Opdatering på August historien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

TbCp

Det var rigtig godt at høre lidt nyt fra dig.

Det må være så forfærdelig hårdt at komme igennem....

Jeg sender jer alle mine varmeste tanker og ønsker jer alt godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

DK

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, det gør mig så inderligt ondt på jeres vegne. Samtidig er jeg så glad for at i sammen kan komme videre efter hvad der er sket. Det må være så svært og kræve så vilde resourcer at samle sig selv op og leve videre efter hvad i har være igennem! Du skal vide at jeg her fra sidelinjen igennem the www har utrolig stor respekt for den måde i har håndteret jeres sorg på! I må være nogel ualmindeligt gode, dejlige, stærke og kærlige mennesker!

Den lille abekat som i har i vente i fremtiden, kommer til at have det pragtfuldt hos jer!

De kærligste hilsner Ditte

Anmeld

2. august 2010

oo

ham August har virkelig rørt mig - og ikke mindst hans forældre. jeg blir altid dybt påvirket når jeg læser dine indlæg om ham og om jer og tænker hver eneste gang, at den måde du skriver om det på er så reflekteret og ikke mindst så utroligt kærligt. ethvert lille barn der får et hjem hos jer vil være ekstrem heldige!

jeg kan godt forstå det er bedre at tænke på, at August ligger under græsset og på en eller anden måde er en del af verden, end at han ligger gemt væk i en skuffe på et hospital og ligesom bare ER...eller ikke er... og jeg synes det lyder som en rigtig god idé at lave en scrapbog over ham. han er jeres første barn og han vil altid være i jer og i jeres familie og den dag der kommer et nyt barn (forhåbentlig snart), så er det også vigtigt at de to - August og Abekatten - er adskilt fra hinanden, hvis du forstår.

aj...i virkeligheden ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige, udover at jeg synes du er så fantastisk et menneske og jeg ønsker dig og Gregers ALT det bedste i hele verden

Anmeld

2. august 2010

LilleMor10

Jeg sidder her og flæber ! 

Stort kram til dig & din familie !  

Anmeld

2. august 2010

Bavianis

Årh tak alle sammen for Jeres søde hilsner!

Det kan godt være I bliver bevæget af vores historie - men jeg bliver altså bevæget af Jeres kommentarer!!

Tusind tak.

Anmeld

2. august 2010

VIPpigen

Dejligt med en opdatering på hvordan i har det. Og hold op hvor klare i det flot. Bliver stadig DYBT rørt når jeg tænker på jeres oplevelser. Jeg håber fremtiden bringer en masse lys og lykke, og i får hvad i drømmer om.

STOR herfra.

Anmeld

2. august 2010

Ox.

Først og fremmest vil jeg bare sige, hold kæft hvor er du sej ... Hvis jeg dog bare kunne være halvt den kvinde du er, ville jeg være lykkelig, tårerne triller ned af kinderne, sender et STORT knus din vej ..

Håber sådan i snart får jer en lille sprællebasse i armene ..

Anmeld

2. august 2010

Mutti2

Bavianis skriver:

Hej alle

Der er så mange der spørger hvordan det går med det hele, så her en lille opdatering fra os.

Mht August, så går det godt. Vi havde lige en lille "ned"-bølge her sidst i juni. Først ringede jeg ud til kirkegården for at høre hvor han lå henne (vi fik ham jo nedgravet, da vi ikke ville holde begravelse). Der fik jeg af vide at han slet ikke var blevet begravet endnu på trods af at de 8 uger var gået!! Det slog mig lidt ud. Det er meget underligt at tro at han er blevet begravet, og at han så slet ikke er det alligevel.

Derefter var vi inde på sygehuset og tale hele forløbet igennem. Jeg så på en måde frem til det, da jeg synes det ville runde forløbet af, på en måde. Mødet starter med at lægen tager os ind i scanningsrummet - og det kunne jeg åbenbart slet ikke rumme! Jeg prøvede ihærdigt at styre mig, men det er som om min krop bare reagerede af sig selv, og jeg begyndte bare at græde.

Lægen tager os så med op på hendes kontor i stedet (hvor jeg græder videre i 1,5 time) og vi gennemgår den efterhånden meget tykke journal og fødslen. Det var ret barskt faktisk... Jeg havde selvfølgelig lagt 2 vigtige møder på arbejdet om eftermiddagen, men vi måtte begge aflyse resten af dagen efter mødet, da vi var helt færdige.

D. 6. juli - knap 3 mdr efter fødslen bliver August endelig begravet. Vi tager derop dagen efter, og lægger blomster der hvor vi kan se de har begravet ham. Gregers reagerer stærkt denne dag, det var overvældende for ham at købe blomster i butikken. Lige overfor hans gravplads er der en fin bænk, så vi sidder et godt stykke tid og ser på den lille grav og taler om det hele.

Jeg har det meget bedre med, at han nu ligger under en smuk græsplæne med fuglekvidder og mennesker der går ture omkring sig. Det er meget bedre end den lille, kolde skuffe inde på sygehuset - mere naturligt og "varmt" synes jeg.

Vi har fået billeder af ham, og vi ser på dem når vi har brug for at mindes ham og tale om ham. Billederne er dog kun for os synes vi.

Efter fødslen, da vi skulle hjem dagen efter, kom jordemoderen med et stykke lærred, hvor hun havde lavet blå maling-aftryk af hans fine hænder og fødder. Det var virkelig betænksomt, og noget som vi med stolthed kan vise frem til venner og familie. 

Jeg har tænkt på at lave en lille scrapbog med ham - med alle scanningsbillederne, vandrejournalen, billederne og sådan. 

Ellers håber vi jo at vi kan få en lille baby på ny, og at det denne gang kan gå bedre end det endte med August. Denne gang bliver det selvfølgelig ikke en lille gorillaunge - men en abekat;-)

Knus og kram og kys til Jer alle

- Sus. 

Hold da op hvor det skær lige ind i hjertet.

Jeg tænker virkeligt tit på jer, og håber i klarer jer

Er helt tom for ord.

Jeg krydser for at i snart får en lille guldklump

KÆMPE knus til jer

Anmeld

2. august 2010

Lone Jakobsen

åh bliver altid så rørt når jeg læser jeres historie. synes i klarer det rigtigt flot. jeg synes den måde i takler det hele på virker meget rolig, gennemtænkt og fyldt med kærlighed til jeres lille engel.

jeg sender jer de varmeste tanker, og håber at der snart er en lille ny på vej til jer.

forresten kan jeg fortælle at det er helt naturligt at der bliver taget hånd og fodaftryk. nogen gange tager de også billeder (selv hvis moderen og faderen ikke har ønsket at se den lille) det er så vigtigt at have et håndgribeligt bevis på at han vitterligt var der og rørte sine forældres hjerter.

Anmeld

2. august 2010

<3

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Hold da op!

Ønsker jer en præmiebaby! - knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.