nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Delilah

anikaingibjorg skriver:

blev gravid som 15årig fødte som 16årig og er 17 nu

uplanlagt blev gravid på p-piller og nu fundet ud af jeg er halvejs imun over for prævention, da det er 40% chance for jeg bliver gravid lige meget hvilken prævention det er og jeg er så meget imod abort.

elsker min søn over alt på jorden

Hvordan er man imun overfor kondomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Alína Hólm

Delilah skriver:

Hvordan er man imun overfor kondomer?

får svampe infektion !

Anmeld

20. august 2010

quar20

Hej til jer.

Ja jeg kan vidst ligeså fgodt forberede jer på et langt indlæg her fra starten

Jamen da min kæreste og jeg var 19år - fand tjeg ud af at jeg var gravid - DOG var jeg på p-piller og det var ikke planlagt. Men trods de der uger hvor man lige sku synke den, så var vi glade og vi glædede os rigtig meget.. Første scanning viste det sig for at være to små dejlige babyer i maven på mig - og det er hvis det man kalder JACKPOT .. Vi indstillede os på at skulle have to små babyer - selvom det er rigtig svært så har jeg tvillingesøskende - så tanken var ikke så fjern fra mig som hos min kæreste som har en storesøster..!! Korter lidt af historien af - men vi mistede dem da jeg var i uge 22..!! Det var smadder hårdt og specielt fordi vi var jo begyndt at købe lidt - glædelsen var stor - ja selv efter familien sku tygge på den i 10 uger var de også begyndt at være positive og spørger ind til maven osv..!!  Og det er en længere historie hvorfor vi mistede dem.. Ikke fordi i ikke må vide det - men syntes ikke det høre til i dette indlæg..! Så spørg i indbakken hvis i vil vide mere..!!

Nå men vi manglede et eller andet imellem os.. Vi flyttede fra lejligheden vi boede i - da minderne hang os over hovedet..

Efter vi var flyttet og jeg sprugte min SKØNNE kæreste om hvordan han så på det med børn - ja han havde ikke turde spørger mig for han var SÅ meget indstillet på at nu skulle vi altså have en baby..!! Så jeg blev gravid igen og 4 dage før vores 20års fødselsdag kom vi til scanning og det viste sig for at barnet hjerneskal ikke var vokset ordenligt sammen - så hjernen voksede ud i moederkagen..!! Barnet kunne ikke overleve uanset hvad så vi valgte af få en kirugisk abort ( var 14 uger henne ) Vi fand ud at det for sent at jeg var gravid for jeg havde min mens.. Endnu et nederlag som var smadder hårdt at komme igennem..!

ALLIGEVEL besluttede vi os for at prøve en sidste gang og vupti blev jeg gravid og jeg fuldførte en graviditet med ekstram kontroller, scanninger og en H...... masse frygt men ud kom vores skønne søn Tino d. 13 feb. 09.. =) Efter 3 døgns veer =) Men han var absolut det hele værd.. =)

Idag sidder jeg som 22årige og vi venter vores anden dreng som gerne skulle komme omkring d. 26 nov..

Vi besøger tit kirkegården og lægger en fin blomst..!! Vi har et billede hvor vi sidder hver i sær på kirkegården og tænder et lys i mærket for vores engler..!! Modgang gør stærkt og idag. Ja der er vi gift - har det HELT ud fantastisk og hjælper hinanden utrolig meget ved at tænke positivt omkring graviditeterne..!! Selvom savnet er stort - og altid vil være det - så har det også bragt os så tætte sammen at vi kan tænke hinandens tanker ( eller næsten ) ..

Så vi blev unge forældre pga. den modgang vi havde oplevet..!! Og vi fortryder det ABSOLUT IKKE...

Anmeld

20. august 2010

Margorie

Jeg var 18 og kæresten 21 da vi fik vores datter <3 Det var IKKE planlagt, og egentlig et lidt dumt tidspunkt med hensyn til min skole. Men man klare det for det skal man jo Vi kunne da godt somme tider ønske vi havde været lidt ældre og måske havde rejst lidt mere osv før vi fik barn og kæmpe ansvar. Men vi har aldrig fortrudt og vi nyder at være forældre og ser egentlig ikke os selv som ungmor/far. Vi lever jo med de samme ansvar, glæder og sorger som et forældre par der er 10 år ældre end os gør. Nu venter vi nr to- planlagt, vi er klar til det, har overskudet og økonomien.. Vi er 21 og 25 når baby kommer til verden i nov..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.