Mini-bøffen 7+0 (uge 8!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.852 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. august 2010

L-Mortil3

Her er mors Mini-bøf hule så i uge 8 (whaaat hvor blev den tid nu af?)

NYDER at have Liam på armen, jeg kan huske hvordan man talte måneder, uger, dage, timer til terminen sidst, det åd jo næsten helt op, jeg må indrømme jeg denne gang ikke skænker graviditeten en tanke endnu... Nok mest fordi det er hemmeligt, men også fordi jeg tror jeg er bange for reaktionerne, så er det skønt det hele stadig er på afstand...

Synes dog maven ser lidt mere gravid ud nu, i stedet for bare at ligne en hærget vom med fedt efter sidste graviditet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Lærke & Lucas

Nu kan man rigtig se der sker noget.
Var du stadig hemmelig for så er der da noget der er glippet her.. hehe. Ved ikke om du har offenliggjort det her inde?

Anmeld

2. august 2010

L-Mortil3

Lærke 2009 skriver:

Nu kan man rigtig se der sker noget.
Var du stadig hemmelig for så er der da noget der er glippet her.. hehe. Ved ikke om du har offenliggjort det her inde?

Hehe jeg lavede en brøler i sidste uge, lavede indlæget og glemte ALT om at trykke anonym...

Men sådan anonceret det har jeg ikke herinde

Så længe det bare ikke kommer på Face, går det nu nok også alligevel

Men det er godt spottet hehe

Anmeld

2. august 2010

Lærke & Lucas

Jeg har ikke været på den sidste uges tid da vi har været på ferie så vidste jo ikke om du måske var kommet frem med det.
Men jeg synes nu det ligner en rigtig fin gravid mave.

Anmeld

2. august 2010

L-Mortil3

Lærke 2009 skriver:

Jeg har ikke været på den sidste uges tid da vi har været på ferie så vidste jo ikke om du måske var kommet frem med det.
Men jeg synes nu det ligner en rigtig fin gravid mave.

ah okay Men nej hehe

Mange tak, jeg synes også selv den begynder at ligne

Anmeld

2. august 2010

Kruse90

ihh er du gravid igen søøde
Tillykke. og sikke en fin babyhule

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

vi er nogenlunde lige langt henne og jeg har slet ikke fået en fin mave endnu som dintænker du meget over folks reaktioner med nummer to? syntes det er lidt svært at skulle sige den gode nyhed så hurtigt efter jeg fik prinsessen men min familie og veninder har bare taget det så fint jeg må indrømme jeg heller ikke skænker graviditeten de store tanker lige nu, slet ikke som jeg gjorde første gang. tror tiden går dobbelt så hurtig nu når man har en lille en at tage sig af. glæder mig gør jeg hvertfald.

hvornår skal i til scanning?

Anmeld

2. august 2010

L-Mortil3

line melias mor skriver:

vi er nogenlunde lige langt henne og jeg har slet ikke fået en fin mave endnu som dintænker du meget over folks reaktioner med nummer to? syntes det er lidt svært at skulle sige den gode nyhed så hurtigt efter jeg fik prinsessen men min familie og veninder har bare taget det så fint jeg må indrømme jeg heller ikke skænker graviditeten de store tanker lige nu, slet ikke som jeg gjorde første gang. tror tiden går dobbelt så hurtig nu når man har en lille en at tage sig af. glæder mig gør jeg hvertfald.

Jeg tænker meget over hvad andre tænker, i og med Liam kun når at blive 1½ år, JEG er ikke i tvivl om vi er super forældre med masser af overskud til en til...

Jeg frygter bare lidt at andre kun kan se problemer i det, i og med jeg var sygemeldt fra uge 12-13 stykker sidst med svær bækkenløsning (grundet min rygsygdom) så er jeg bange for reaktionerne, "Jamen så når du endnu engang ikke at blive færdig med dine 6 mdr på uddannelsen du har tilbage" - "hvordan søren vil du klare at svinge Liam rundt hvis du får så ondt igen" - "Jamen i har jo kun et børneværelse" ...

JEG kan jo ikke se problemet, JEG er overbevist om jeg når det sidste måneder (udd. slut 21 feb. termin 21 marts) JEG overbeviser mig selv om mit bækken opfører sig pænt, og herre gud, siden hvornår har børn taget skade af at dele værelse...

Ja puha, det blev lidt langt, som du kan læse bekymrer jeg mig nok meget over hvad andre tænker... men så længe Morten og jeg jubler og glæder os, SÅ skal det ikke ødelægge mit humør

Anmeld

2. august 2010

L-Mortil3

line melias mor skriver:

Hov og ps Har endnu ikke sparket mig selv ned til lægen, gør det engang om en uge eller 14 dage, så ved jeg hvornår jeg skal til scanning

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Line&Liam skriver:

Jeg tænker meget over hvad andre tænker, i og med Liam kun når at blive 1½ år, JEG er ikke i tvivl om vi er super forældre med masser af overskud til en til...

Jeg frygter bare lidt at andre kun kan se problemer i det, i og med jeg var sygemeldt fra uge 12-13 stykker sidst med svær bækkenløsning (grundet min rygsygdom) så er jeg bange for reaktionerne, "Jamen så når du endnu engang ikke at blive færdig med dine 6 mdr på uddannelsen du har tilbage" - "hvordan søren vil du klare at svinge Liam rundt hvis du får så ondt igen" - "Jamen i har jo kun et børneværelse" ...

JEG kan jo ikke se problemet, JEG er overbevist om jeg når det sidste måneder (udd. slut 21 feb. termin 21 marts) JEG overbeviser mig selv om mit bækken opfører sig pænt, og herre gud, siden hvornår har børn taget skade af at dele værelse...

Ja puha, det blev lidt langt, som du kan læse bekymrer jeg mig nok meget over hvad andre tænker... men så længe Morten og jeg jubler og glæder os, SÅ skal det ikke ødelægge mit humør

Sådan skal det være Op i r***med hvad andre tænker

Fin lille gravid mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.