Afhængig af nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

Plysbjørnen

Så har jeg her med lige konstateret at jeg er bare en lille smugle af hængig af den her side... Vores internet gik ned ved 16 tiden i går, klog som jeg var troede jeg det kom hurtigt igen... Men nej vi har først fået internet igen ved 17 tiden i dag... og spørg lige om jeg var ved at gå i panik da jeg ikke kunne komme på nettet...

Betina1978

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

Loggidut

lol...det der kender jeg...så sidder man der og trykker ikonet for internettet igen og igen...og bander8D

Anmeld

3. juli 2008

ivfmarie

Jeg er også toltalt hooked - seriøst!

det er lidt væmmeligt at tænke på hvor afhængig man faktisk kan blive af nettet, der jo kun er underholdning - ifht stoffer der jo også skaber en fysisk afhængighed. Jeg kan nu godt forstå folk der er ville til at sælge deres mor for et fix.... ikke at det ok, men jeg kan godt forstå det.

Marie - baby.dk-holiker

Anmeld

3. juli 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Jeg er også toltalt hooked - seriøst!

det er lidt væmmeligt at tænke på hvor afhængig man faktisk kan blive af nettet, der jo kun er underholdning - ifht stoffer der jo også skaber en fysisk afhængighed. Jeg kan nu godt forstå folk der er ville til at sælge deres mor for et fix.... ikke at det ok, men jeg kan godt forstå det.

Marie - baby.dk-holiker

Kors hvor har du ret...

Men ih hvor var der ved gå panik i mig da montøren truede med at hvis ikke han kunne løse problemet ude fra kunne vi først få internet en gang i næste uge... heldigvis kom min kæreste hjem samtiddig med at han kom... så han kunne komme ind... Så var det bare en dum ledning køteren havde været ved at hygge sig med der var skyld i det (noget løs forbindelse åbenbart)...

Betina1978

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

hej, jeg hedder karina og jeg er hooked!!8(

Anmeld

3. juli 2008

ivfmarie

gad vide om der findes 12 trin til afvænning af baby.dk?

Anmeld

3. juli 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

det ved jeg ikke, men det kunne være rart ind i mellem...

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

ivfmarie skriver:

det ved jeg ikke, men det kunne være rart ind i mellem...

det kan være henrik har en hjælpe linie:P

Anmeld

3. juli 2008

Mikkelmusen

kender det alt for godt. jeg kan jo læse mails på mobilen når jeg ikke lige er ved pc'en, men nu kan man også gå på baby på den :P !!! IKKE GODT!!!! Når jeg får en mail om et nyt indlæg så er der link til emnet, og vupti jeg kan læse indlægget på mobilen. DET er fandme afhængighed når man sidder i bussen og læser på baby.dk!!!

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

ja er alt den nymodens teknik ikke fantastisk(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.