line melias mor skriver:
vi er nogenlunde lige langt henne og jeg har slet ikke fået en fin mave endnu som din
tænker du meget over folks reaktioner med nummer to? syntes det er lidt svært at skulle sige den gode nyhed så hurtigt efter jeg fik prinsessen men min familie og veninder har bare taget det så fint
jeg må indrømme jeg heller ikke skænker graviditeten de store tanker lige nu, slet ikke som jeg gjorde første gang. tror tiden går dobbelt så hurtig nu når man har en lille en at tage sig af. glæder mig gør jeg hvertfald.
hvornår skal i til scanning?

Jeg tænker meget over hvad andre tænker, i og med Liam kun når at blive 1½ år, JEG er ikke i tvivl om vi er super forældre med masser af overskud til en til...
Jeg frygter bare lidt at andre kun kan se problemer i det, i og med jeg var sygemeldt fra uge 12-13 stykker sidst med svær bækkenløsning (grundet min rygsygdom) så er jeg bange for reaktionerne, "Jamen så når du endnu engang ikke at blive færdig med dine 6 mdr på uddannelsen du har tilbage" - "hvordan søren vil du klare at svinge Liam rundt hvis du får så ondt igen" - "Jamen i har jo kun et børneværelse" ...
JEG kan jo ikke se problemet, JEG er overbevist om jeg når det sidste måneder (udd. slut 21 feb. termin 21 marts) JEG overbeviser mig selv om mit bækken opfører sig pænt, og herre gud, siden hvornår har børn taget skade af at dele værelse...
Ja puha, det blev lidt langt, som du kan læse bekymrer jeg mig nok meget over hvad andre tænker... men så længe Morten og jeg jubler og glæder os, SÅ skal det ikke ødelægge mit humør 
Anmeld