Mini-bøffen 7+0 (uge 8!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Pige2009

Du er fin SÅ ud, Line

Jeg spottede straks det var dig i dit Ano-indlæg, da du altid omtaler Liam som charmebøffen og du i indlægget optalte den kommende bebs som minibøffen Tror jeg vist også jeg skrev i mit indlæg dengang, at jeg havde spottet hvem det var

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

L-Mortil3

Baagøe skriver:

Du er fin SÅ ud, Line

Jeg spottede straks det var dig i dit Ano-indlæg, da du altid omtaler Liam som charmebøffen og du i indlægget optalte den kommende bebs som minibøffen Tror jeg vist også jeg skrev i mit indlæg dengang, at jeg havde spottet hvem det var

K.h. Linda

Jaaa du havde luret den så jeg

Håbede også der var en klokke der ringede hos nogle få så man havde oplevelsen af at have "fortalt" det hehe , uden at have

Anmeld

2. august 2010

Mor til L&S

Man kan sagtens se at det er en gravid mave - det kan du ikke skjule længe mere

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Håbede også der var en klokke der ringede hos nogle få så man havde oplevelsen af at have "fortalt" det hehe , uden at have

Nemlig  Synes det er dejligt for jer at få nr. 2

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Sikke en gang vrøvl og trykfejl, jeg har fået lavet i det indlæg du citerer

Der skulle stå: Du ser SÅ fin ud, Line LOL

Anmeld

3. august 2010

line melias mor

Jeg tænker meget over hvad andre tænker, i og med Liam kun når at blive 1½ år, JEG er ikke i tvivl om vi er super forældre med masser af overskud til en til...

Jeg frygter bare lidt at andre kun kan se problemer i det, i og med jeg var sygemeldt fra uge 12-13 stykker sidst med svær bækkenløsning (grundet min rygsygdom) så er jeg bange for reaktionerne, "Jamen så når du endnu engang ikke at blive færdig med dine 6 mdr på uddannelsen du har tilbage" - "hvordan søren vil du klare at svinge Liam rundt hvis du får så ondt igen" - "Jamen i har jo kun et børneværelse" ...

JEG kan jo ikke se problemet, JEG er overbevist om jeg når det sidste måneder (udd. slut 21 feb. termin 21 marts) JEG overbeviser mig selv om mit bækken opfører sig pænt, og herre gud, siden hvornår har børn taget skade af at dele værelse...

Ja puha, det blev lidt langt, som du kan læse bekymrer jeg mig nok meget over hvad andre tænker... men så længe Morten og jeg jubler og glæder os, SÅ skal det ikke ødelægge mit humør

ihh hvor jeg forstår dig. jeg har altid gået meget op i hvad andre tænkte men efter jeg er blevet mor er jeg blevet sådan lidt mere "fuck janteloven" hehe jeg var faktisk bange for at sige det til familien men jeg er så tæt med min mor at jeg bare ikke kunne vente. hun tog den sådan lidt okay jamen det er da lidt tidligt. her den anden dag ringede hun så fra tyrkiet (de er på ferie) for at spørge om jeg ikke snart skulle til scanning så hun vidste hvad farve tøj hun skulle købe tror de skulle have lidt tid til at tygge på den. glæder mig til at hører hvad jeres venner og familie siger når de får den glædelige nyhed.

jeg skal også have et år i skole nu her og er overbevist om at jeg sagtens kan klarer det. ja det bliver hårdt men det gør det også fedt. der kan altid ske det ene og andet man ikke kan forudsige men gør man tingene i god mening og sætter sig et mål så gør det for mig ikke så meget om man snubler før målstrågen. så længe man kan være tilfreds med sin indsats. vil ikke bytte det her barn væk for noget i verden heller ikke et år på skolen

Anmeld

3. august 2010

L-Mortil3

line melias mor skriver:

ihh hvor jeg forstår dig. jeg har altid gået meget op i hvad andre tænkte men efter jeg er blevet mor er jeg blevet sådan lidt mere "fuck janteloven" hehe jeg var faktisk bange for at sige det til familien men jeg er så tæt med min mor at jeg bare ikke kunne vente. hun tog den sådan lidt okay jamen det er da lidt tidligt. her den anden dag ringede hun så fra tyrkiet (de er på ferie) for at spørge om jeg ikke snart skulle til scanning så hun vidste hvad farve tøj hun skulle købe tror de skulle have lidt tid til at tygge på den. glæder mig til at hører hvad jeres venner og familie siger når de får den glædelige nyhed.

jeg skal også have et år i skole nu her og er overbevist om at jeg sagtens kan klarer det. ja det bliver hårdt men det gør det også fedt. der kan altid ske det ene og andet man ikke kan forudsige men gør man tingene i god mening og sætter sig et mål så gør det for mig ikke så meget om man snubler før målstrågen. så længe man kan være tilfreds med sin indsats. vil ikke bytte det her barn væk for noget i verden heller ikke et år på skolen

Præcis, ligemeget hvor ubelejligt andre finder det, så ville jeg ikke undvære minibøffen for noget som helst i verden!

Anmeld

3. august 2010

L-Mortil3

Baagøe skriver:

Sikke en gang vrøvl og trykfejl, jeg har fået lavet i det indlæg du citerer

Der skulle stå: Du ser SÅ fin ud, Line LOL

Hihi ja du var fuld at sludder

Anmeld

3. august 2010

mor-til-vanessa

fin mave line. den vokser da hurtigt 

Anmeld

3. august 2010

MM1987

Her er lige en langsom til...

Kan godt huske det første anonyme indlæg, men havde ikke opdaget du var kommet til at afslører dig selv - og havde slet ikke gættet det var dig...

TILLYKKE.... Hvor er det dejligt for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.