Opdatering på August historien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Moar'en

Puha, ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Sidder og tuder hver gang jeg læser dine  indlæg. Det er utrolig hvilken smerte man kan komme igennem. Jeg sender en masse og en masse fingre for der snart er en lille abekat på vej til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

businesstigger

Benhårdt læsning, men jo ingenting i forhold til hvad I har været igennem.

Jeg kan godt forstå at det var hårdt både at opdage at han ikke var begravet og at komme ind i scanningsrummet igen. Kan også godt forstå at I bare var helt ødelagte bagefter gennemgangen.

Det er godt at I har hinanden og er gode til at støtte hinanden og få snakket tingene igennem. Også dem der gør ondt.

Det lyder som et fint sted August hviler nu. Jeg håber I bliver glade for at komme og besøge ham der og snakke med ham og hinanden og mindes når I har brug for det.

Hvor var det betænksomt af JM at lave sådan et aftryk til jer som I kan gemme i jeres scrabbog. Det tror jeg da både I selv og en fremtidig abekat vil blive glad for.

Jeg håber snart det lykkes for jer at du får en abekat i maven, og at den denne gang bliver hvor den skal indtil den er helt klar på verdenen.

Anmeld

15. december 2010

Nanna1985

Det gør ondt i mit hjertet

Jeg føler virkelig med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.