Afhængig af nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Mikkelmusen skriver:[/småt][/f] kender det alt for godt. jeg kan jo læse mails på mobilen når jeg ikke lige er ved pc'en, men nu kan man også gå på baby på den :P !!! IKKE GODT!!!! Når jeg får en mail om et nyt indlæg så er der link til emnet, og vupti jeg kan læse indlægget på mobilen. DET er fandme afhængighed når man sidder i bussen og læser på baby.dk!!! [/citat] godt min mobil ikke kan det... for så ville jeg ikke kunne passe mit arbejde... (tror også det er meget godt der ikke er adgang til nettet fra den computer jeg sidder ved på arbejde):D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

linemus

Ja, det er noget værre noget, men jeg er også afhængig af at komme herind og kigge - gerne flere gange om dagen (i timen :$). Hvor er man sølle, når man sidder en aften og trykker på opdater-knappen igen og igen, bare lige i tilfælde af at NU er der en, der har skrevet... nå, men så NU... nå... måske NU... Jeg er faktisk ret nervøs for, når jeg skal igang med at skrive projekt igen, for jeg kommer til at sidde herhjemme... ved computeren... hele dagen. Og så er det fristende bare liiiige at kigge engang imellem. Men jeg har tænkt mig at lave noget ret strenge regler for, hvornår jeg må være på, så jeg kan blive færdig til tiden uden det skal gå ud over min familie i sidste ende (som det plejer). Måske skal jeg kun være på om aftenen og måske ikke engang hver aften. Væmmelig tanke :'( Knus Line - afhængig af jer!

Anmeld

3. juli 2008

Plysbjørnen

Så gik det galt igen>(, men denne gang viste jeg da hvor jeg skulle løse problemet... må vist hellere få lavet noget ved den ledning:P... Men den dumme hund kan jo også bare lade være med at smide sig ned oven på stikket...

Anmeld

3. juli 2008

Muffinmus

Ja, det er da også fuldstændigt tosset man kan være SÅ afhængig..tror jeg skal til at skære ned på min PC tid så jeg får tid til andre ting:) SElv om det sikkert bliver svært af pommern til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.