Jeg var 21 år, da jeg fik mit første barn (og ja, jeg synes at man er ung mor som 21 årig)
Jeg havde aldrig valgt at få et barn i den alder...men jeg blev uplanlagt gravid og måtte jo gøre op med mig selv, hvad jeg ville. Jeg valgte at få min pige, da jeg ikke kunne finde en grund stor nok til, at jeg ville kunne leve resten af mit liv med, at have fået en abort.
Men abort var da på tale - pyha det er egentlig frygteligt at tænke på idag, når jeg har den dejligste pige på 6 år.
Vil så lige tilføje at det ikke var nemt for mig at blive mor... fra at rende i byen og feste torsdag, fredag, lørdag og kun have mig selv at tænke på - så var det en meget stor omvæltning og jeg havde nogle gange svært ved at tilsidesætte mine egne behov (tror helt sikker at min alder har spillet ind her) Jeg var meget glad for at have min mor ved min side og selvfølgelig også min mand...
Jeg vil så lige tilføje at jeg er vokset med rollen og er i dag mor til 3 dejlige børn 
Men jeg forstår godt din undren - især dem der ønsker graviditet. Jeg forstår det ikke - Det er jo ikke en leg at blive mor.
Anmeld