Jeg tænker meget over hvad andre tænker, i og med Liam kun når at blive 1½ år, JEG er ikke i tvivl om vi er super forældre med masser af overskud til en til...
Jeg frygter bare lidt at andre kun kan se problemer i det, i og med jeg var sygemeldt fra uge 12-13 stykker sidst med svær bækkenløsning (grundet min rygsygdom) så er jeg bange for reaktionerne, "Jamen så når du endnu engang ikke at blive færdig med dine 6 mdr på uddannelsen du har tilbage" - "hvordan søren vil du klare at svinge Liam rundt hvis du får så ondt igen" - "Jamen i har jo kun et børneværelse" ...
JEG kan jo ikke se problemet, JEG er overbevist om jeg når det sidste måneder (udd. slut 21 feb. termin 21 marts) JEG overbeviser mig selv om mit bækken opfører sig pænt, og herre gud, siden hvornår har børn taget skade af at dele værelse...
Ja puha, det blev lidt langt, som du kan læse bekymrer jeg mig nok meget over hvad andre tænker... men så længe Morten og jeg jubler og glæder os, SÅ skal det ikke ødelægge mit humør 
ihh hvor jeg forstår dig. jeg har altid gået meget op i hvad andre tænkte men efter jeg er blevet mor er jeg blevet sådan lidt mere "fuck janteloven" hehe jeg var faktisk bange for at sige det til familien men jeg er så tæt med min mor at jeg bare ikke kunne vente. hun tog den sådan lidt okay jamen det er da lidt tidligt. her den anden dag ringede hun så fra tyrkiet (de er på ferie) for at spørge om jeg ikke snart skulle til scanning så hun vidste hvad farve tøj hun skulle købe
tror de skulle have lidt tid til at tygge på den. glæder mig til at hører hvad jeres venner og familie siger når de får den glædelige nyhed.
jeg skal også have et år i skole nu her og er overbevist om at jeg sagtens kan klarer det. ja det bliver hårdt men det gør det også fedt. der kan altid ske det ene og andet man ikke kan forudsige men gør man tingene i god mening og sætter sig et mål så gør det for mig ikke så meget om man snubler før målstrågen. så længe man kan være tilfreds med sin indsats. vil ikke bytte det her barn væk for noget i verden heller ikke et år på skolen
Anmeld