Mini-bøffen 7+0 (uge 8!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Halbschön

Line&Liam skriver:

Her er mors Mini-bøf hule så i uge 8 (whaaat hvor blev den tid nu af?)

NYDER at have Liam på armen, jeg kan huske hvordan man talte måneder, uger, dage, timer til terminen sidst, det åd jo næsten helt op, jeg må indrømme jeg denne gang ikke skænker graviditeten en tanke endnu... Nok mest fordi det er hemmeligt, men også fordi jeg tror jeg er bange for reaktionerne, så er det skønt det hele stadig er på afstand...

Synes dog maven ser lidt mere gravid ud nu, i stedet for bare at ligne en hærget vom med fedt efter sidste graviditet

.....hvor blir den lækker søde! Ligeså lækker som Liams 1-værelses!

Og søde.. Op i R**** med hvad andre mener om det! Det er jeres valg at I vil ha en mere, og sålænge DU selv er tryg ved det hele, så skal I sq nok klare den, det er jeg helt overbevist om!! Glæder mig til at følge maven igen, denne gang uden jeg selv har en mave ;o) (udover graviditetsflæsket fra Nicolais hule)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

mor_sabina

Line&Liam skriver:

Her er mors Mini-bøf hule så i uge 8 (whaaat hvor blev den tid nu af?)

NYDER at have Liam på armen, jeg kan huske hvordan man talte måneder, uger, dage, timer til terminen sidst, det åd jo næsten helt op, jeg må indrømme jeg denne gang ikke skænker graviditeten en tanke endnu... Nok mest fordi det er hemmeligt, men også fordi jeg tror jeg er bange for reaktionerne, så er det skønt det hele stadig er på afstand...

Synes dog maven ser lidt mere gravid ud nu, i stedet for bare at ligne en hærget vom med fedt efter sidste graviditet

Dun skulle skamme dig at kalde det en hænget vom, den ser så fin ud Ville da ønske det var min der var så flot, men her kan vi snakke hænge vom.

Nå ville jo bare ønske endnu engang tillykke, og så sige jeg virkelig godt kan følge dig. Man føler sig slet ikke lige så gravid, og jeg har bestemt ikke travlt med at nummer to kommer, nyder min "store" dreng i fulde drag, og glæder mig istedet over de små ting i graviditeten. Men tror altså det er helt normalt for anden gangs gravide og nok især når man har en forholdsvis bette en hjemme.

Ævl og bævl blv det til. Opsum.: SMUK mave og helt normale tanker om graiditet

Anmeld

3. august 2010

L-Mortil3

mor_sabina skriver:

Dun skulle skamme dig at kalde det en hænget vom, den ser så fin ud Ville da ønske det var min der var så flot, men her kan vi snakke hænge vom.

Nå ville jo bare ønske endnu engang tillykke, og så sige jeg virkelig godt kan følge dig. Man føler sig slet ikke lige så gravid, og jeg har bestemt ikke travlt med at nummer to kommer, nyder min "store" dreng i fulde drag, og glæder mig istedet over de små ting i graviditeten. Men tror altså det er helt normalt for anden gangs gravide og nok især når man har en forholdsvis bette en hjemme.

Ævl og bævl blv det til. Opsum.: SMUK mave og helt normale tanker om graiditet

Lidt hænge og hærget er den nu

Hehe rart at høre det ikke kun er mig der har de tanker

Anmeld

3. august 2010

L-Mortil3

Renée88 skriver:

.....hvor blir den lækker søde! Ligeså lækker som Liams 1-værelses!

Og søde.. Op i R**** med hvad andre mener om det! Det er jeres valg at I vil ha en mere, og sålænge DU selv er tryg ved det hele, så skal I sq nok klare den, det er jeg helt overbevist om!! Glæder mig til at følge maven igen, denne gang uden jeg selv har en mave ;o) (udover graviditetsflæsket fra Nicolais hule)

Hvor er du skøn Renee Ja op i måsen med de andre hehe

Anmeld

3. august 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Hihi ja du var fuld at sludder

Men det værste var, at du forstod det!  Ha ha.

Anmeld

3. august 2010

FruEllingsen

Hvor er det altså bare en fin babyhule du er ved at have dig

Anmeld

4. august 2010

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Hvor er det altså bare en fin babyhule du er ved at have dig

Årh Mange tak Søs hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.