Den Endelige Septemberfest Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2008

Loggidut

hunni....du kommer da med ik?

jow det gør du da...du kan da slet ikke undvære os?

og stadig flere af de nye...kom så ind i kampen ik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Mie A

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] [citat] Så har jeg også stemt.. og i er vel ikke i tvivl om at jeg har stemt den 4 okt.. for jeg skal jo til fyn den 27. så Helle,Birgitte og Hunni.. vi skal til jylland igen... Susan [/citat] Weeebdeedoo, Susan!! Fedt 8D [citat]men hvor er alle de nye, jeg vil nemlig gerne have dem med, og gerne have deres stemmer...jeg vil se nye mennesker! ja og de gamle [/citat] Hørt! Hørt! Lad os se nogle nye også!! Miikro! Williams mor! MLbrydegaard! Louise Viola! Heaven! Millebasse! Og alle I andre, som jeg ikke lige har navne i hovedet på, men som ikke desto mindre er mindst lige så velkomne som alle andre!! Ok, nogle af jer bor på Sjælland, men det er SÅ nemt at tage 888'eren til Ebeltoft eller [rød]sejle Odden-Ebeltoft. [/rød] Komkomkom 8D[/citat] Ja, men det koster 800 kr for en enkeltbillet 8(

Anmeld

8. juli 2008

Mikkelmusen

det ved jeg sgu ikke lige økonomien skrænter sgu lige for tiden og det ser ikke ud til der bliver rettet op på det foreløbigt. Vi har omkring 5700 tilbage når alt er betalt.

Men i denne måned har banken hævet over 5000 ekstra til budget fordi den var i minus, og vi mangler stadig at betale vægtafgift og forsikring på bilen fra sidste måned(1400+900 ca), og vi har kun pt 200 kr i hånden til resten af måneden plus at vi jo skal holde barnedåb /fødselsdag om under 14 dage.Så nu må vi se om de tager pladerne eller hvad.

Jeg er SÅ stresset over det, at jeg har valgt ikke at skrive så meget herinde, at frygt for jeg igen lader det gå ud over jer. Men du ved jo hvor du kan finde mig hvis du skal snakke.

Anmeld

8. juli 2008

Lise

Jeg har stemt d. 4. okt, da jeg tror det er mest sandsynligt at jeg kan der. Dog kender jeg ikke helt mit september-oktober program endnu - men ved da at jeg har afd.arrangement d. 26. sep, så ser d. 27. som udelukket for mig. Jeg har bedt om løbepas og fået det - og ovenikøbet fået "lov" at tage bilen med mig... Så HVIS det er, og det er det jo nok (kan jo ikke lade være), så er der 3-4 pladser i bilen der kører fra København :) Nogen der vil med (med forbehold for ændringer)?????

Lise, som er i MEGET bedre humør idag end igår

Anmeld

8. juli 2008

birgittemarie

Ja, men det koster 800 kr for en enkeltbillet

Nårh, ja :( Men hvis I nu er 4 i Lises bil 8D Men 200 er selvfølgelig også en slat penge...
Med bussen koster en returbillet 410,- Det er selvfølgelig pebret og jeg skal ikke råbe for højt, for jeg ville sikekrt ikke have råd til det, hvis det var mig, der skulle til Sjælland, men det kunne sørme være dejligt at se jer...

Knus fra Birgitte

Anmeld

8. juli 2008

birgittemarie

Lise skriver:

Jeg har stemt d. 4. okt, da jeg tror det er mest sandsynligt at jeg kan der. Dog kender jeg ikke helt mit september-oktober program endnu - men ved da at jeg har afd.arrangement d. 26. sep, så ser d. 27. som udelukket for mig. Jeg har bedt om løbepas og fået det - og ovenikøbet fået "lov" at tage bilen med mig... Så HVIS det er, og det er det jo nok (kan jo ikke lade være), så er der 3-4 pladser i bilen der kører fra København :) Nogen der vil med (med forbehold for ændringer)?????

Lise, som er i MEGET bedre humør idag end igår

Det var godt, Lise (L) Altså at dit humør er meget bedre i dag.

Og festen bliver d. 4. oktober, så jeg glæder mig til at se dig 8D8D8D Og forhåbentligt 3-4 andre sjælændere (H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.