Den Endelige Septemberfest Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2008

ivfmarie

Nadi skriver:

Jeg er lige her :)

Mit internet har været nede efter at strømme gik i Viborg, men er heldigvis kommet igen her til aften.

Jeg har stemt den 4. oktober, men kan nu også den 27. (tror jeg) men jeg lover ikke noget endegyldigt da jeg har fødsesldag d. 5 :D

-Nadia

Så er jeg sikker på at du må smage Linemusens lagkage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Mikkelmusen

jeg kan kun d. 27. med mindre vi kan kapre svigermor til pasning :)

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

det kan i!!!!!!!!

Anmeld

2. juli 2008

Mikkelmusen

3. juli 2008

birgittemarie

Der var du jo Mebachen 8D Jeg var lige ved at fare til at forfatte et indlæg med titlen "Mebach? Hvor er du"

Tror vi bliver nødt til at lukke den på d. 4. oktober så, for det går virkelig ikke, hvis hverken IVF eller Susan og flere andre ikka kan 8(
Og dig Hunni, du får bare svigermor til at tage sig af kravlet!!
Og dig Nadi, du får en lagkage kl. 24! Der er ved at opstå en vis tradition for, at der skal holdes fødselsdag, når vi fester 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. juli 2008

Susan1978

Så har jeg også stemt.. og i er vel ikke i tvivl om at jeg har stemt den 4 okt.. for jeg skal jo til fyn den 27.

så Helle,Birgitte og Hunni.. vi skal til jylland igen... :P

Susan

Anmeld

3. juli 2008

Loggidut

jeg stemte egentlig den 27. men det var sgu en fejl, for jeg opdagede ikke at den 4 lå henne i oct.

så jeg er med på begge dage...

men hvor er alle de nye, jeg vil nemlig gerne have dem med, og gerne have deres stemmer...jeg vil se nye mennesker! ja og de gamle (L)

Anmeld

4. juli 2008

birgittemarie

[citat] Så har jeg også stemt.. og i er vel ikke i tvivl om at jeg har stemt den 4 okt.. for jeg skal jo til fyn den 27. så Helle,Birgitte og Hunni.. vi skal til jylland igen... Susan [/citat] Weeebdeedoo, Susan!! Fedt 8D [citat]men hvor er alle de nye, jeg vil nemlig gerne have dem med, og gerne have deres stemmer...jeg vil se nye mennesker! ja og de gamle [/citat] Hørt! Hørt! Lad os se nogle nye også!! Miikro! Williams mor! MLbrydegaard! Louise Viola! Heaven! Millebasse! Og alle I andre, som jeg ikke lige har navne i hovedet på, men som ikke desto mindre er mindst lige så velkomne som alle andre!! Ok, nogle af jer bor på Sjælland, men det er SÅ nemt at tage 888'eren til Ebeltoft eller sejle Odden-Ebeltoft. Komkomkom 8D

Anmeld

7. juli 2008

Rahmberg.dk

8. juli 2008

Mikkelmusen

[citat]Ok, nogle af jer bor på Sjælland, men det er SÅ nemt at tage 888'eren til Ebeltoft eller sejle Odden-Ebeltoft. Komkomkom 8D[/citat] Okay og det vi allesammen lige hvad er? ;) 888'eren? :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.