt da maveskindet begyndte at strække sig udad, så det har hjulpet rigtig meget at få smurt huden ind altså...så vil jeg lige sige, at det føles som om man skal brække sig mens gemalen smører og masserer, men BAGEFTER føles det sååååååå dejligt i huden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Svane83

Tjuhl skriver:

hvor er du sød  jamen vi har bare brugt mavecreme fra matas...det koster vist 40 kr. jeg tror ikke der er noget videnskabeligt belæg for, at creme eller olie på nogen måde kan gøre at man undgår strækmærker, men vi købte den fede creme da jeg var omkring halvvejs fordi jeg har tre ar fra jeg var gravid udenfor livmoderen og de begyndte at gøre virkelig ondt da maveskindet begyndte at strække sig udad, så det har hjulpet rigtig meget at få smurt huden ind altså...så vil jeg lige sige, at det føles som om man skal brække sig mens gemalen smører og masserer, men BAGEFTER føles det sååååååå dejligt i huden

40kr.  det lyder godt nok billigt, mavecrem fra Matas skal absolut købes alt hvad jeg har set med mave olie osv. koster næsten 200kr. og det synes jeg jo er mange penge hvis nu det alligevel ikke virker.

Selv tak forresten. Jeg elsker at læse dine indlæg de er bare så velskrevne, glade og tja jeg tænker næsten altid over dem bagefter. Du burde have en blog man kunne følge med i

Anmeld

4. august 2010

oo

Svane83 skriver:

40kr.  det lyder godt nok billigt, mavecrem fra Matas skal absolut købes alt hvad jeg har set med mave olie osv. koster næsten 200kr. og det synes jeg jo er mange penge hvis nu det alligevel ikke virker.

Selv tak forresten. Jeg elsker at læse dine indlæg de er bare så velskrevne, glade og tja jeg tænker næsten altid over dem bagefter. Du burde have en blog man kunne følge med i

yikes! 200 kr ville jeg heller ikke have givet for mavecreme!! jeg ved, at der også er nogle der med succes bruger helt almindelig olivenolie fra køkkenet

min blog er vist herinde...jeg kan bedst lide interaktiviteten og svarene og at følge med i alle jeres andres liv også, blog virker meget ensomt for mig

Anmeld

4. august 2010

Valle81

Pisse lækker - det er hvad du er:0)

Anmeld

4. august 2010

mamalicious

SÅ flot !!!! Du bære det helt fantastisk !!!

Anmeld

4. august 2010

mamalicious

Rosa skriver:

Naiiii hvor er du bare FLOT!!!! Er dødmisundelig på sådan en stor flot mave - og helt uden strækmærker!!! Ja, jeg er nu officielt nået dertil hvor jeg savner min gravidmave 

Ha ha Rosa... DET var hurtigt !!!!

DET bliver ikke nemmere jo ældre de bliver - Savner maven gevaldigt !!!!!!!!!

- Og nu er mine 10 og 7 år.......

Anmeld

4. august 2010

Riksen

Hvor er du altså smuk. Flot, flot mave! Ih, 10 uger... tiden flyver jo af sted.

Anmeld

4. august 2010

oo

Riksen skriver:

Hvor er du altså smuk. Flot, flot mave! Ih, 10 uger... tiden flyver jo af sted.

ja bare vent! pludselig er man igennem alle de der mærkescanninger (NF og MD) og SÅ ruller det bare derudaf

Anmeld

4. august 2010

Maria.

Hvor er du fiiiiiiiiiiiiiin!

Anmeld

4. august 2010

Tina2

Super flot mavse!!!!!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.