nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

line melias mor

o1Mutte skriver:

Vi prøver at blive gravide. Jeg er 19 og min kæreste er 31. Bliver 20 i år.

Jeg har valgt det fordi jeg ønsker at blive ung mor Elsker børn, og elsker min kærestes børn. Jeg føler selv jeg er helt klar (Så klar som man nu kan blive )

Vi har hus, hund, katte, 2 biler og er forlovede Vi føler det er det rette for os, og vi ønsker det begge

Jeg går ikke i byen hver weekend og fester. Det hænder da, selvfølgelig gør det da det Men det er ikke noget jeg dyrker, men noget jeg sagtens kan undvære

Det kan være svært at forklare, men kan bare mærke helt indeni mig selv at det er det jeg vil. Så vi arbejder på sagen

for jer det snart lykkedes. du har jo det hele og mangler kun en lille bebs så er i en rigtig familie med villa volvo og (katte) hihi. der er jo forskel på hvor moden man er som 19 årig og syntes det er dejligt at se at man som 19 årig har styr på hvad man vil med sit liv og opnået mange af de ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

grinny

o1Mutte skriver:

Vi prøver at blive gravide. Jeg er 19 og min kæreste er 31. Bliver 20 i år.

Jeg har valgt det fordi jeg ønsker at blive ung mor Elsker børn, og elsker min kærestes børn. Jeg føler selv jeg er helt klar (Så klar som man nu kan blive )

Vi har hus, hund, katte, 2 biler og er forlovede Vi føler det er det rette for os, og vi ønsker det begge

Jeg går ikke i byen hver weekend og fester. Det hænder da, selvfølgelig gør det da det Men det er ikke noget jeg dyrker, men noget jeg sagtens kan undvære

Det kan være svært at forklare, men kan bare mærke helt indeni mig selv at det er det jeg vil. Så vi arbejder på sagen

Jeg kender lige præcis den følelse af at være klar

Jeg er 21 år (snart 22), min kæreste er 26 og selvom vi er unge og kun har været sammen i 2 år, så er det bare helt rigtigt for os at blive gravide nu (eller prøve på det).

Jeg har førhen drukket rigtig rigtig meget (fra 18-19 år), men nu siger det mig intet. Jeg går aldrig til fester eller i byen, fordi jeg er et helt andet sted i mit liv! 

Så du har ret at man bare kan mærke når det er tid, jeg kan heller ikke forklare det, ved det bare!

Anmeld

3. august 2010

vingummibamse

Jeg fik min søn 3 dage efter jeg blev 20...

han var det man kalder en upser...

og syntes også at valget var utrolig hårdt at tage da Noah´s far gik fra mig da han fandt ud af at jeg var gravid..

men alligevel vil jeg gi de andre piger der skirver ret i at du bare ved hvornår du er klar til at lave den ændring i dit liv..

ved mig var det bare anderledes, for jeg var nemlig på det tidspunkt i byen HVER weekenden (torsdag til søndag)

men valgte alligevel at beholde barnet da tanken om en abort slog mig helt ud af kurs... jeg gik til mine forældre og spurgte dem hva de syntes jeg skulle gøre.. og fik det svar at det var et valg jeg selv skulle tage men lige meget hva jeg valgte skulle de nok være der og støtte mig..

og det kan man sige de har gjort.. har den største støtte i min mor.. og ville virkelig ikke undvære hende for noget som helst..

bare lidt af min historie..

Anmeld

3. august 2010

Delilah

Jeg er 20, bliver 21 før den lille kommer, og det var jo ikke helt planlagt. Men da uheldet (Eller heldet som det jo er blevet) var ude så besluttede jeg mig altså for at jeg ikke ville vælge det fra. Jeg har en ejerlejlighed og ingen gæld. Det med fast bolig har været en meget vigtigt ting for mig at have da jeg altid blev flyttet rundt da jeg var mindre og det har påvirket mig meget. Så er jeg heller ikke typen der syntes det er mega fedt at gå ud og feste stort i weekenderne. 

Det er desuden lidt af en familieting at få børn i en tidligere alder =) og så er min kusine gravid samtidig med mig (Har termin 2 uger før mig).

Anmeld

3. august 2010

Maja_4000

Jeg er 21 og min kæreste bliver forhåbentlig 21 inden den lille bliver født :p

Hun er planlagt (: Vi har altid gerne ville have børn tidligt .. Mange af mine veninder har gamle forældre , og dét ville jeg ikke udsætte mit barn for .. Synes ikke man skal dø af alderdom mens barnet er teenager :s 

Vi har da fået både gode og dårlige reaktioner .. Men vi er lidt ligeglade (: Hvis bare vi er lykkelige , så er dét det vigtigste (:

Anmeld

3. august 2010

morethanperfect

Vi er 20, og jeg har altid gerne ville være ung mor . Har vidst det siden jeg var 14-15 år . Mistede min mor i en meget tidlig alder , og har altid haft en morbånd for min søster , men nu hvor hun er blevet ældre er det forsvundet , og det føles som om noget mangler .. Elsker børn , så det at få mig eget er det bedste der kan ske <3

Anmeld

3. august 2010

LRJ

Jeg var 19 og min kæreste var 21 da jeg fødte min datter, jeg beholdte hende fordi hun var delvis planlagt, vi havde snakket om at vi ville have et barn tidligt bare li efter nogle måneder jeg ville have været færdig i skole juni i år, hvis jeg ikk var blevet smidt ud da skolen fik afvide jeg var gravid, min kæreste har ét godt job så vi lever ikk kun på kontanthjælp..

Har tidligere valgt ar få abort 3 gange, som 16-årige 17-årige 18- årige de to første gange fordi jeg ikk var klar, ville gerne have lov til at være teenager, den sidste gang var af en helt anden grund

Anmeld

3. august 2010

Mikkel's mor <3

line melias mor skriver:

jeg kan godt forstå du ikke vil tættere på juleaften jeg fødte den 27 november og syntes jeg er tæt nok. tænker fremad syntes det er synd at hendes fødselsdag er så tæt på julen så skal nok krydse hvad sagde dine forældre da du sagde det til dem?

hvor er det bare sødt at hører at du mere er ked af ikke at kunne dyrke din sport end at gå i byen håber min pige bliver som dig når hun bliver stor så behøver jeg ikke sidde oppe hele natten og være bekymret hihi. hvis min datter kom hjem og sagde hun var gravid som 18 årig ville jeg helt sikkert støtte hende. ville bare stadig syntes det er alt for tidligt hun ville jo stadig være min lille pige

det er bare en ærgeligsit at have fødselsdag på. men bestemmer man jo ikke selv
mine forældre tuedede nærmet af grin og sagde god fornøjelse med det. den er lidt værre med kæresten, han er noget mere overbesykttende. men han tager med hvis nu at vandet skulle gå.
tror grunden til at jeg er mere ked af det er fordi at jeg blev gravid meget pludselig 14 dage før jeg skulle til dm som jeg havde trænet op til 6 måneder. så det var surt at skulle gå glip af men hverken min familie, trænere og jeg selv turde ikke tage chancen.
lægen sagde at der ikke kunne ske noget. men tvivler på at det ville være godt at få hårde spark i maven.

Anmeld

3. august 2010

N&J

Min søster blev gravid som 19 årig, men er heller ikke typen der gik i byen og fuldet sig (som hendes storesøster gjorde) hun er gift med faderen, men tror egentlig hun har det godt med at have fået børn fordi hun vil ind til poltiet og så er det mere hensigstmæssigt hvis det ikke er et lille barn der er derhjemme.. 

Anmeld

3. august 2010

o1Mutte

line melias mor skriver:

for jer det snart lykkedes. du har jo det hele og mangler kun en lille bebs så er i en rigtig familie med villa volvo og (katte) hihi. der er jo forskel på hvor moden man er som 19 årig og syntes det er dejligt at se at man som 19 årig har styr på hvad man vil med sit liv og opnået mange af de ting

Ja mangler sådan set kun en lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.